Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: dogface
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. dogface

    *Verkocht* R6 RJ11 2007 circuitmotor

    Erg snelle en betrouwbare Yamaha R6, 100% fun garantie Goed onderhouden Opstappen en rijden Snelgas Active Brembo 19 RCS rempomp Hyperpro stuurdemper Gilles clipons Aan- uit schakelaar, geen sleutel Stalen remleidingen voor en achter Healtech quickshiter Verstelbare rearsets Valter moto Race...
  2. dogface

    Te koop, Zandvoort 30-7

    Hoi, ivm een val afgelopen maandag op Assen te koop aangeboden: Circuitdag Zandvoort met Trackdays4all, snelste groep. Pb of app nul zes 508 zeven05 drie6
  3. dogface

    Kortgebruikte Metzeler racetec RR Slicks

    Kortgebruikte Metzeler racetec RR COMPK Slicks 120/70 dot 1716 en 190/55 dot 3514 Slechts een circuit dag gebruikt, nog goed voor zeker 2 circuitdagen. Eventuele verzendkosten voor koper Prijs 95,-
  4. dogface

    Bandenwarmer Puig te koop

    Bandenwarmer achter 190/55/17 gebruikt maar in goede staat. Geen brandplekken enkel wat kettingvet sporen op buitenkant. Verwarmd tot 80 graden. Ook voorbandenwarmer maar daarin zit een elektrische storing. Wellicht te verhelpen maar ik heb er geen zin in. (120/70/17) Prijs 75,- eur...
  5. dogface

    Gezocht, radiator R6 RJ11

    Gezocht, radiator R6 RJ11. Hoeft geen nieuwe te zijn, wel 100% werkend uiteraard.
  6. dogface

    Pirelli diablo superbike pro voor- en achterband

    Voorband pirelli diablo superbike, pro 120/70 1 sessie gebruikt DOT1312 Achterband pirelli diablo superbike 180/55 nieuw DOT1311 Samen 120 eur ex verzendkosten
  7. dogface

    Gezocht: originele demper R6 2006-2007

    Misschien heb je jouw einddemper vervangen en heb je de originele nog liggen? Ik ben ernaar opzoek om mijn motor na een crash weer op te knappen. Liefst eentje in ongeschonden staat. Groet, John
  8. dogface

    Gezocht Mettet 18 augustus intertrack

    Gezocht voor een maatje van me, mettet 18-8-2014 met intertrack. Reacties welkom ook via app nul zes 508 zeven nul vijf 36 Groet, John
  9. dogface

    R6 2007 tank cover side panel links gezocht

    De oude zat al los, een bevestigingspunt was eerder al gebroken. Maar tijdens mijn laatste circuitdag waaide het ding dus van mijn motor :? B| :') Wie heeft er nog een liggen? Groet, Jon
  10. dogface

    R6 2007 tank cover side panel links gezocht

    De oude zat al los, een bevestigingspunt was eerder al gebroken. Maar tijdens mijn laatste circuitdag waaide het ding dus van mijn motor '( B| Wie heeft er nog een liggen? Groet, Jon
  11. dogface

    Tanktas KTM 990 SMR

    Origineel van KTM. Ik heb hem een paar keer gebruikt, maar de tas is zo goed als nieuw en compleet (met kaartenmap en regenhoes). Wegens overcompleet te koop. Ik heb deze tas ook gezien op een SMT, maar is speciaal gevormd voor SMR dus ik weet niet of dit zo mooi zal passen. Prijs...
  12. dogface

    Rem schakelsetje R6 vanaf 2006 te koop

    Zwart alu rem schakelsetje CNC gefreesd voor R6 vanaf 2006. Is gemonteerd geweest maar niet gebruikt (rijdend). Mooi voor op circuit of straat motor. Prijs: 145,- eur
Terug
Bovenaan Onderaan