Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Stork
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Stork

    Stelschroef voorvork muurvast

    Ik heb al een tijdje een Monster S2R1000, en ben me sinds kort eens bezig gaan houden met proberen in te stellen van de vering. Van 1 veerpoot zit de stelschroef bovenop helemaal vast, geen beweging in te krijgen. Ik heb de schroef ingespoten met kruip-olie en IMAL, maar dat bracht geen...
  2. Stork

    Brembo RCS 19 radiale rempomp

    Te koop aangeboden: een radiale Brembo RCS19 rempomp. Hij is slechts 1 jaar gebruikt. Op het scharnierpunt van de hendel zit een klein beetje alu-corrosie, verder is de pomp zo goed als nieuw. Wordt uiteraard geleverd inclusief reservoir en remlicht-schakelaar. Vraagprijs €200,-
  3. Stork

    39 mm Keihin CVK carburateurs te koop

    Te koop aangeboden: 4 Keihin 39mm CKV carburateurs. Deze komen oorspronkelijk van een 1992 Kawasaki ZXR750, maar zullen ongetwijfeld ook op andere blokken passen of pas te maken zijn. De hart-op-hart afstand is 75 mm. Let op: de carb's liggen al een aantal jaar ongemonteerd in de kelder...
  4. Stork

    Opruiming Aprilia onderdelen

    Wegens de verkoop van mijn RSV, heb ik de volgende onderdelen over en te koop: :Y - Carbon Akrapovic-ophangsteunen t.e.a.b. onbeschadigd - Duozadel '98 -'99 MY t.e.a.b. onbeschadigd verkocht - Duoseat-cover '01 -'02 MY t.e.a.b. onbeschadigd en vorig jaar opnieuw...
  5. Stork

    Set Dunlop Qualifier 2 120/70-17 + 190/50-17. ZGAN

    Te koop aangeboden: een set Dunlop Qualifier 2 banden in de maat 120/70-17 en 190/50-17. Deze banden hebben slechts 1,5 maand gemonteerd gezeten en zijn +/- 1800 km gebruikt. Ze zijn dus nog als nieuw en gaan weg ivm aanschaf Pilot Power. T.E.A.B.
  6. Stork

    Wind-deflector + kuipsticker RSV 2002 gevraagd

    Ivm een schuivertje afgelopen maandag ben ik op zoek naar een linker wind-deflector voor mijn RSV. Ook zoek in nieuwe kuipstickers voor de linker en rechter kant. Degene die ik nodig heb staan hieronder omcirkeld. Blauw voor de stickers, rood voor het deel dat afgebroken is. Is er iemand die...
  7. Stork

    Vreemd verschijnsel koppeling, welke oorzaak?

    Sinds ik een aantal weken geleden mijn nieuwe hendels heb gemonteerd, krijg ik mijn koppeling niet lekker afgesteld. het bereik van de hendel is geen probleem, maar de lengte van het stiftje blijft problemen geven. Dit is het geval: -bij afstellen met koude motor: prima rijden en schakelen...
  8. Stork

    Haynes WPHB Kawasaki GPZ / GPX 600 / 750 te koop

    Te koop aangeboden: een Haynes werkplaatshandboek voor de volgende Kawasaki-modellen: -GPZ600 -GPX600 -GPX750. Prijs: 27,50 incl verzenden.
  9. Stork

    Kawasaki GPX 600 te koop €650,-

    Te koop aangeboden: mijn groen-witte GPX600R Ninja uit 1988. Tellerstand momenteel is 40000 Miles. De motor heb ik standaard gekocht en is helemaal door mijzelf aangepast. Aanpassingen: - proffessioneel overgespoten in huidig kleurenschema - 4-in-1 RVS uitlaat systeem met open carbon...
  10. Stork

    Vliegwieltrekker Aprilia V990-blok gezocht

    Ik ben op zoek naar een vliegwieltrekker voor mijn RSV Mille. Het mag een nieuwe of gebruikte zijn, als het er maar 1 is zonder beschadigingen en een onbeschadigde schoefdraad. Iemand hier die zo'n ding nog heeft liggen en er van af wil? :Y Bij de dealer staat hij back-order en ik wil...
  11. Stork

    Mooie RSV Mille uit 2000 te koop aangeboden!!

    Te koop namens een neef van me: een mooie Aprilia RSV Mille uit 2000. De motor is in 2005 geimporteerd uit Belgie, en heeft nu 16200 kilometer gedraaid. Op de tank zitten wat lichte krasjes aan de linkerkant, verder is de motor in topstaat. De banden (Bridgestone BT014)...
  12. Stork

    Zeer mooie GPX600R te koop

    Te koop aangeboden: mijn groen-witte GPX600R Ninja uit 1988. Tellerstand momenteel is 39200 Miles. De motor heb ik standaard gekocht en is helemaal door mijzelf aangepast. Aanpassingen: - proffessioneel overgespoten in huidig kleurenschema - 4-in-1 RVS uitlaat systeem met open carbon...
  13. Stork

    Probleem met nieuwe LED-knipperlichten

    Ik heb gisteren nieuwe LED knipperlichten gemonteerd op mijn RSV, en nu branden ze alle 4 tegelijk en constant. De originele knippers waren 10 Watt per stuk, en de nieuwe 21 Watt per stuk. Ik heb al diverse nieuwe (belasting onafhankelijke) relais geprobeert, zonder resultaat. B| Als je...
  14. Stork

    Carbon koppelings- en dynamodeksel voor RSV en Tuono

    Te koop: 2 bescherm- / sierdeksels voor een RSV Mille of een Tuono van carbon-fibre. Bij een Tuono zijn ze volop zichtbaar, bij een RSV vallen ze grotendeels weg onder de kuip dus slecht zichtbaar. Vraagprijs: € 70
  15. Stork

    Origineel uitlaatsysteem RSV-R 2002 te koop aangeboden

    Te koop aangeboden: een origineel uitlaatsysteem voor een Aprilia RSV-R uit 2002. Het gaat om de bochten, de collector en de demper. De originele EPROM zit er ook bij. Het systeem is slechts 2000 km gemonteerd geweest en is als nieuw. Mag tegen elk aannemelijk bod weg :Y
  16. Stork

    Kawasaki GPX600R Ninja te koop aangeboden

    Te koop aangeboden: mijn groen-witte GPX600R Ninja uit 1988. Tellerstand momenteel is 39191 MILES. De motor heb ik standaard gekocht en is helemaal door mijzelf aangepast. Aanpassingen: - proffessioneel overgespoten in huidig kleurenschema - 4-in-1 RVS uitlaat systeem met open carbon...
  17. Stork

    RSV 1000 R gekocht!

    Yihaa, na een tijdje op zoek te zijn geweest is het vandaag eindelijk zover: ik heb een RSV Mille R gekocht. *O* *O* *O* *O* *D slecht 5 jaar oud en maar 13.000 gedraaid.
  18. Stork

    Zwarte, leren motorlaarzen te koop

    Te koop aangeboden: een paar zwarte leren motorlaarzen met stalen binnenzool en stalen neus Het merk is Gerba, de maat is 42. De schachthoogte is ongeveer 33 cm. Sluiting door middel van een rits en klitteband. Mogen TEAB weg
  19. Stork

    Carbon-look knipperlichten te koop

    Te koop aangeboden: een setje carbon-look knipperlichten. Mag teab weg
  20. Stork

    CNC gefreesde rem-schakelset-adapters te koop

    Te koop aangeboden: een set CNC gefreesde aluminium verhogings-platen. Deze platen zijn ervoor om de originele rem-schakelset een stuk naar achter en naar boven te verplaatsen voor een sportievere zithouding en meer grondspeling. Er zitten 4 verschillende stel-mogelijkheden op. De...
  21. Stork

    Nokkenas-kettingspanner gebroken??

    Ik heb pas geleden een motorblok van een Kawa ZXR 750 verkocht. Nu werd ik vanmiddag gebeld door de koper met de mededeling dat het blok zeer slecht is. Volgens hem kwam er enorme herrie uit toen hij de motor starte, en bleek na afzetten en demontage van het kleppendeksel dat de...
  22. Stork

    Vraag over remschakelset

    Ik ben voor mijn GPX op zoek naar een vervangende rem-schakelset ivm een tekort aan grondspeling (mijn neuzen van mijn laarzen slijten af). De hart-hart afstand van de bevestiging van de originele set is 56 mm. Nu wil ik weten wat deze afstand is van diverse populaire sportmotoren, zodat ik op...
  23. Stork

    Kuipdeel ZXR 750 aangeboden

    Te koop aangeboden: een kuipdeel van de kont rechtsachter van een ZXR 750. Kleur: bordeaux-rood. De kuip bevat wat kleine gebruikssporen, die bijna niet opvallen. Mag TEAB weg.
  24. Stork

    Achtervelg incl remschijf en tandwiel ZXR750

    Te koop aangeboden: een achtervelg incl remschijf en tandwiel en -opnemer. De verflaag is hier en daar wat dof, en op enkele plekken doorgsleten. Mag TEAB weg
  25. Stork

    Voorwiel + nieuwe band ZXR 750

    Te koop aangeboden: een voorwiel incl wielas en zo goed als nieuwe voorband voor een ZXR 750, maar zal ongetwijfeld ook op andere motoren passen. Er zitten hier en daar wat kale plekken op de velg, dus hij kan wel een likkie verf gebruiken. Noodzakelijk is het echter niet Merk en type...
Terug
Bovenaan Onderaan