Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bergwerk
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Bergwerk

    Lichtbak Suzuki

    Opruiming: Reclame lichtbak van Suzuki, 100cm lang. Met werkende TL buis, stekker en schakelaar. Op te halen in Rotterdam, wie maakt me los?
  2. Bergwerk

    Laptimer iPhone App

    Wie gebruikt wel eens een laptimer app op de iPhone op het circuit? Welke app is aan te bevelen? Zelf heb ik de app van Pirelli, maar die loopt steeds vast. Ik begrijp dat dit soort apps nooit helemaal accuraat gaan zijn. Maar om een beetje inzicht te hebben tijdens vrijrijden lijkt het me wel...
  3. Bergwerk

    WK Supersport kampioen uitgesloten van sportverkiezing

    WK Supersport kampioen Michael van der Mark is door de NOC*NSF uitgesloten van deelname aan de verkiezing tot 'Sportman van het jaar 2014', dit ondanks de voordracht door de KNMV. Niet alleen is dit spijtig voor de topsporter in kwestie, het gebrek aan interesse van de nationale...
  4. Bergwerk

    Nieuwe Yamaha R1 onthuld

    2015 YZF-R1 200PK – 199kg Ben er nog niet uit wat ik van de looks vind Is best wel unne lellikerd... Wat jullie? Filmpke:Motormeuk Filmpje: Nieuw: 2015 Yamaha r1
  5. Bergwerk

    Schroeven/bouten voor kuipwerk

    Wie weet een goed adresje online om losse schroeven/bouten voor kuipwerk te bestellen? Bij onderdelenboer betaal je 1,50 tot 3,- per stuk voor orginele, wat me wat veel van het goede is. En bij tuning shops kan ik enkel hele sets vinden, dat hoef ook weer niet. Voor mijn YZF600R ben ik...
  6. Bergwerk

    Motor Experience Dag

    Wie kan ik blij maken met een Motor Experience bij Ronald Verkeersopleidingen in Papendrecht op woensdagochtend 1 oktober, van 9.30 - 13.00? Heb een bon voor 2 personen. Was voor vriendin bedoeld maar ze kan zelf helaas niet. Wie wil? Ik doe de bon weg voor 30,- was 60,-...
  7. Bergwerk

    Esquad Polynium Motorjeans (MT 38-36)

    Te koop Esquad Polynium Motorjeans donkerblauw. Broek is in nieuwstaat, slechts enkele malen gedragen, is te groot voor mij (geworden). Afhalen in Rotterdam. Maat 38-36 (valt klein) Nieuw €239,95 prijs €139,95 Review:
  8. Bergwerk

    Garagevloer 2K coating

    Bergwerk is sinds kort huizenbezitter, inclusief motorschuur *O* . De schuur wordt op het moment flink onder handen genomen. Het is een stenen huisje met pannendak en verwarming. Helemaal goed dus. Verlichting heb ik geüpdate, bergruimte toegevoegd, maar de vloer, de vloer stoft nog...
  9. Bergwerk

    De mooiste bocht?

    Afgelopen weekend heb ik voor het eerst op Spa Francorchamps gereden. De meest legendarische bocht van dit circuit; de 'Eau Rouge' spookt sindsdien nog steeds door mijn hoofd. Volgens velen is het de mooiste bocht ter wereld. Bij mij heeft hij in ieder geval een onuitwisbare indruk achter...
  10. Bergwerk

    Overdag groot licht voeren, done or not done? (poll)

    Steeds vaker zie je motoren overdag groot licht voeren. Vooral op zonnige dagen op de snelweg. Soms enkel groot licht van de reguliere verlichting, maar soms ook in combinatie met een arsenaal aan extra lampen. Hoe zijn de meningen verdeeld, verbetert groot daglicht de zichbaarheid? Of is het...
  11. Bergwerk

    Saroléa SP7 - wordt elektrisch toch nog vet?

    Het Belgische merk herrijst uit z’n as. En op wat voor manier, eindelijk een elektrische fiets die gezien mag worden! Specs: 180 pk, 200 kilo, 400 Nm koppel (!) http://www.sarolea-racing.com
  12. Bergwerk

    Tips nieuwe paddock stand

    Welke paddockstand zouden jullie aanbevelen voor een motor zonder bobbins? Ik heb nu deze: Maar deze kan ik zeker niet aanbevelen. Die plaatjes zijn een crime met opbokken en het hele frame is inmiddels scheef. De wieltjes zijn kapot en de rubbers vesleten. Dat alles terwijl ik hem...
  13. Bergwerk

    Lichtbak Suzuki

    Op de rommelmarkt heb ik in 1 koop 2 reclame-lichtbakken van Suzuki op de kop getikt. De ene is inmiddels opgeknapt en doet het weer. De andere kan weg. Plastic bak met TL-buis, ca 100 cm lang, wat beschadigingen. Geen idee of hij het doet, zit geen stekker aan. Op te halen in Utrecht voor...
  14. Bergwerk

    MRA Vario-touring ruit FZS 1000 FAZER (01-05)

    MRA Vario-touring ruit getint FZS1000 Fazer (01-05). In goede staat, ophalen Utrecht of Rotterdam. Nieuw: € 129,95 Nu: TEAB Bovenaan de speciale MRA® Vario-Touringscreen zit een spoiler die met de hand qua hoek en hoogte al naar gelang het model in 6 of 7 verschillende...
  15. Bergwerk

    Touring ruit Yamaha FZS 1000 FAZER (01-05)

    Hoge touring ruit Yamaha FZS 1000 Fazer (01-05). Getint 43 x 33 cm (H x B) Zo goed als nieuw, ophalen Utrecht of Rotterdam. Nieuw: € 84,06 Nu: TEAB
  16. Bergwerk

    Double Bubble ruit Yamaha YZF 600 R Thundercat

    Bodystyle Scherm "Raceline" voor Yamaha YZF 600 R Thundercat. In goede staat, ophalen Utrecht of Rotterdam. nieuw: €59,- Nu:TEAB
  17. Bergwerk

    Vraagje ivm voorvering afstellen

    Afgelopen week heb ik nieuwe keerringen en olie in de voorvork van mijn FZS1000 Fazer laten zetten. Na de beurt heb ik het idee dat de vering wat zachter staat afgesteld dan eerst. Vooral bij hard remmen heb ik het idee dat hij meer in de vering duikt. Toen het nog wat stroever stond stuurde het...
  18. Bergwerk

    flits-app & headset

    Zijn er mensen die een flitser app op hun mobieltje gebruiken in combinatie met een bluetooth headset? En zo ja welke combi? Ik rij veel in de randstad en voor een ritje even op de iphone flitsmeister, flitsers en/of FlitsNav checken is vaak geen overbodige luxe. Echter tijdens het rijden even...
  19. Bergwerk

    Onderhoud wiellagers

    Tijdens mijn winter onderhoud kwam ik tot de ontdekking dat de achterwiellagers van mijn motor naar zn gootje waren. Zitten inmiddels weer nieuwe, mooi in het vet. Maar ik vroeg me af wat jullie doen om wiellagers een beetje in goede conditie te houden, als ze er eenmaal weer in zitten. Vooral...
  20. Bergwerk

    Plannen 2014

    Afgelopen seizoen heb ik de smaakt te pakken gekregen wat circuitrijden betreft. Na in 2013 een aantal keren op Lelystad en op Zandvoort te hebben gereden is het nu tijd om plannen te maken voor 2014. Mijn verlanglijstje: Dus dan nu voor nummertje 1 en 3 op zoek naar organisaties die...
  21. Bergwerk

    Wat kost een schuur?

    Ik ben op zoek naar een huis. Daarbij is en een garage of schuur voor de motor uiteraard vrij essentieel. Tot nu toe heb ik dan ook enkel naar huizen met garage of schuur gekeken, maar dat zijn er niet bepaald 13 in een dozijn in de buurten waar ik zoek. Vandaag liep ik echter een huis tegen het...
  22. Bergwerk

    Vraag carb's XJ600N

    Ik probeer de carburateurs te doorgronden. Wie kan me vertellen wat onderdeel A is? En Waarom de slang bij B naar de cilinderkop loopt?
  23. Bergwerk

    Double Bubble Kuipruit YZF600R Thundercat

    Zwart getint 'double bubble' race kuipruitje voor Yamaha Thundercat. Geen beschadigingen, slechts maandje of 2 gemonteerd geweest. Prijs: 40E Ophalen te Utrecht
  24. Bergwerk

    24 volt verlichting garage

    In mijn garagebox hangt 1 schamel peertje waar erg weinig licht vanaf komt. Nu dacht ik de verlichting wat te upgraden met een mooie TL balk ofzo, maar krijg te horen dat er enkel 24 volt op dat punt staat. Uitgebreide operaties om 220 aan te leggen is niet echt een optie. Weet iemand een manier...
  25. Bergwerk

    Remvloeistofreservoir verven

    Het remvloeistofreservoir van mn' oude xj ziet er behoorlijk gehavend uit. Met wat voor soort verf zou ik dit het best kunnen bijwerken? Remvloeistof is immers nogal een bijtend goedje, ik vermoed dat de meeste soorten lak er direct weer van af bladderen. Iemand ideeën?
Terug
Bovenaan Onderaan