Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Benno123
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Benno123

    Gerbing G.12 Verwarmde handschoenen te koop 2XL

    Hoi, ik zet een setje Gerbing G12 handschoenen hierbij te koop. Heel weinig gedragen, alleen een paar keer met langere winterritten als de handvatverwarming toch wel serieus te kort schiet. Prima staat, compleet met controller en aansluiting voor Mini DIN stekker (BMW Stekker) Prima set voor...
  2. Benno123

    Moto Velo in autron Rosmalen 13-14 januari

    Dit weekeinde is er in Rosmalen Motovelo, een beurs voor liefhebbers van oudere tweewielers. Niet super groot maar altijd wel leuk om op zondag eens lekker overheen te lopen als er toch niets te doen is thuis. Moto Velo in autron Rosmalen 13-14 januari MotoVelo 2024 - Autotron 's-Hertogenbosch
  3. Benno123

    OT: Voedingsvraagje

    Ik weet het volledig OT maar ik waag het erop. Ik lees allemaal mooie opmerkingen van vonkentrekkers in dit forum en heb nu eentje die voor jullie gesneden koek moet zijn. Heb hier een 25 v. voeding liggen van een accu ratel. De ratel zelf is erg handig en werkt prima maar de lader heeft het...
  4. Benno123

    Project ParaStoye-K

    Zoals beloofd zou ik een apart topic gaan aanleggen over het project. Ik heb het maar ParaStoye-K of KA gedoopt. omdat het een combi gaat worden van een mix van Russische en andere Oostblok onderdelen. De aanleiding was het verkrijgen van een Stoye2 zijspan die al jaren ongebruikt ergens in de...
  5. Benno123

    Volledig OT maar wrappen of spuiten.

    Hallo, volledig Off topic maar in dit hoekje zitten nu eenmaal een hoopje handige Harries. Ik ben naast de motoren ook met een oude Opel Kadettje bezig die wat liefdevol onderhoud op lakgebied nodig heeft. Moet wat geschuurd, geplamuurd, gespoten worden. Laat dat net de klussen zijn waar ik niet...
  6. Benno123

    Afstandsschijf achterwiel BMW gezocht

    Zoals de titel al zegt. Ik ben op zoek naar een afstandsschijf voor tussen het achterwiel en cardan van een BMW. Dat ding zit er bij ongeveer alle 4vR modellen tussen en bij de K series vaak ook, standaard is hij 2 mm dik maximaal zo'n beetje maar ik wil eigenlijk een paar mm extra vrije ruimte...
  7. Benno123

    Vervangingsdemper gezocht 36 mm, ca. 70 cm lang en redelijk dempend

    Hoi, voor een van mijn fietsen, de Dnepr Mt16 zoek ik nog een setje redelijk gedempte uitlaten. Ik had de oorspronkelijke 2-1 erop zitten maar daardoor kwam de motor niet meer op toeren. Nu heb ik een setje vervangings imitatie Dunstalls erop zitten. Ietsje veel aan de harde kant vind ik zelf...
  8. Benno123

    BMW K1200 RS EML

    hoi, recent naast de Russen en de RT een BMW K1200RS met EML speed 2000 span toegevoegd aan de collectie. Rijdt heel anders maar wel super lekker moet ik zeggen. Nu ben ik redelijk technisch aangelegd maar van deze motor en ombouw heb ik verder geen gegevens. Heeft er iemand een idee of EML de...
  9. Benno123

    Messing glijbus uit buitenpoot verwijderen

    Hallo, ik ben een oldtimer voorvork aan het reviseren. dit model heeft twee messing glijbussen, een bovenaan de buitenpoot en 1 onderaan de binnenpoot. Dit laatste exemplaar wordt gebordg met een clip normaliter. De vork die ik momenteel uit elkaar aan het halen ben heeft als probleem dat de...
  10. Benno123

    BMW Sportboxer topic - deel 20 (still going strong )

    Omdat de oude vol was maar even geprobeerd een nieuwe te openen. Zo netjes als mijn voorgangers kan ik het niet maar volgens mij komt het wel over. Als iemand zich geroepen voelt de voorgaande openingspost hier ook in te zetten bedankt alvast. Benno
  11. Benno123

    koude kuren BMW R100RT zijspan

    eigenlijk meer een techniek-topic maar ik heb jullie kennis hoog in het vaandel en het gaat over een zijspan :). Ik heb al jaren in de winter wat kuren met mijn R100RT zijspan.De trekkende motor is uit 1993 en heeft er pas 115.000 km. opstaan. Ze heeft alleen wel een hekel aan kou. De motor...
  12. Benno123

    Warme douche motoport breda en Gore

    Ik kom eigenlijk bijna nooit bij MotoPort maar als ik een nieuwe jas nodig heb ga ik toch meestal maar even kijken. Dane is een van de merken die me goed passen. Mijn oude Dane Grindsted jack is inmiddels vijf jaar oud en had wat lekkage op de mouwen en aan de voorzak. Ach, na vijf jaar...
  13. Benno123

    Grote maten GTX motorkleding

    Hoi, ik denk dat er hier bij misschien wel meer mensen zijn die in de grotere maten klasse vallen. Elke 4-5 jaar onstaat weer het problem van vinden van een vervanger voor mijn all-round motorjack. Met ca. 20-25K per jaar is na een 4-5 jaar het beste van de jas af. Ik ben dus weer op zoek naar...
  14. Benno123

    OT: veer om remslang te beschermen

    Ik weet dat het off-topic is maar aangezien hier een hoop hobbybouwers zijn kan misschien iemand me helpen. Op mijn BMW schommelarmvoorvork gebruik ik twee rubber remslangen van een Mercedes. Prima maar eigenlijk zou ik ze liever mechanisch willen beschermen met een metalen of kunststof...
  15. Benno123

    Gezocht: Dell'orto BPBH 28 carburateurs

    Zoals de titel reeds noemt ben ik op zoek naar een setje (2) dell'orto 28 carburateurs. Mijn huidige carbs zijn niet al te best meer en ik wil eens iets anders proberen op de rus. groet, Benno
  16. Benno123

    stuuruitslag vergroten BMW R100RT

    Hallo allemaal, tijd geleden heb ik mijn BMWR100Rt omgebouwd tot zijspan. eerst nog met een telescoopvork, dat ging redelijk maar was toch niet ideaal. Nu hebben we een Schommelarmvoorvork erin gemaakt gebaseerd op de balhoofdplaten van een K-serie (41 mm). Helaas is door die dikkere poten...
  17. Benno123

    BMW R1100RT gestolen 16/4 HOUTEN

    Mede forumgangers. helaas weer een gestolen motor. Afgelopen weekeinde is van een vriend van me een BMW R1100RT gestolen. Het gaat om een grijze BMW met als kenteken MX-77-FN. De motor is op 16 april gestolen in Houten op de Zilvermos . Alle informatie hierover is ten zeerste welkom. De...
  18. Benno123

    Misschien OT: Pinstriper gezocht

    Op mijn BMW zijspan moeten nog pinstripes gezet worden of biezen. Ik ben hiervoor op zoek naar iemand die dit kan doen. Is er iemand op dit forum die een paar goede pinstripers/biezentrekkers kent in de omgeving Breda/langeweg ? groet, Benno
  19. Benno123

    BMW R100 RT Vervroegerveertjes gezocht !!!

    Vervroegerveertjes gezocht electr. onsteking Omdat ik bang ben dat ik mijn veertjes teveel heb opgerekt van mijn electr. onsteking wil ik ze eigenlijk vervangen door verse. Echter, volgens mij zijn die niet apart leverbaar. Heeft er iemand misschien een kapotte can-type ontsteking loggen...
  20. Benno123

    Biezen / pinstriping op zijspan zetten

    Hallo, ik ben op zoek naar een adres waar men betaalbaar een dubbele bies op mijn zijspan kan zetten. Ik heb een bak aan mijn BMW gekleid en die is wel mooi gespoten maar heeft geen striping. Graag zou ik de striping wel op de bak hebben maar weet niet waar dit te laten doen. groet, Benno
  21. Benno123

    BMW R100RT Onstekingsproblemen ???

    Rare ontstekingsproblemen BMW R100 RT De BMW blijft me rare problemen geven. Soms wil hij niet starten (geen vonk) en soms gebeurt het ook rijdend. Gewoon tijdens het rijden ineens motor uit, geen vonk. Startmotor doet het gewoon (dus de dodemansknop sluit ik dan uit). Als ik probeer...
  22. Benno123

    Rem zijspan koppelen aan achterrem BMW

    Voor mijn projectje BMWR100 RT met Dnepr Zijspan ben ik op zoek naar de beste manier om de achtterrem (trommel) te koppelen aan het zijspan. Heeft er iemand al iets dergelijks eerder gedaan en zo ja, wat zou een goede manier zijn ? Ik weet het even niet en voor ik een avond op de grond ga zitten...
  23. Benno123

    Zijspan aan BMW R100RT Mono kleien

    Ik zal me eerst even voorstellen. De naam is Benno, kleine 43 jaar jong en al 20 jaar aan het zijspannen met Russen en daarnaast solorijden met mijn BMW's en Rus. Allemaal tot volle tevredenheid ondanks een sleutelklusje links en rechts op zijn tijd. Gelukkig is dat mijn hobby dus geeft het...
Terug
Bovenaan Onderaan