Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: maaa17
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    KTM 950 SM 2006 verlagen

    Motorliefhebbers! Ik heb pas een KTM 950 sm gekocht uit 2006. Ik vind dat deze te hoog staat i.v.m. mijn lengthe 1,76m. Ik vroeg mij af is het mogelijk om deze te verlagen door middel van de vering lager te zetten. En zo ja? hoe doe ik dat en is het iets wat jezelf kan doen mits je niet veel...
  2. M

    Olie lampje begint te branden na tijdje rijden

    Goededag, Ik heb een gilera runner vxr 200 uit 2005. Na een tijdje rijden 20 - 30 minuten begint het motorolie lampje te branden terwijl er voldoende olie in zit. In het begin brandt het lampje niet en ik vroeg mij af wat dit kan zijn? Bedankt
  3. M

    Verplichte examens 11 kw-> 35kw-> A rijbewijs en de kosten

    11 kw (A1 rijbewijs) Theorie examen A Pratijk examens Algemeen verkeersdeelneming (AVD) en Algemeen voertuigbeheersing (AVB) 11 --> 35 kw (A2 rijbewijs) - vanaf 20 jaar en 2 jaar in het bezit van A1 rijbewijs Opnieuw theorie examen A Praktijk examen - Algemeen verkeersdeelneming examen...
  4. M

    benzine probleem, vraag

    hallo, Mijn kawasaki zx 6r 1999 heeft net zijn 40.000 km beurt gehad (300 km geleden), carburateur schoongemaakt etc. Aantal dingen vervangen. Ik had het probleem pas voor de 40.000 km beurt, maar ze hadden dit niet opgelost. En nu vraag ik hier om advies. Mijn motor gebruikt nu erg...
  5. M

    Kawasaki zx - 6r > Yamaha r1

    Goeie dag, Ik heb nu kawasaki zx 6r 1999 25 kw en vraag mij af is het handig om over te stappen naar een yamaha r1 2005-2008 gr maarten
  6. M

    wheelie?

    Kan je met 25 kw geknepen motor op het achterwiel, bij mij lukt het gewoon niet :(. Een stoppie lukt wel :) alleen dat deed ik perongeluk en was er niet op berekend. Dat doet pijn aan je b#lle. De bike zx-6r 1999 gr.
  7. M

    25 kw, hoe vind je het!

    Ik heb nu zelf al meer dan een half jaar een kawasaki ninja 599cc bj 1999(25kw). Een prima motor! Ik heb de motor door de motorzaak een 25 kw setje erop laten zetten (niet officieel op papier, maar wel bewijs van 25kw) Uiteindelijk ben je gewent aan de motor en ga je meer mee spelen...
Terug
Bovenaan Onderaan