Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: $tranger
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. $tranger

    Rev-It Volt Series maat 50, zwart/grijs/geel

    Wegens aangepaste rijstijl en daardoor de overstap naar textiel aangeboden. Pak is in nette staat en heeft geen beschadigingen. Wordt geleverd met setje sliders waarvan er 1 zijde minimaal gebruikt is. Bieden staat vrij
  2. $tranger

    KTM 625 SMC 2005 supermotard

    Wegens te vaak dit jaar bijna m'n rijbewijs kwijt te zijn geweest gaat ook deze motor weer in de verkoop. Het is een heerlijke supermotard om mee te rijden. Goede balans tussen competitie en rijdbaarheid. De motor is voorzien van een redelijk uitgebreid dashboard, contactslot, stuurslot...
  3. $tranger

    Honda cbr954rr FireBlade 2002 sc50 (3600 euro)

    Unieke FireBlade aangeboden. De motor is voorzien van een fullsystem TwoBrothers racing uitlaatsysteem (inclusief spruitstuk dus). Daarnaast is de motor voorzien van een PowerCommander 3 USB en heeft hierdoor 150pk aan het achterwiel. De motor is helemaal afgesteld op de testbank en loopt super...
  4. $tranger

    Circuitkuip Honda CBR954RR FireBlade '02/'03

    Aangezien ik verwacht deze zelf niet te gaan gebruiken/monteren. Heb er helaas geen foto van bijdehand, maar die wil ik als er interesse is eventueel wel maken op aanvraag. Korte omschrijving; de kuipset is zwart met wat bestickering. De set is gebruikt, maar niet (zwaar) gekrast. In de...
  5. $tranger

    Honda CB-1 (geen smurf) met open demper

    Te koop, mooie Honda CB-1, in unieke kleur. 30000 miles en in goede staat. Open sport demper met mooi geluid, een ingekort achterlicht en een radiatorcover maken het uiterlijk af. Nieuw voorbandje zit er eind van 't seizoen wel aan te komen. De motor is 400cc, heeft 56pk en is erg leuk om op...
  6. $tranger

    Honda CBR929RR FireBlade 2001 zwart/rood SC44

    Beste dames en heren. Te koop, Honda CBR929RR FireBlade uit 2001. De motor is schadevrij, goed onderhouden en in nette staat. Heeft volgens mij tot nu toe netjes altijd binnen gestaan. KM-stand: 44dkm De motor heeft de volgende opties: -Micron carbon demper (standaard demper...
  7. $tranger

    Fatsoenlijk afstellen FireBlade 2001

    Sinds m'n 600F sport gejat is heb ik maar eens een Blade (SC44, 2001) aangeschaft. Erg fijn sturende en rijdende fiets met lekker veel vermogen (jaja, 50pk minder dan 't hipste wat er nu te krijgen is, maar soit). Echter zijn er een paar dingen die me storen. Starten doet ie niet heel makkelijk...
  8. $tranger

    Duo seat cover Honda CBR 600F Sport 2001 t/m 2003

    Wegens diefstal van mijn motor en het missen van de intentie om weer dezelfde te gaan kopen, biedt ik de duo seat cover aan die ik nog heb liggen. Kleur is standaard Honda rood, 't is een goed passend exemplaar en vond 't zelf vooral erg fraai staan. Uiteraard geheel schade vrij, geen krasje op...
  9. $tranger

    Suzuki DR-Z 400 SM 2006, full Akrapovic titanium system

    Ondanks 't plezier wat ik met de motor heb gaat ie er toch weer uit. Het is weer tijd voor wat anders en ik wil toch gaan kijken voor een wat oudere oefen en stuiter motor voor het wheelien en een supersport voor de overige verkeersdeelname. Daarom, te koop, uit eind juli 2006, helemaal...
  10. $tranger

    Standaard demper Honda FireBlade '96 SC33

    Geschikt voor circuit dagen enzo. Ligt hier een beetje in de weg. Is in goede staat. Inbox of mailtje naar jordi endaneenApestaartje chello punt nl
  11. $tranger

    Monster 600

    Afgelopen 2 jaar ben ik in bezit geweest van een FireBlade SC33 die ik heb omgebouwd naar naked. Omdat ik er te weinig mee deed heb ik 'm weggedaan. 't Was een leuke motor, maar had er echt geen gevoel bij. Ook ging 't hard en ondanks dat 't lekker door reed wilde ik echt eens rustiger aan gaan...
  12. $tranger

    De meeste geschikte supermotard voor mij

    Na een paar jaar geen SM meer te hebben gehad kan ik 't niet laten er weer naar op zoek te gaan. 't Rijden was te verslavend voor me, maar met die ouwe frikadellen was ik 't onderhoud en de reparaties helemaal zat. Sindsdien ben ik wat bezig geweest met nakeds, maar hier mis ik toch wat aan...
  13. $tranger

    Voortandwiel FireBlade SC33 vervangen

    Bij m'n Blade wil ik nogsteeds m'n voortandwiel vervangen. Is er nog steeds niet van gekomen, maar ook wil ik even weten of er nog tips voor zijn of dingen waar ik op moet letten voordat ik het sloop. Het voortandwiel lijkt met een centrale moer vast te zitten. Deze heb ik geprobeerd los te...
  14. $tranger

    Mijn SC33 NakedBlade

    Aangezien ik niet zo'n overdreven franje man ben noem ik mijn fiets liever een naked dan een Fighter, maar om niet tussen de fabrieksmachines met overgewicht terecht te komen toch maar hier mijn verhaal. Vorig jaar een SC33 gekocht met wat kuip en vorkschade aangeschaft. Langzaam maar zeker...
  15. $tranger

    SC28 / SC33 voovork verschillen

    Nu weet ik dat de SC28 vanaf '94 (als ik me niet vergis) een iets aangepaste voorvork heeft gekregen. Nu ben ik in het bezit van een SC33, maar toen ik deze kocht zat er een kromme vork in. Omdat er toentertijd niks beters voor handen was heb ik een SC28 voorvork gekocht. Nu weet ik dus niet of...
  16. $tranger

    Velgrand uitdraaien

    Zoals ik eerder in een van de vele fighterprojecten heb gezien op dit forum bestaat de mogelijkheid om uit een velg de "gietrand" weg te slijpen. Nu ben ik dat ook van plan met m'n velgen, maar de vraag is: wat is een verstandige manier om dit aan te pakken? Belangrijk lijkt me dat 't zo...
  17. $tranger

    [TKA] Stalen remleidingen SC28/33 Blade (+ meer)

    Wegens het ombouwen naar naked van mijn SC33 blade heb ik nog stalen remleidingen over, met banjo en beugeltjes. Dit omdat bij mijn SBK kit verlengde leidingen zaten. Verzin er wat leuks voor, hoeft niet veel te kosten. Tevens heb ik nog wat kuipdelen en steunen te koop voor...
  18. $tranger

    Demper SC33 inkorten

    Aangezien dit me het meest toepasselijke topic lijkt post ik het hier maar even. Ik heb een Blade uit '96 en daarvan wil ik het dempertje inkorten omdat dat denk ik de goedkoopste manier is om wat meer sound en betere looks te krijgen. Het betreft de standaard demper. Nu heb ik het dempertje...
  19. $tranger

    17 inch voorwiel voor FireBlade SC33

    Het waarom wil ik even buiten de discussie laten, maar voor m'n FireBlade uit '96 ben ik op zoek naar een 6 spaaks 17 inch voorwiel. Nu weet ik dat deze wielen vaak uit een CBR600 worden gehaalt. Zowel de F2 als de F3 hebben een velg wat 6 spaaks is. Nu weet ik wel dat er een verschil is tussen...
  20. $tranger

    Honda FireBlade SC33 vs. CBR 600 F2

    Wie is sneller, gr $tranger |( Nee, ff serieus :P Op dit moment rijd ik op een CBR 600 F2 uit '94. De motor is door de vorige eigenaar omgebouwd tot naked. Dit kwam goed uit aangezien ik allergisch ben voor clip-ons _O- Nu heb ik op deze motor een jaar met veel plezier gereden maar heb...
  21. $tranger

    De A9 dezer dagen

    Aangezien de A10 binnenring een bepaald deel dicht is moet ik over de A9 naar m'n werk in Haarlem. Ik rijd het stuk van de A2 tot aan de A200. Tot vorige week ging het goed, iedereen was netjes op vakantie en je moest nog netjes remmen voor de flitspalen enzo. Echter, deze week is een groot...
  22. $tranger

    Passende USD vork in F2

    Al een tijdje rijd ik op een CBR 600 F2. Echter wat ik een beetje mis is wat looks aan de voorkant en dat vind ik voornamelijk komen door het niet aanwezig zijn van een USD op mijn naked. Dus die moet er komen vind ik :P Het liefst wil ik natuurlijk zo min mogelijk aanpassen aan mijn motor...
  23. $tranger

    ABM SBK stuur op CBR600

    Beste lieden, ik weet, mijn GOOF ( :X ) is verre van SF, maar denk dat dit topic hier toch het meest op z'n plek is. Punt is, ik kocht dit apparaat met clipons en er zat een losse ABM kroonplaat en stuur combo los bij. Deze heb ik laatst nog eens geprobeerd er op te bouwen, maar wat ik zo...
  24. $tranger

    Gratis remblokken!!

    Heb nu al een jaar blokken liggen die niet bleken te passen en vind het zonde om ze weg te gooien, dus dan maar zo. Het gaat om Dunlop DP211's, voornamelijk geschikt voor bepaalde Off-the-roadjes, maar ook voor bijvoorbeeld de Rebel 250 van Honda. Voor een complete lijst kijk je hier...
  25. $tranger

    Iemand ervaring met deze koplamp?

    Op Bimbo SF's staat deze lamp en moet zeggen dat ik 'm onwijs geschikt vind voor een bepaald projectje. Het probleem is dat voor dat projectje de lamp wel een wettige hoeveelheid licht moet opbrengen en een lichtbeeld moet hebben. Op de site word echt niet gemeld of de lamp een goedkeur heeft...
Terug
Bovenaan Onderaan