Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jacques k
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. jacques  k

    Te koop mooie Opel Corsa Swing

    Te koop opel corsa swing bj 93 altijd binnen gestaan en gebruikt als bootschappen auto.nog geen 90000km gereden.nw banden.radio cd speler.net APK gekeurd tot 26-7-2007.verbruikt geen olie. pr 1000 euries
  2. jacques  k

    Klote speed&Design

    Als je van koekblikken houd moet je er naar toe gaan,en anders lekker thuis blijven,er is niets te koop voor de motor,ook geen kleding.en die Honda en Yamaha stand betekend ook niets.echt zonde van je geld gewoon sparen tot februari
  3. jacques  k

    bepaalde nummers

    Wie kan mijn vertellen wat de betekenis van RN01 en RN04 betekend op het kenteken,ik begrijp een bepaald type maar RN04 daar heb ik nog nooit van gehoord
  4. jacques  k

    Motor Race in Aalsmeer

    Zondag 11 september van 11.30 tot 16.30 klassieke demoraces op het industrieterein Hornmeer 50cc-125cc-250cc-350cc-500cc en de zijspannen.kijk voor meer informatie op de website www.hibra-aalsmeer.nl
  5. jacques  k

    Oxford zij tassen

    Ik heb een paar Oxford zijtassen gekocht,maar ik vind die dingen er zo kloten bij hangen.ik wil ze namelijk op mijn R1 monteren als ik naar de Dolomieten ga.maar om die tassen er op te zetten dat valt niet mee.om dat alles rond is,heeft iemand een idee om ze goed te bevestigen.of misschien een foto
  6. jacques  k

    ongeluk

    Vandaag in de krant gelezen dat Minus de Vries is verongelukt,ik wens zijn familie veel sterte toe. sorry ik wist niet dat het al bekend was.
  7. jacques  k

    Feest zondag bij Motor Port Uithoorn

    Ik wil een ieder die naar Motor Port Uithoorn gaat op zondag 29-05 even waarschuwen misschien staan ze weer te laseren.zo als altijd als er wat te doen is.ze staan dan op dat rechte stukje waar je dus net even het gas er op wil gooien.van uit het centrum.
  8. jacques  k

    Feest bij motor port UIthoorn

    Voor de genen die zondag naar Motor Port Uithoorn gaan. kijk uit want ze staan misschien weer te laseren.dus even van het gas af.en dan zwaaien.
  9. jacques  k

    koppeling Platen

    Kan iemand mij vertellen of er verschil zit in de koppeling platen van een R1 van 98"of een R1 van 2000
  10. jacques  k

    Schuberth

    Vandaag naar Motorport UIthoorn geweest ivm mijn vizier de coating laag van het vizier liet los,geen probleem kreeg meteen een nieuw vizier,want het was een algemene klacht.goede service van Schuberth
  11. jacques  k

    dynojet

  12. jacques  k

    Rollerbank

    Volgende week mijn R1 brengen naar Jeroen v/d Meer in Uithoorn,even kijken of er nog wat vermogen uit gehaald kan worden.ik hou jullie op de hoogte
  13. jacques  k

    stikkers

    Hallo stickers ontvangen en meteen op de motor geplakt.gr jacques
  14. jacques  k

    Dolomieten

    Is er iemand wel eens in hotel Da Remo geweest ligt in Tenna een bergdorpje op 600 m hoogte
  15. jacques  k

    Vakantie

    Hallo ik heb gisteren een vakantie geboekt bij Vrij uit er was een bij een komst in Venendaal motor Safe.wij gaan met een man of acht naar de Dolomieten,in hotel Da Remo en dit ligt in Tenna,mijn vraag is zijn er mensen op dit forum die daar wel eens zijn geweest,graag een kleine uitleg,hoe het...
  16. jacques  k

    Nieuw motorblad

    Ik heb van daag een nieuw motor blad ontdekt het heet Two wheels only en er staan leuke dingen geschreven over het hele bestaan van de R1, four generations of R1 come together.Het is van januari 2005.ik heb het gekocht bij primira,het staat in het engels geschreven
  17. jacques  k

    Seat Cover

    Hallo voor de genen die een seat cover zoeken voor een R1 ben vandaag naar street or track geweest en daar zag ik ze, als je binnen komt en je staat met je rug naar de V-max club dan zie je ieds links een stand waar ze leggen.120 euries,er staat ook een stand met schuberth helmen 349 euries
  18. jacques  k

    Schade door verlies plaatje

    Kom ik uit Assen rij op de weg tussen leliestad en muiden,rijd er voor mijn een rode motor met kenteken MR-96-RY plotseling verliest deze motor iets het schiet door de lucht.en beland tegen mijn motor.schade aan spatbord voor,stukjes los en vele krassen.wie kent dit persoon.of het...
  19. jacques  k

    KM teller niet hoger dan 300

    Nou naar een paar maanden van sleutelen,en het motor blok te hebben aan gepast.komt mijn snelheids meter niet hoger dan 300km,hebben alle R1 hier last van
  20. jacques  k

    Nieuwe koppakking R1

    Hallo weet iemand hoe lang het duurd om een koppakking te vervangen.ik wacht nu al bijna 3weken.is dit normaal,voor een yamaha dealer.zijn de wacht tijden zo lang.of word ik in de maling genomen.heeft iemand daar ervaring mee.
  21. jacques  k

    verlichting R1

    hoe krijg ik mijn verlichting zo dat alle twee de koplampen branden.is dit een kwestie van een draadje door trekken naar de andere koplamp.?????????
  22. jacques  k

    Yamaha R!

    Hallo ik zal mij even voorstellen,ik ben jacques ik heb zins december een R1 gekocht via Ebay.deze motor had een lichte schade,volgens de verkoper even naar de plaatwerker en rijden maar.maar hij vergat er bij te zeggen even naar de richtbank.want het supframe was krom.motor laten richten wat...
Terug
Bovenaan Onderaan