Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: patwie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. patwie

    db killer en werking/ verlies vermogen

    Hallo Vandaag tot de conclusie gekomen dat het eigenbouw uitlaatsysteem te aso klinkt . Wil in elke demper een db killer maken. En dan pas laten afstellen met een powercommand 2 of 3 Betreft hier een TL1000R. Nu is mijn vraag , lever ik vermogen in met db killers?? En hoe hoort zo'n...
  2. patwie

    Koso Cockpit.Type RX2N.op tlr1000

    Hallo Ik ben bezig met een TL1000r te veranderen . Maar door het kleinere stuurkuipje is er geen plek voor de originele teller partij. Dus dacht ik , doe ik er een kleinere teller op van koso rx2n. Wil de orginele stekker behouden die in in de suzuki teller gaat en dan een verloop of...
  3. patwie

    TLR1000 onderdelen ,achterbrug ,velg enz enz

    Te koop TLR achterbrug 100 euro TLR Achtervelg VERKOCHT!! TLR achter remschijf VERKOCHT!! TLR remklauw achter 30 euro Complete TLR veersysteem van de achterkant ,75 euro Foto van de achter kant ;) Patrick
  4. patwie

    Z1000 stuurkuip

    Wegens het niet gebruiken voor mijn fighter project. Stuurkuip Z1000. Zit iets werk aan . Nieuw laagje lak en je hebt een strakke stuurkuip. Zie foto,s Met licht unit . Bieden naar waarde Patrick
  5. patwie

    Open carbon dempers ,bold on

    Te koop twee open carbon dempers . Bold on systeem merk geen idee , zaten op mijn Tl1000R . Staat gebruikt , maar netjes . Wegens het niet gebruiken van deze dempers mogen deze weg. Sound , donker geluid . 75 euro ex verzenden . Patrick
  6. patwie

    Achetrlicht TL1000R

    1x achterlicht origineel tlr1000. Staat zgan 50 euro incl verzenden Patrick
  7. patwie

    tl1000R streetbike under construction

    slotje
  8. patwie

    stuurkuip z750/1000

    Hallo . Wie weet of deze het zelfde zijn kwa vorm en maat ? kijk al wel links en rechts naar foto,s maar toch . mvg Patrick
  9. patwie

    gezocht Stuurkuip phantom 4

    Zoals de titel al aangeeft . Ik zoek een stuurkuip . Model phantom4 Of een website waar die te bestellen is . Thanks Patrick zie foto
  10. patwie

    ook maar eens even voorstellen

    Hallo Ik ben Patrick en kom uit Deventer . Heb zo,n 12 jaar geleden voor het laatst motor gereden . Begonnen op een ZZR600 die na een jaar ingeruild werd voor een ZXR750 . Na daar twee jaar op gestuurd te hebben ,is die verkocht voor een soes 1100 schade motor . Die destijds verbouwd naar...
Terug
Bovenaan Onderaan