Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jéjé
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jéjé

    Handelbaarheid bmw

    Blijft lastig te hanteren die duitsers :+
  2. Jéjé

    Joe Bar-the story

    Uitgegeven in de reeks Joe Bar albums als een extra uitgave. Joe Bar, the story. Waarin wordt uitgelegd hoe BAR2 tot het idee is gekomen van JBT. Ik zou hem graag willen hebben! (ik meen te herrinnerenalleen in duits, engels of frans, maar dat weet ik niet zeker.. ;)
  3. Jéjé

    TV verslaggeving SBK en RTL-GP

    Nu hebben we in Nederland de luxe dat er superbikes voor het WK rijden op Assen, is er NERGENS op TV een live verslag te zien. Waar zijn ze bij RTL-GP mee bezig?? :( :( :( ja, samenvattingen maken van 15 minuutjes of terugblikken uitzenden van vorige races terwijl op ddat moment live races...
  4. Jéjé

    Motor-mover voor middenbok

    Kan iemand mij helpen aan een motor-mover? (Om je middenbok op te zetten en dan te manoevreren) 8-)
  5. Jéjé

    Inhouden gpx600r tijdens rijden

    Vraagje: tijdens het rijden op een gpx600r gaat ze nog wel eens inhouden (op het gas) en uiteindelijk op minder cilinders lopen, met als gevolg helemaal stilvallen ze wil dan ook niet meer starten, maar na enkele tot 10 minuten weer wel vaak eerst alleen met choke vol open (en soms nog maar op...
  6. Jéjé

    Gibernau 2007?

    Weet iemand wat Gibernau komend seizoen gaat doen? (btw, ben geen fan, maar wel nieuwsgierig) :9 8-)
  7. Jéjé

    Kampen en omstreken

    Zijn er hier in de buurt nog MF-ers actief? Mensen die uit de buurt komen plaats ff wat, kunnen we misschien keertje leuke ritjes maken of zo. :] 8-)
  8. Jéjé

    Oliefilter eerst vullen?

    Ik heb al een paar keer gelezen dat het verstandig is je nieuwe oliefilter eerst te vullen met verse motorolie voordat je deze monteert. Ik heb echter het idee dat bij mijn Thundercat veel olie er dan weer uit zal lopen, omdat het oliefilter recht naar voren steekt. Zorgt de oliepomp er niet...
  9. Jéjé

    Verschil motorhelm-brommerhelm?

    Wie weet hoe je het verschil kan zien tussen een echte motorhelm en een brommerhelm? Zitten daar andere E-keur merkjes in? Het lijkt me dat ik wel met mijn motorhelm veilig op een brommer kan rijden (qua helm dan, niet rijstijl... 8-) ). Een brommerhelm lijkt me maar voor snelheden tot 50km/u...
  10. Jéjé

    Wie heeft ervaring met Devil SB2 demper?

    Wie heeft er ervaring met een SB2-demper van DEVIL? Op de site (www.devil.fr) zien ze er wel errug mooi uit. :9~ :9~ :9~ Maar hoe zit het met de sound en de montage?
  11. Jéjé

    In productie: Duc Sport-Classics!

    Volgens ducati.com gaan in 2005-2006 de prototypes van de Sport-Classics zoals afgelopen najaar op diverse shows te zien waren, in productie. Nu nog ff doorsparen, prijzen rond de 16000 €! Goed nieuws lijkt me, voor de echte liefhebbers :9~ :9~ :9~
  12. Jéjé

    Leovince sportdemper, te veel dB's?

    Ik kan met aardig wat korting een Leovince-sportdemper kopen (nieuwe) voor op mijn Thundercatje. Is iemand bekend met deze dempers? Is het aantal dB's nog te doen of rijd je ermee rond als een enorme ASO en trekt het aandacht van de ratt.. :X ehh politie?
  13. Jéjé

    Gezocht: Geluid RCV211

    Om mijn collectie te voltooien, wie weet waar het geluid van de Honda RCV211 te downloaden is? Na het geluid van een warmdraaiende M1 :9 (www.yamaha-racing.com) en de Desmoseidici :9 :9 :9 (www.ducati.com) wil ik mijn buren ook wel eens laten genieten van de RCV. Wie kan helpen?
  14. Jéjé

    uitlaatdemper thundercatje

    Wat is een goede vervangingsdemper voor mijn thundercatje? Ik wil alleen de demper wisselen, dus geen sproeiers enzo moeten aanpassen. Oja, en ook niet aso veel dB's. Wie heeft hier goede ervaringen mee?
Terug
Bovenaan Onderaan