Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Remkow
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Bedieningskastje handvatverwarming

    Gezocht: Het bedieningskastje van een handvatverwarmingsset van Oxford Hotgrips, versie 7. Mijnes gaat aan op 30% en blijft daar op staan. De dealer verkoopt de 'nieuwe' versie handvatverwarming en dat bedieningskastje past niet op deze. Iets met een andere stekkeraansluiting.. Om hem...
  2. R

    Enig idee?

    Beste techneuten, Zie hier een foto'tje van mijn Street Triple. Wat is hiermee aan de hand? Wat zit hier eigenlijk achter? Kan dit kwaad op lange termijn? Alvast bedankt.
  3. R

    Mijn (hoogst waarschijnlijk) eerste motor

    Hoi allemaal, A.s. zaterdag is het zover. Met de auto + trailer naar onze westerburen om een Street 2009 op te halen. Boottocht is gereserveerd, voorschot bedrag is betaald (lang leve Paypal). Kijk er erg naar uit! Graag jullie mening of ik mooie deal maak. Ik betaal er € 4400,- voor (ex...
  4. R

    Even voorstellen :)

    Hallo allemaal, Bij deze stel ik mezelf even voor: Naam: Remko Leeftijd: 27 Woonplaats: IJmuiden Sinds 2 maanden in het bezit van het papiertje (pasje eigenlijk). A.s. zaterdag met de auto + trailer een lange dag naar onze westerburen om hoogst waarschijnlijk een Triumph Street...
Terug
Bovenaan Onderaan