Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DYONn93
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. DYONn93

    Carbon spatbord en voorvork bescherming Hypermotard 796/1100 (s)

    In zeer goede staat verkerend Carbon spatbord en voorvorkkappen voor een Hypermotard 796/1100 (s). vraagprijs: Spatbord €85 Voorvorkkappen €95 Distributiecovers voor dual spark Ducati’s €175,- verkocht. Meer foto’s of detail foto’s altijd mogelijk.
  2. DYONn93

    Brembo HPK M4 monoblock remklauwen 100mm

    Aangeboden: Brembo HPK M4 monoblock remklauwen inclusief remblokken. Radiale remklauwen 100mm afstand tussen bevestigingspunten. Geschikt voor veel Europese motoren waaronder Ducati, KTM, Aprilia, BMW, MV Agusta en Triumph maar ook enkele Kawasaki’s (zx10 en zzr1400 volgends de Brembo site)...
  3. DYONn93

    Garmin Zumo 390LM

    Omdat ik overstap op navigatie via mijn telefoon bied ik bij deze mijn zeer nette en complete Garmin Zumo 390LM aan. De Garmin komt inclusief tasje, rammount en kabeltje. Met de autohouder en lader (die er ook bij komen) ook perfect voor in de auto. Onroute motorkaarten geïnstalleerd...
  4. DYONn93

    LSL ergonia bar end spiegels

    Zo goed als nieuwe LSL ergonia bar end spiegels. +/- 3 maanden gemonteerd geweest. Helemaal compleet inclusief doos, montage materiaal en handleiding. -aluminium arm met kunstof spiegelhuis in satijn zwart met aluminium lsl inleg. -10 cm doorsnede -geschikt voor 12 - 19mm sturen Een spiegel...
  5. DYONn93

    Triumph Sprint RS 955i te koop

    Triumph Sprint RS 955i aangeboden. Bouwjaar: 2001 Kilometerstand: 56.850km Vraagprijs: €1.850 Nette sportieve allrounder met krachtige en karakteristieke 955cc 3 cilinder. Sportief stuk sturen, woon werk of in een ruk naar de Alpen, deze Sprint doet het met gemak. Goed onderhouden en mooie...
  6. DYONn93

    Triumph sprint ST/RS 955i tank

    Zeer nette brandstoftank voor een Triumph Sprint ST of RS 955i aangeboden. Zonder brandstofpomp, tankdop e.d. De enige beschadiging is een piepklein ''chipje'' in de lak te zien op foto 3. Forum vraagprijs: €50,- Ophalen heeft de voorkeur maar verzenden is mogelijk.
  7. DYONn93

    ''ohja, die was er ook nog'' - vergeten motorfietsen

    Motoren, op dit forum zijn we er (bijna) allemaal enthousiast over. Velen kunnen de meeste motoren zonder enkele moeite bij de eerste aanblik al benoemen. Maar, er zijn vast ook motoren die uit het collectieve motorrijdersgeheugen zijn gewist. Dit topic gaat niet over de hyperzeldzame...
  8. DYONn93

    Gratis af te halen: Motorbladen

    Hallo allemaal, Ik heb nog een leuke stapel motorbladen liggen, als ik niemand er blij mee kan maken gaan ze de kliko in: 27x moto73 14x motoplus 4x motormagazine 1x kicxstart 1x motorrevue 2x motorrijder Allemaal van +/- 2013 tot aan 2016 Af te halen in Dronten
  9. DYONn93

    Aprilia Titanium EVO uitlaatdemper met bijbehorende eprom

    Aangeboden: Een Aprilia Titanium EVO uitlaatdemper voor een 1999-2003 RSV(R)/2003-2005 Tuono. De demper is in goede staat, wel hier en daar een plekje/krasje. Eventueel met bijbehorende Titanium EVO eprom. Ik ben zelf opzoek naar een lange Mivv (niet zo'n kort gp ding) of een Laser...
  10. DYONn93

    Aprilia Tuono 1000 (2004) ploft

    Beste allemaal, Ik heb van de week de kleppen van m'n Tuono gesteld en dus is alles zo'n beetje los geweest. Kleppen staan weer netjes binnen de marge en ik heb gisteren de motor weer in elkaar gezet. Ook heb ik de bougies vervangen (exact dezelfde als die erin zaten en voorgeschreven...
  11. DYONn93

    Jouw motormoment van 2014

    Het is de een na laatste dag van 2014, ik heb even niks te doen en dus tijd voor een fijn eindejaars cliché topic. Wat is voor jou het hoogtepunt van 2014 dat je op of met je motor hebt meegemaakt ? Mijn jaar heeft een paar mooie motormomenten gehad, een stuk of 10000 (aan kilometers)...
  12. DYONn93

    Mivv ovale RVS demper

    Nieuw in de doos: Ovale Mivv demper voor een Aprilia RSV 1000 t/m 2003 of een Aprilia Tuono 1000 t/m 2005. E-keur, DB killer, handleiding, bevestigingsmateriaal, alles zit erbij. Aansluitdiameter is 54mm dus met de juiste linkpipe ook geschikt voor vele andere motoren...
  13. DYONn93

    Termignoni uitlaat aprilia RSV/Tuono

    Aangeboden omdat het uiterlijk mij niet aanstaat. Ovale Carbon Termignoni demper voor een Aprilia RSV t/m 2003 of Tuono t/m 2005. Demper is onbeschadigd en in goede staat. Linkpipe eveneens onbeschadigd en in goede staat. - 51cm lengte - decibel killer is mij helaas ontvreemd Ik...
  14. DYONn93

    MRA spoilerruit Aprilia Tuono 2002-2005

    Aangeboden : Onbeschadigde MRA spoilerruit voor een Aprilia Tuono bouwjaar 2002-2005. Het ruitje is de 'dark smoke' uitvoering, Goed doorheen te kijken maar wel donkerder dan origineel. Inruil van een onbeschadigd origineel kuipruitje is een mogelijkheid. Nieuwprijs is €89,95...
  15. DYONn93

    Voorspatbord Honda CBR 600F PC35

    Bij deze aangeboden : Een nieuw, ongespoten voorspatbord voor een Honda CBR 600 F PC35. Gekocht bij Motoforza.cz voor €72,- incl. verzenden maar ik heb m uiteindelijk niet nodig. Spatbord is klaar voor spuiten staat er op de site. Bout gaten moeten nog wel geboord worden. €65 ex...
  16. DYONn93

    Jouw motormoment van 2012

    Het is de laatste dag van 2012, een mooie dag om terug te blikken op het motorjaar. Wat is voor jou het hoogtepunt van 2012 dat je op of met je motor hebt meegemaakt ? Voor mij is het begonnen op 7 maart dit jaar... De schorsing van m'n in december aangeschafte CBR 600 F liep af, naja...
  17. DYONn93

    Balhoofd (?) probleem na demonteren voorvork

    Goedendag forummers, Ik heb bij mijn Honda CBR 600 F ('99) laatst de voorvork-poten gedemonteerd om de olie te vervangen. Dit heb ik gedaan volgens de stappen van het werkplaats handboek al is het geen hele spannende operatie. De kroonplaten heb ik op hun plek laten zitten. Nu ik de...
  18. DYONn93

    GEZOCHT : Dashboard/cockpit cover Honda CBR 600 F pc35

    Beste forummer, Ik ben opzoek naar de cover voor over het dashboard van een Honda CBR 600 F pc35 ('99). Zie foto voor verduidelijking. Heb je een cover als deze liggen en wil je er vanaf dan hoor ik dat graag via een reactie op deze post of een PB. Met vriendelijke groet...
  19. DYONn93

    Spanningsregelaar Honda CBR 600F (1999)

    Goedenavond forummers, Voor dat jullie denken.. alweer een topic over een spanningsregelaar van een Honda |( : Ik heb de zoek functie gebruikt maar heb hier geen antwoord op mijn vragen gevonden. Dan nu mijn situatie: Mijn motor, een honda CBR 600F pc35 uit 1999, heeft...
  20. DYONn93

    Ratel in brandstofpomp

    Goedendag forummers, Ik wil zojuist mijn Honda CBR 600 f (1999) starten maar als ik het contact aanzet dan hoor je de klik van het startrelais en tegelijkertijd een ratel in de brandstofpomp. Het is het geluid alsof een boormachine doordraait als een schroef vast zit zegmaar. Dit is...
  21. DYONn93

    25 KW meeting topic

    Wanneer : Zondag 3 maart 2013 Hoelaat : van +/- 12 uur tot +/- 15 uur Waar : Nader te bepalen Het idee is om rond half 12, 12 uur te verzamelen ergens in centraal Nederland. Na een snelle bak koffie en wat opscheppen over je motor een kort ritje naar een locatie waar...
  22. DYONn93

    Gezocht: Achterbrug gereedschap Honda CBR 600 F4

    Goedendag, Om de achterbrug van mijn motor te demonteren heb ik een speciaal stukje gereedschap nodig. Dit is een zogenaamde ''Kasteel dop''. Het Honda tool nummer is : 07908-4690003 Heeft iemand dit stuk gereedschap te koop of eventueel te leen ? Ik hoor het graag als iemand mij...
  23. DYONn93

    afstellen na 25 kw behandeling ?

    Goedenavond forummers, Maar even in techniek ivm erg weinig actie in het 25 kw stukje van MF. Zoals sommige wellicht weten heb ik sinds kort een Honda CBR 600 F4 uit 1999. Nu moet deze begrensd worden naar 25 kw maar omdat het een import fiets is kan dit niet officieel op papier (tenzij...
  24. DYONn93

    afstellen na 25 kw behandeling ?

    Goedenavond forummers, Zoals sommige wellicht weten heb ik sinds kort een Honda CBR 600 F4 uit 1999. Nu moet deze begrensd worden naar 25 kw maar omdat het een import fiets is kan dit niet officieel op papier (tenzij ik m weer uitvoer dan 25 kw laat maken en dan invoer). Nu is mijn...
  25. DYONn93

    Verzekeren Honda CBR vol vermogen met 25kw rijbewijs

    Goedenmorgen mede forumers, Maandag ga ik een Honda CBR bezichtigen en als deze in orde is aanschaffen maar nu heb ik een vraag over de verzekering. De Honda staat op het moment op vol vermogen maar moet ivm mijn leeftijd teruggevoerd worden naar 25 kw. Als ik de motor koop moet deze...
Terug
Bovenaan Onderaan