Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. vlugge_japser

    SW-MOTECH EVO engage tanktas

    Te koop, SW-MOTECH EVO engage tanktas met quicklock tankring voor Triumph/ MV Augusta. Ik heb deze een paar jaar op mijn Triumph Speed triple uit 2012 gebruikt. Daar paste de tas goed op. Echter op mijn huidige motor, een Street triple uit 2017 past de tas minder goed. (Komt te ver naar...
  2. vlugge_japser

    Pinlock voor Shoei X-Spirit 3 (nieuw)

    Pinlock voor Shoei X-Spirit 3 (nieuw) Deze is voor het standaard vizier van de X-Spirit 3, met het pinlock-systeem waar ook tear-offs op kunnen gemonteerd. Vraagprijs 15 euro. Op te halen in Delft, of op te sturen.
  3. vlugge_japser

    Dark Smoke Vizier Shoei NXR/X-Spirit 3/Neotec

    Te koop, Dark Smoke Vizier Shoei NXR/X-Spirit 3/Neotec. 3x gebruikt. Wordt verkocht ivm aanschaf transitions vizier. Vraagprijs 30 euro
  4. vlugge_japser

    Constands central paddock stand

    Hierbij bied ik mijn Constands central paddock stand voor een Triumph Streettriple geschikt voor bouwjaren 17-21. (Je kunt voor deze standaard echter ook een losse adapterplaat bestellen voor jou type motor en de huidige adapterplaat weer verkopen). Deze standaard is door mij 2 jaar geleden...
  5. vlugge_japser

    Bursig paddock stand

    Gezocht, Een Bursig standaard zoals hieronder aangegeven op de afbeelding. Belangrijk is dat er een aankoopfactuur of registratie formulier van Bursig aanwezig is. Reacties graag via PB.
  6. vlugge_japser

    Bike-lift paddock stands voor +achter

    Te koop, 2 paddock stands van Bike-lift. Dit zijn stevige stands. Het gaat om de volgende typen: Achter: Bikelift Paddockstand RS-16 Voor: Bikelift Paddockstand FS-11 VP: 135 euro voor de stands samen. Kunnen helaas niet worden verzonden. Ophalen in Delft (ZH). Reacties graag via PB...
  7. vlugge_japser

    Triumph Speedtriple 11-15 onderdelen

    Te koop, Ivm de verkoop van mijn Speedy uit 2012 heb ik diverse onderdelen en andere zaken over. Heb je interesse in een of meerdere onderdelen, stuur dan een PB. En bieden via PB mag, maar hou het wel netjes! SW-Motech framesliders, Verkocht! Triumph Bar-end mirrors, Verkocht! Zwarte 3D...
  8. vlugge_japser

    JMT HJTX14H-FP-SI lithium accu 12v/48Wh

    Te koop, JMT HJTX14H-FP-SI lithium accu 12v/48Wh. Deze accu is +/- 3kg lichter dan een standaard TX14H-BS. LxBxH= 150x87x93mm Accu is +/- 2 jaar oud. Vraagprijs 45 euro Reacties graag via PB. Reden van verkoop is mijn overstap van Triumph Speedtriple 1050 2012 naar Triumph...
  9. vlugge_japser

    Alpinestars SMX PLUS GORETEX mt 43

    Nieuwe Alpinestars SMX PLUS Goretex laarzen. Reden van verkoop: De lengtemaat is voor mij goed, maar helaas zitten de laarzen te ruim op de wreef en hiel. Bieden vanaf 285 euro. Online heb ik ze niet onder de 350 euro gevonden. Laarzen zijn nieuw, heb er een rondje op gelopen door...
  10. vlugge_japser

    REV'IT! Lombard motorjeans

    REV'IT! Lombard motorjeans, L32 W30 Stevige motorjeans van REV'IT! voorzien van protectoren van KNOX voor de heupen en knieen. Nieuwprijs inclusief protectoren was 190 euro. Reden van verkoop is het feit dat de jeans voor mij te wijd zijn, ik heb ze daarom ook niet vaak gedragen. (Ik ben...
  11. vlugge_japser

    Verheul Motorhoes

    Te Koop Verheul Motorhoes (type waarschijnlijk 903) Motorhoes van zware kwaliteit zeil/katoen. Ik heb deze 2 jaar lang gebruikt om mijn Triumph Speedtriple in de zomer onder te stallen. Dit is geen hoes die er met de eerste de beste windvlaag afvliegd, degelijke kwaliteit dus...
  12. vlugge_japser

    Te koop LSL handlebar risers tbv 28,5mm stuur

    LSL-handlebar risers voor Triumph Tiger of Speed triple 28,5mm stuur. De risers zaten op mijn Speed triple 2012 en waren door de vorige eigenaar geplaatst. Ze verhogen het stuur met 1,5cm. Ik heb de originele risers teruggeplaatst en de LSL's niet meer nodig. De risers zijn in zeer...
Terug
Bovenaan Onderaan