Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ronald118
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    startproblemen als de motor warm is

    Hoi allemaal, Ik heb een suzuki gsx-r 750 SRAD uit 1999 en sinds kort heb ik een probleem. Als hij warm is dan lijkt het alsof de accu leeg is en dan start hij niet meer. Ik kan de motor wel starten door startkabels aan te sluiten en als ik hem laat afkoelen dan start hij ook weer gewoon...
  2. R

    [(ex)-Student/Sexy] Motorrijders Rotterdam en omgeving 37

    WELKOM IN DEEL 37!!! Stunten, Stappen en ZOMERTIJD!!!!! Dit topic is opgericht voor studenten, ex-studenten en andere relatief jonge (<30 ongeveer) motorrijders uit de omgeving van Rotterdam / Dordrecht. Iedereen is van harte welkom, ook als je net even buiten de oorspronkelijke doelgroep...
  3. R

    choke?

    beste mensen... ik heb dus een suzuki gsx-r 750 srad uit '99.. het is een injectie motor.. nou heb ik er niet zo heel veel verstand van maar kan er op een injectie motor ook een choke zitten? (hoorde namelijk van een maat van mij dat dat niet kan!) kan dit niet? wat is de schuifknop dan...
  4. R

    Hallo allemaal!!!

    goedemiddag allemaal, ik ben ronald, 24 jaar, en helemaal gek van motoren. heb sinds een maand mijn rijbewijs gehaald en ga morgen middag kijken voor mijn eerst motor. mijn oog is gevallen op een mooie suzuki gsx-r 750. (ben al sinds dat ik 16 ben fan van de suzuki gsx-r motoren) nog tips...
Terug
Bovenaan Onderaan