Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Lo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Lo

    Vraag Tomtom aansluiting

    Vraag aan Tomtom gebruikers. Op mijn motor zit een aansluiting voor een Tomtom, ik weet alleen niet zeker voor welk type. Iemand hier die dat weet? Iemand suggereerde dat het voor een Tomtom 5 is, een ouder type dus. Dank voor reacties!
  2. Lo

    navigatie op aanstekeraansluiting: zekering klapt eruit

    Hi all, ik heb op mijn oude Yamaha FJ1200 een sigarettenaansteker-aansluiting waarop bijv. een luchtbedpompje prima werkt. Maar als ik mijn navigatiesysteem erop aansluit, brand meteen de zekering door. Hoe zou dit kunnen komen? De aansluiting zit direct op de accu gemonteerd. Bvd :W
  3. Lo

    Tips voor motortrip Australië?

    Ik denk erover om in het najaar een motortrip door Australië te maken van een week of vier :) Te beginnen in Melbourne, op 19 oktober naar de MotoGP op Phillip Island en dan naar het Noorden. Iemand ervaring/tips? Is dit makkelijk zelf te regelen, of is het makkelijker bijv. een self guided...
  4. Lo

    Georgië, anyone?

    Ik wil in september twee weken naar Georgië gaan om een (Nederlandse) vriend op te zoeken. Nou leek het me wel wat om in die tijd ook een weekje op de motor rond te kijken. Iemand ervaringen op de motor in Georgië? BVD!
  5. Lo

    1 kaartje TT-Assen MotoGP GT-tribune - za 29 juni

    Titel says it all.
  6. Lo

    Difi tanktassen: iemand ervaring?

    Ik zoek een tanktas voor een kunststof tank. Eentje die een beetje stevig zit en niet krast... Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de Difi Tourist tanktassen: http://www.motoport.nl/DIFI-TANKTAS-TOURIST-LARGE BVD :W
  7. Lo

    AB Cardion onthult 2011 MotoGP bike

    Niet verkeerd!
  8. Lo

    achterkant voorspatbord Yamaha FJ1200

    Achterdeel voorspatbord in zilver/zwart. Zeer goede staat, geen krassen of scheuren of afgebroken ogen. Doe een goed bod! Piccie:
  9. Lo

    voorspatbord Yamaha FJ1200

    Te koop wegens kleurenblindheid van de verkoper :( Het achterste deel van het voorspatbord van een Yamaha FJ1200. De kleur is ZILVER (met zwart) dus waarschijnlijk voor een wit/zilveren uitvoering. Zeer netjes zowel qua lak als bevestigingspunten. Piccie:
  10. Lo

    Mooi Honda jack maat M - €50

    Kunstlederen Repsol jack (niet te hard vallen dus :P ), wel met elleboog- en schouderbescherming. Praktisch nieuw, nauwelijks gedragen. Maat is M, valt als 40/42.
  11. Lo

    waar haal je je kaarten?

    Ik ben nog van de generatie kaart-in-tanktas-met-één-oog-op-de-weg-gericht-toeren en nou zoek ik een echt goede wegenkaart van de Ardennen. Dus ook met aangegeven wat mooie (groene) routes zijn e.d. Ik had een hele goeie die helaas versleten/verregend/uit elkaar gevallen is... weet iemand waar...
  12. Lo

    onderweg praten met je vrouw: welk setje?

    In de categorie Waarschijnlijk Vaker Gestelde Vragen: ik zoek een eenvoudig communicatiesetje waarmee ik met mijn passagiere onder het rijden van gedachten kan wisselen. Dus geen dure protofoons, geen systemen om met vijf motoren bij elkaar te kunnen blijven, maar een eenvoudige oplossing om op...
  13. Lo

    motorigami

    Voor wie een uurtje (dagje? weekje?) over heeft: Paper Crafts (origami) - Paper Crafts(Origami) | Yamaha Motor Co., Ltd.
  14. Lo

    Winteravond Topic: De Vrouw Achter De MotoGP Rijder

    Tsja, bij gebrek aan beter MotoGP vermaak: misschien is het leuk om hier de vrouwen achter (ex) MotoGPers te laten zien? Achter elke sterke man staat een sterke (en niet zelden aantrekkelijke) vrouw, nietwaar. Evt mannen kan natuurlijk ook 8-) (niet meteen foto's van Uccio plaatsen aub O-) )...
  15. Lo

    RdP?

    Ok, hier volgt een vraag waar ik al lange tijd mee worstel. Het resultaat van deze bekentenis kan zijn dat ik ofwel enorm dom blijk te zijn, of juist bijzonder scherpzinnig. In de MotoGP worden bij raceverslaggeving de namen van de racers afgekort tot de eerste drie letters van hun...
  16. Lo

    GP Brno

    Jawel, dit weekend is het weer zover, de MotoGP! De wat? Oh ja, dat racemotorgebeuren. Wie reden er ook alweer mee? Biaggi? Doohan? Pffff... effe inkomen weer na zo'n zomerslaap hoor :Z :Z Kortom, ladies & gentlemen: place your bets: 1. Rossi 2. Melandri 3. Pedrosa 4. Hayden
  17. Lo

    NU GRATIS: 15 edities 'BIKE' !!

    Wegens succes verlengd :+ 15 edities van het beste motorblad ter wereld, van oktober 2004 t/m december 2005, elke maand weer bijna 200 pagina's reviews, rijtips, onderhoudstips, first rides, 2e hands-aankoopadviezen etc etc. Red ze van de papierbak!!
  18. Lo

    T.K.: 15 edities 'BIKE' oct 2004 - dec 2005

    Af te halen voor een klein prijsje: 15 edities van het Britse motorblad 'BIKE', vaak genoemd als beste motorblad ter wereld. Elke editie is bijna 200 pagina's met tests, rijtips, aankoopadviezen, commentaar op ELKE motor die nieuw te koop is, etc etc. Prachtige foto's en erg goed geschreven (wel...
  19. Lo

    officieel Rossi dames tanktop (nieuw!)

    Helaas heb ik een te kleine maat voor mijn voluptueuze wederhelft besteld, dus nu te koop: officieel Valentino Rossi tanktopje, maat S. Alleen even uit de verpakking geweest en na een eerste aanblik meteen weer teruggestopt... nooit gedragen dus! Zit nog in originele verpakking met alle...
  20. Lo

    onderverdeling in 'te koop aangeboden'?

    De advertenties in 'Te koop aangeboden' zijn er nu zo veel dat het erg onoverzichtelijk is. ZOu het niet beter werken voor koper én verkoper als er een paar categoriën zijn? Bijvoorbeeld 'Motoren', 'Onderdelen' en 'Kleding'?
  21. Lo

    katana streetfighter topic

    Ik ben geen fighterfan pur sang (en rijd er zelf geeneens een :X ), maar toch waag ik me hier aan een nieuw topic. Katana's heb ik altijd geweldig gevonden namelijk, en Katana fighters al helemaal... Ik weet dat ze in andere topics ook af en toe langskomen, maar wie er een heeft: laat maar...
  22. Lo

    aankoopadvies bmw r1100gs

    Een collega van me overweegt de aankoop van een bmw r1100gs. Wie weet waar je op moet letten bij een dergelijke motor? BVD
  23. Lo

    weerstand pulse generators VF1000

    Forumvrienden, ik heb de weerstand van mijn pulse generators gemeten bij 20 graden celcius, deze moet volgend het wph 480 ohm zijn. Dit klopte exact bij één generator, bij de andere was het 487. Lijkt me een acceptabele afwijking, weet iemand of dit inderdaad niet uitmaakt? Dank Lo
  24. Lo

    VF vonkprobleem

    Helaas, het leek even over maar mijn VF1000f heeft wederom regelmatig geen vonk op de achterste cylinders. Uit eerdere reacties (en met mijn eigen geringe technische inzicht) kon ik opmaken dat hier de CDI, bobines of spanninggever betreft. Gelijk met het wegvallen van de 2 cylinders valt ook...
  25. Lo

    Terug van ver weg geweest

    Eigenlijk de verkeerde rubriek (wat is de goede?) maar als brikrijder doe ik toch het liefst hier mijn verhaal. Net terug van een fantastische motorvakantie in Cambodja! Met zijn tweeen 3 weken lang op huurbrikken het land doorkruist, echt fantastisch. Prachtige tempels, stoffige wegen...
Terug
Bovenaan Onderaan