Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: eagl0rtje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. E

    Howto - Cardo Scala Rider Q3 - Battery Replacement

    Howto: Cardo Scala Rider Q3 – Replace Battery [hr] I bought the CSR Q3 when it just came out. So I’ve been using it for about 4 years now. Over the years the battery was draining faster and faster. It came up to the point that I could only use it for about 2 to 3 hours, and then it was...
  2. E

    Ermax hugger CB1000R - Pearl Cool White

    Ohja, heb ook nog steeds een hugger liggen in de kleur Pearl Cool White. Ligt serieus in de weg. Dus voor een zacht prijsje kan die opgehaald / opgestuurd worden: Is nieuw. Nooit gemonteerd geweest.
  3. E

    ESKA – Zwarte zomerhandschoenen - Maat L

    Simpele maar fijne zomerhand schoentjes. Alleen gebruikt tijdens lessen. Kleur: Zwart Maat: L T.E.A.B.
  4. E

    ZIP REIVO Waterdichte Motorlaarzen – Maat 43

    Prima waterdichte beginners motorlaarzen. Zelf heb ik deze alleen gebruikt tijdens het lessen. Dus als nieuw! Type: Tourlaars Model: ZIP REIVO Kleur: Zwart Maat: 43 Bieden vanaf €45
  5. E

    Ermax CB1000R Witte Hugger - NIEUW!

    Gloednieuwe nog ongemonteerde Ermax Hugger geschikt voor een Honda CB1000R (2008-2012). Gespoten in de kleur Pearl Cool White. Maak je motor af, met deze gave hugger! Bieden vanaf €150. Prijs aangepast €100
  6. E

    Arai RX-7 GP - Jonathan Rea Replica

    Bijna gloednieuwe Arai RX-7 GP Jonathan Rea Replica. Deze gaat weg i.v.m. te kleine maat. Erg gave unieke print die je bijna niet ziet. Neusje van de zalm van Arai. Er is een 5x mee gereden. Buiten kant is geheel kras vrij, binnenkant geheel schoon / hygiënisch. Er zit bij: -Helder vizier...
  7. E

    Witte onderkleding, thermo kleding

    Een goeiemiddag, Ik ben opzoek naar witte onderkleding/thermo kleding die ik nadat ik op het werk gearriveerd ben prima kan blijven dragen onder mijn blouse. Heb zelf diverse zwarte, van bijv A* en het Revit Eccellerator 1-delige suit. Maar ben dus op zoek naar witte. Weet iemand welke...
Terug
Bovenaan Onderaan