Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mummiepak
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    avb examen formaliteit vraagje

    ik kan heel hard boeren laten in mn helm echter als het achtje rijd en wanneer dat gebeurt lijk ik even afgeleid waardoor ik mn koppeling en gas net even dat extra beetje loslaat waardoor het wat minder soepel verloopt....zelfde gebeurt met de langzame slalom waardoor de langzame slalom best wel...
  2. M

    tietn op de lesmotor

    had een idee voor het rijschool slagings percentage omhoog te halen....kost niks en toch bevordert het het doorzettings vermogen van de lesser.viel mij nogal op dat als je een oefening goed doet je een complimentje krijgt ofzo.meeste lessers hebben niet genoeg aan een complimentje en gaan zelfs...
  3. M

    vage verkoper..

    gsx met 23000 op de teller,schijfremmen voor zonder luchtkoeling gaatjes erin,verkoper zegt zoiets als weinig meegereden 10 jaar oud ofzo.toen ik die schijven zag zonder gaatjes begon ik wel een beetje tetwijfelen.volgens mij klopt er iets niet maar na een rondje om de motor gedaan te hebben...
  4. M

    voorrangs bepalingen uitrit/erf

    ff klein snel vraagje over verschil erf/uitrit..... ik snap dat je overal waar je een erf of uitrit verlaat voorrang moet verlenen aan iedereen ook al is het een dronkelap op een pogostok of een marieke op een paar stelten ofzo.maar er is blijkbaar een verschil tussen de voorrangsbepalingen...
Terug
Bovenaan Onderaan