Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bramheus
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. bramheus

    vervangen zadel voor een F 650 CS scarver

    Asking for a friend 8-) Weten jullie welke zadels er compatibel zijn voor het vervangen van de zadel van F650CS scarver? Dus bij welke andere modellen ik kan kijken voor een tweedehandse? Is hier misschien een site voor, die dit inzichtelijk maakt? Ook voor andere onderdelen welke inwisselbaar...
  2. bramheus

    zadel bmw f 650 GS 2010

    Origineel zadel, intact, alleen de eerste 30000 km mee gereden. Toen ik de motor kocht heb ik een ander zadel erop gezet, maar nu vraag ik me af wat ik met het origineel nog ga doen. Vandaar de verkoop 8-) vraagprijs 80 euro
  3. bramheus

    Cardo Q1

    Hallo! Na aanschaf van een Freecom4+ nu een Q1 te koop. Werkt top! Voor 50 euro mag je hem hebben! Groet, Bram Heus
  4. bramheus

    Wereldreis en mijn huis verhuren

    Hallo! Ik ben van plan volgend jaar een jaar te gaan reizen op mijn motor, of langer als het bevalt ;-) :] Ik heb een heel leuk appartement in Haarlem en zou dit dus willen verhuren, zodat ik daar ook wat inkomsten uit haal voor onderweg( heb ook al flink gespaard hoor);) Heeft iemand dit al...
  5. bramheus

    BMW verhoogd ruit

    Te koop: een verhoogd ruit voor de BMW F 650 GS, waardoor ik denk dat deze op veel meer modellen past. Hij is over komen vliegen uit China voor, ik geloof, 67 euro. De ruit is 48 cm hoog. De kwaliteit is top voor zover ik kan zien en ik heb er ong. 100 km mee gereden. Mij bevalt het niet, dus...
  6. bramheus

    2018 rondtrip roemenie, griekenland, bulgarije etc etc

    Na het lezen van veel andere fijne reisverslagen, besloten om ook maar een verslag te maken. Afgelopen jaar mocht ik het voor de tweede keer alleen doen.. En stiekem beviel mij dat eigenlijk wel heel erg goed, al mistte ik mijn maatje Frank wel op bepaalde momenten( s avonds bij een biertje...
  7. bramheus

    hoe geheugenkaartjes te backup-en zonder computer

    Hallo! Ik ben van plan 2 maandjes door Europa te touren. Uiteraard wil ik niet te zwaar bepakt gaan, dus neem ik geen laptop/computer mee, aangezien die nogal log is. Wel neem ik een actioncamera mee en zal ik onderweg flink filmen.. Nu vraag ik mij af of er een manier is waarmee ik de volle...
  8. bramheus

    Difi leren combi-pak maat 52/42 L zwart/wit

    Wegens overstap van mijn CBR naar een GS, heb ik dit pak over. Vorig jaar heb ik deze bij de motoport in Hillegom gekocht. Welgeteld 35 keer gedragen, maar wel een keer een glijer mee gemaakt.., dus de linker knie beschermer is niet echt mooi meer. Het pak zit echter heerlijk en biedt super...
  9. bramheus

    motor garage in transsylvanie

    Hallo! Vandaag ben ik in een hele mooie weg onderuit gegaan in een haarspeldbocht. Met mijzelf gelukkig niks aan de hand, maar brommer niet super. De carterdeksel is gebroken, en alle olie kwam er dus ook direct uit lopen. Ik ben samen met een vriend o vakantie dus we kunnen elkaar goed...
  10. bramheus

    routes in Polen, Servië, Roemenië en Kroatië

    Hoi! We gaan Oost Europa weer door raggen. Nu kan ik voor mijn Garmin wel veel routes in Nederland vinden, en aardig wat in Duitsland en Italië , maar de rest van Europa wordt nog niet zo goed gedekt. Heeft iemand tips voor het downloaden van routes in deze contreien?? Tnx!! Bram
  11. bramheus

    12v -> 5v omvormer wordt heet!

    Hoi! Ik ben bezig een gpstracker in te bouwen, maar als ik de omvorver geplaatst hebben aan de accu, begint hij superheet te worden.. Het viel mij al op dat er wat kleine vonkjes ontstonden bij het vastdraaien van de polen op mijn accu.. Wat heb ik verkeerd gedaan?? TNX! Bram
  12. bramheus

    slot/tankdop vervangen cbr 600 f uit '97

    http://postimg.org/image/3z1lh54f5/ http://postimg.org/image/f020ytpzl/ Mijn motor is gestolen, de politie heeft hem(GELUKKIG!!!!! < JEEEEJJJJJJ!!!!!!!) terug gevonden en ik ben BLIJ BLIJ Nu is er dus 1 ding: de stakkertjes hebben mijn contactslot aardig beschadigd en mijn tankdop ook...
  13. bramheus

    CBR600 F PC31 gestolen, zwart/oranje MJ-BX-30 Haarlem

    Vannacht is mijn motor voor de deur gestolen. Hij stond op stuurslot vast. (geen gepreek graag)
  14. bramheus

    waar touren begin april?

    Hoi! Volgend weekend willen we een paar dagen gaan touren. Nu is onze eerste optie Winterberg nog vol met sneeuw bedekt, plus het vriest daar s nachts nog. Luxemburg begint ook pas eind april een beetje "op te starten" Iemand nog een leuke tip? We vertrekken op zaterdag en willen...
  15. bramheus

    weer verliefd op het bekende?

    Afgelopen maanden heb ik al via internet zitten zoeken naar een opvolger voor mijn CBR600F uit '98. Ik wilde meer rechtop, meer vermogen, iets nieuwers.. maar ook niet teveel uit hoeven geven. Afgelopen week een CBR 1100 XX gereden.., leuk, veel vermogen , maar leuk als je snel rijdt, onder...
  16. bramheus

    linker achter kuipdeel CBR600F 1998 zwart/oranje

    Goedendag Na een val met de motor ben ik op zoek naar een linker kuipdeel voor de cbr600F Kleurstelling is zwart/oranje De meeste sites ben ik al afgestruind, maar wellicht weet iemand hier nog iets te liggen? Groet! Bram
  17. bramheus

    Rondje Oost- europa met 2 sportmotoren en 2 mafketels daarop

    Wij, Frank en Bram, 2 chef koks, en vrienden uit Haarlem, wilden graag eens naar Roemenië crossen om een vriend van ons op te zoeken die een camping heeft in Breb, in de Maramures. Zo gezegd, zo gedaan. Frank: Een blauwe Yamaha R6 2012, grote roltas achterop, met alles daarin Bram: een...
  18. bramheus

    Linker kuipdeel achter Honda CBR 600 F 1991-1995

    Is dus een kuipdeel van de Honda CBR600 F uit '87- '90 In goede staat!!
  19. bramheus

    vraag over uitlaatbochten honda cbr 600 ??

    Via deze advertentie: Honda CBR 600 uitlaatbochten / Dempers heb ik vorig jaar uitlaatbochten en demper gekocht voor mijn Honda CBR600 F uit 1998. 2 maanden geleden erop proberen te zetten, maar hij past niet. Het gedeelte richting de demper buigt veel te veel naar buiten. Nu loop ik mij gek...
  20. bramheus

    uitlaatbochten met demper voor CBR600 F racer of CBR900

    Te koop voor wie dit zoekt: Uitlaatbochten met demper voor de Honda motor De kans bestaat dat ze van een Fireblade uit 1998 zijn. De cbr900 modellen (929,954) hebben ook dezelfde dempers met boutaansluiting. Ze passen in ieder geval niet op mijn CBR600F uit 1998, maar scheelt niet...
  21. bramheus

    Uitlaatbochten Honda CBR600F 1998

    Ik ben op zoek naar uitlaatbochten voor mijn CBR600, omdat ze behoorlijk doorgeroest zijn. Heb jij deze toevallig liggen of weet je een adres, dan hoor ik het graag! Groet, Bram Heus
  22. bramheus

    Boete MF Sticker!!!!!

    Vanochtend Aangehouden door 2 4-streepjes en een 1-streper in Haarlem. Of ik eerst zelf even wilde vertellen wat er niet klopte aan de achterkant van de motor. Ik kon niks vinden. Waarop meneer agent mij vertelde dat het MF stickertje niet mag: Redenen: Er kunnen codes op staan, die dan niet...
  23. bramheus

    Snelle uitlaat te koop/te ruil

    Bij mijn motor heb ik deze uitlaat er gratis bij gekregen, maar hij past niet op de CBR 600 F.1998 Ik weet niet zo goed waar hij wel op past, maar dat weet je hopelijk zelf wel. Graag ruil ik voor iets anders, roept u maar! Groet, Bram
  24. bramheus

    terugschakelen naar de eerste versnelling

    Goeiedag, Ik heb vaak dat als ik stop en terug schakel , dat ie in de 2 blijft steken, , dan krijg ik hem alleen naar zijn 1 door de koppeling op te laten komen en dan naar beneden te tikken dus. Hoe voorkom ik dit? Dank je wel!
Terug
Bovenaan Onderaan