Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Leroy1991
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. L

    Gevaarlijke situatie A50 knpt Ewijk>knpt Valburg melden?

    Ik loop sinds een maand of twee stage en mag elke dag over de Waalbrug bij Ewijk. Nu zijn ze daar al tijden aan het werk en liggen er overal en nergens rijstroken met de bijbehorende teerstrepen. Op zich niet heel erg, maar het worden er wel een hoop. Alleen vanochtend kwam ik me iets tegen...
  2. L

    CBR600F3 houdt in en valt stil

    Ik reed net met een gangtje van 120km/h over de snelweg toen plots mijn motor inhield en daarna uitvalt. Ik heb hem toen naar de vluchtstrook gestuurd en stilgezet. Toen geprobeerd opnieuw te starten. Dit wilde niet lukken. Heb toen geprobeerd met wat gas te starten, wat ook niet lukte. Toen...
  3. L

    LED achterlicht

    Ik weet dat er al een aantal topic hierover gemaakt zijn, maar ik kon voor mijn situatie zo snel geen antwoord vinden dus ben ik een nieuw topic gestart. Ik heb vandaag mijn nieuwe LED achterlicht voor een Honda CBR600F '95 ontvangen. Na het openen viel mij al gelijk de sterker op van het...
  4. L

    File rijden

    Ik heb sinds kort mijn rijbewijs en ben van plan om zo nu en dan met de motor naar school te rijden. Nu ben ik tijdens mijn rijlessen nog nooit in de file terecht gekomen en heb hier dus totaal geen ervaring mee. Maar op het stuk snelweg dat ik moet nemen staat gegarandeerd file. (A15->A50)...
  5. L

    Toch maar eens voorstellen

    Ben al enige tijd hier aan het rondkijken en heb toch maar besloten mezelf even voor te stellen nadat ik een motor van een andere MF gebruiker heb gekocht. Mijn naam is Léroy, 19 jaar en ben momenteel nog bezig met mijn rijbewijs. Hoop hem voor de sneeuwval binnen te hebben. Sinds gister ben...
Terug
Bovenaan Onderaan