Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mx-jacob
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. mx-jacob

    Kawasaki KZ750 project....

    Jaren geleden mijn buurman geholpen met opknappen van deze kz750 helaas is dit project toen nooit afgekomen en in de garage blijven staan. Inmiddels is de motor jaren later verhuist naar mijn garage en heb ik besloten hem weer in orde te maken... Op zich was hij in prima staat, remmen vast...
  2. mx-jacob

    Stage..

    Ik zit op dit moment in het 4e jaar van de leidse Instrumentmakers school, en ben op zoek naar een Stage bedrijf om een afstudeer project te doen. Nu lijkt het mij leuk om natuurlijk iets te doen bij een bedrijf dat iets doet in mijn interesse gebied... motorfietsen/motorsport (met name cross en...
  3. mx-jacob

    Licentie aanvraag

    Beste mensen, Aangezien de oude licentie verlopen is is het tijd voor een nieuwe maar, Voor heen had ik een gewone motocross licentie maar wegens aanschaf van een enduro wil ik nu ook offroad ritten mee gaan rijden. Nu is mijn vraag mag ik met een offroad licentie gewoon ook trainen op...
  4. mx-jacob

    Honda XR kopen ..

    Na een tijdje twijfelen zit ik er toch aan te denken om een honda xr te kopen. Ik wilde eerst een ktm exc 250 voor gewoon dagelijks gebruik maar aangezien dat de uren snel op lopen met de zuigers heb ik toch besloten om dit voor alleen enduro te houden. Maar nu is de vraag is een xr...
  5. mx-jacob

    Enduro kopen

    Als ik klaar ben met mijn rijbewijs wil ik graag een ktm enduro kopen, en ook enduro's gaan rijden. Maar wat is nu de beste keuze 250/300 2t of 250/450 4t.... van ongeveer 2008/2009 Aan gezien ik er ook wel mee op de cross baan wil lijkt een oude xr of iets in die richting geen goed idee...
  6. mx-jacob

    KTM sx125 geen koeling?

    Hallo, Vandaag weer even naar het honda park geweest om te rijden.... gister bakolie ververst 0.7 L in gedaan zo als het hoort om de 5 uur. Na een minuut of 10 begint de motor steeds meer te roken uit de uitlaat (witte rook) hele baan stond blank, ik van de baan af even naar gekeken en de bak...
  7. mx-jacob

    Voorstellen

    Hallo, Ik ben Jacob 18 jaar en woon in de bollestreek, al een aantal jaren bezig met brommers en motoren. Alles is begonnen met een puch (zo als de meeste denk) om een beetje mee te crossen op een weilandje. Al gouw ging dat natuurlijk te traag en werd het tijd voor wat snellers toen...
Terug
Bovenaan Onderaan