Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. R

    Te koop: Yamaha Fazer 600 2002 Geel/zwart

    TE KOOP YAMAHA FZS600 Fazer 2002 met veel accessoires Kleur: Geel/zwart Km stand: +/- 28000 - Mivv einddemper (met uitneembare DB-killer + E-keur) - Undertail - Voorband Bridgestone BT014 goed - Achterband Michelin Pilot Power goed - Nieuwe accu - Nieuwe remblokken voor en...
  2. R

    De vakantie is begonnen, waar gaan we heen?????

    Aangezien de vakantie weer begonnen is ben ik benieuwd waar de mensen allemaal met de motor naartoe gaan. Ik ga zelf in week 29 een rondje Zwitserland, Oostenrijk, Italie doen. :] *O*
  3. R

    Waar vind ik "ADAC-Tourenkarten für Motorrad

    Weet iemand waar ik deze originele kaarten kan krijgen? Ik heb de site maar daar kan ik ze nergens bestellen, wel staat er: "ADAC-Mitglieder erhalten die Karten kostenlos in den ADAC Geschäftsstellen" Kan ik ze dan gewoon ergens bij een Adac kantoor krijgen? Ik heb de pdf versies al...
  4. R

    Fazer 600 houdt in

    Mijn Yamaha Fazer 600 loopt niet altijd goed. Het vreemde is dat hij soms wel goed loopt en andere keren niet. Als hij nat is loopt ie meestal niet goed. Het probleeem is dat ie soms als ie slecht loopt, niet verder dan 9000rpm door trekt. Hij begint dan te ratelen en houdt in alsof je in de...
  5. R

    7e Fazer meeting

    Zondag 9 april 2006 zal de 7e Fazer meeting plaatsvinden. De rit zal vereden worden in het Limburgse heuvelland en omstreken. De route is ongeveer 150 km. Bij de McDonald's ligt een tankstation dus misschien is het verstandig om daar even wat benzine in de tank te gooien. We hebben als verzamel...
  6. R

    Type motorrijder

    Ik ben wel eens benieuwd wat voor soort motorrijders hier op MF zitten. Rijden jullie bijvoorbeeld alleen met mooi weer of woon werk verkeer. Het hele jaar door of met winterstop. polletje dan maar...
  7. R

    Scottoiler

    Te koop: Scottoiler geheel compleet. Heeft 3 jaartjes op een Fazer 600 gezeten. prijs: 50 euro
  8. R

    Yamaha Fazer 600 of Honda cbr 600 f

    He gasten Ik heb vorige maand mijn Fazer 600 TL gereden en nu ben ik op zoek naar een andere motor. Ik kan niet kiezen tussen deze 2 motorfietsen. Ik bedoel dan het model Fazer van 2002/2003 of de CBR van 1999/2000 De prijzen liggen heel dicht bij elkaar. De Fazer reedt heel lekker maar...
  9. R

    Suzuki GSX-R 600 VS. Kawasaki ZX6R

    Ik heb op dit moment het lichte rijbewijs maar dat is over een tijdje voorbij. Dan mag ik eindelijk een volvermogen supersport gaan rijden. Ik ben al eens wat rond aan het kijken en ik ben tot de conclusie gekomen dat een 600cc racer wel iets voor mij is. Ik ben er nu achter dat het 1 van deze...
  10. R

    Uitlaat zwart spuiten

    Ik heb een Suzuki GS500E van 1992, ik heb hem afgelopen zomer opgeknapt en overgespoten. Toen heb ik de uitlaat er onderuit gehaald helemaal opgeschuurd en zwart gespoten met van die 800 graden lak. Ik heb ooit eens gehoord dat je een goede laag lak op de uitlaat moet zetten en het daarna in...
  11. R

    Helm laten vallen

    Balen! Je kent het wel, heel even naar de winkel iets halen. Ik kom terug, krijg ik het pakketje niet goed in mijn jas. Ik zet mijn helm op het zadel en ja hoor daar viel ie. Visier kapot. Damn wou net gaan knallen. ;( hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt of ben ik gewoon dom? |( |(...
  12. R

    Wanneer knee-down??

    Ik heb vandaag weer lekker motor gereden, de zon scheen niet maar het weer was perfect. Nu zit ik ieders keer in een leuke bocht met mijn voeten aan de grond als ik ze gewoon op mijn steps laat staan. Ik heb een Suzuki GS500. Mijn vraag is, hoe veel platter moet ik nog gaan om met mijn knie aan...
  13. R

    VRO3 met 25 kW motor

    Ik heb nu een half jaar mijn rijbewijs maar ik moet nog 1,5 jaar met een lichte motor rijden. Toch wil ik graag de stuurtechnieken met mijn motor verbeteren. Daarom dacht ik aan een VRO3 cursus. Maar de vraag is heeft het wel zin om met een 25 kW motor (Suzuki GS500 E) mee te doen aan zo n...
Terug
Bovenaan Onderaan