Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: átopos
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. átopos

    Praktische tips en hulp gevraagd voor n motorreisje

    Vaak heb ik gezegd dat ik nog eens wat langer op reis wou met de motor, nu moest het toch maar eens gebeuren. De landen die ik graag wil bezoeken zijn, naast bepaalde Europese landen: Rusland, Kazachstan, Oezbekistan, Turkmenistan, Iran, Azerbeidzjan, Georgië & Turkije (lijkt mij ook de meest...
  2. átopos

    Te koop Driver voor voorvork keerring

    Driver voor voorvork keerring van 41mm zo'n ding: Gabeldichtring-Eintreiber kaufen | Louis Motorrad & Feizeit
  3. átopos

    boot van italie naar Griekenland

    Ik zou graag weer eens een leuk stukje rijden. Nu wil ik graag van italie naar griekenland met de boot en wel van Brindisi naar het vaste land van Griekenland. (vanaf Brindisi lijkt het mij de kortste overtocht) nu heb ik wel wat gegoogled maar ik snap weinig van al die site's :P, mij te...
  4. átopos

    textiel broekje

    Ik zoek nog een Textielen motorbroek, niet te duur uiteraard :P maat 102 groeten
  5. átopos

    koffers zrx1200s

    zijkoffers gezocht voor mijn kawasaki zrx1200s
  6. átopos

    hulp gevraagd Kleppen stellen zrx1200s

    Hallo, Ik sleutel graag zoveel mogelijk zelf aan mijn motor, niet onder het mom dat het goedkoper is of iets dergelijks, maar omdat hierin, naast het rijden, ook een stuk plezier in zit. Overigens ben ik het type al doende leert men:P Nu wil ik graag zelf mijn kleppen stellen. Ik heb...
  7. átopos

    Hulp!! aangaande koppelingsdrukcilinder

    Hallo, Ik ben aan het sleutelen aan mijn GPZ1000RX uit 86. aangezien mijn portemonnee volledig leeg getrokken word door een andere motor, besloot ik uit noodzaak zelf aan mijn GPZ te sleutelen om er waarschijnlijk later achter te komen dat je zoveel molt dat het je meer kost Nu heb ik...
Terug
Bovenaan Onderaan