Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: legalstar
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. legalstar

    How-to Vario ruitje maken

    How-to Vario/opzet ruitje maken Wat heb je nodig: -Oud ruitje of 15 cm plastic UV bestendig. -(elektrische) figuurzaag -Boormachine -Verfafbrander (evt Föhn) -Schilderstape -Boutjes/moertjes en afstandsbusje -meetlint, duimstok... Lees eerst alles door voor je begint :) Tips...
  2. legalstar

    MDI ruitje XJ600S

    Te koop aangeboden. Nieuw Flip-up ruitje van MDI, zwart van kleur. Voor een '93 tot '95 model. Past niet op een model met kuip verbreders. Foto Vraagprijs 65 euro Gr Daan
  3. legalstar

    Schokbreker 27,5 cm

    Hallo, Ik ben opzoek naar een nieuwe schokbreker voor mijn Divje 600. Maat wat ik nodig heb is rond de 27,5 cm hart-tot-hart. Heb je er een liggen laat het me even weten, topic of PB. Graag met vraagprijs erbij. Groeten Daan
  4. legalstar

    XJ600S probleem na naks (de)montage

    Ik had dus de naks gedemonteerd, schoon gemaakt en weer gemonteerd. Dat in de hoop dat het geratel van mijn blok wat minder zou worden. Nu in het probleem dat de motor niet meer wil starten. Je gaat toch snel dit met elkaar in verband brengen omdat die daarvoor nog gewoon goed liep...
  5. legalstar

    Evolution kleding (2 jassen L en 1 broek L)

    Hallo, Hierbij bied ik mijn motorkleding van Evo te koop aan. Hangt hier maar in de kast ipv een motorrijder blij te maken. Het betreft twee jassen en een broek, alles in heren maten L. Zwarte grijze jas: Drie lagen, membraan + thermo eruit te halen. Veel ventilatie: armen, schouders...
  6. legalstar

    17 jarige gaan beginnen aan hun auto lessen

    Ja mensen het is nu definitief, 1-11-2011. http://nos.nl/artikel/309029-17jarige-mag-autorijden-met-coach.html Het zou volgens het artikel 16 verkeersdoden per jaar schelen. Helemaal top natuurlijk. *O* Maar dat betekent wel dat er zicht nu ergens op de weg 17jargen gaan bevinden die niet...
  7. legalstar

    verzekering... alweer eern topic

    Allereerst sorry voor alweer een topic. Maar ik kon de info niet vinden die ik nodig had. Dus, ik heb mijn eerste motor gekocht, een Yamaha XJ 600 S uit 1993. Deze heeft dus nog geen tweede typegoedkeuring. Maar word wel door de dealer (MotoPort Zelhem) terug gevoerd naar 25kW. Ik weet dus...
  8. legalstar

    25kW kit voor XS400

    Titel zegt het al. Laat maar weten als je er een te koop hebt :)
  9. legalstar

    XS400 op 25kw krijgen?

    vraag zegt het eigenlijk wel, Het bleek toch dat het toch een 34kw brikkie is. Nu mag ik maar 25 kw rijden, hoe kan ik deze zo goedkoop mogelijk terug zetten? En hoe verzekeren, knmv doet het op uitdraai dacht ik? Indicatie kosten? Waar dat dan kan? Hoe en wat met verzekering? Alvast...
  10. legalstar

    Hallo hier

    Heej, Even voorstellen dan maar, Ik ben Daan, 19 jaar en studeer in Eindhoven. Orthopedische Technologie, het maken van prothese en orthese. Heel interessant :p Maar goed, Morgen hoop ik mijn AV-D examen te halen. :9 Motor-leen-fietsje is ook al geregeld, (thx Viccie) Een Yamaha XS...
Terug
Bovenaan Onderaan