Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. klapdeurdokter

    Olie warm of koud aftappen..?

    Je hoort vaak, warm aftappen! Wat is het voordeel hiervan? Als ik blok koud aftap +- 20 graden en hij staat al week stil zit toch ook alle rommel uitzakt onderin? Ik laat hem dan halve dag of dag staan uitlekken geen haast... :)
  2. klapdeurdokter

    Action kettingspray, wie gebruikt het.

    Dus ja goedkoop Euries 2,95,- een bus vol! (staan er inmiddels 6 :P ) Ik gebruik het zelf ook, het slingert wel beetje op je achterwiel. Het blijft ook nog redelijk lang zitten op de ketting. Tja op de lange duur, slijtage ketting tandwielen afwachten dus.. :]
  3. klapdeurdokter

    Boete Frankrijk wel of niet betalen

    Boete gekregen dus 90 euro 9 km te hard. Las dat ze samenwerken met CJIB als je niet betaald?
  4. klapdeurdokter

    Shell wordt leverancier voor BMW

    Shell wordt leverancier voor BMW Auw voor Castrol :X Dus maakt niet uit welk merk je erin kiepert..toch? :)
  5. klapdeurdokter

    Beleving vs Uiterlijk

    Wat is voor een motorrijder nu belangrijker..uiterlijk of het gevoel, beleving van de motor hoe die op je over komt..of toch dat glim glim Als je rijdt wat zie je dan nog van je motor, tellers kuipje? je Garmin wat voor je zit. Het is als een mooie vrouw? Jennifer Lawrence bv maar als die...
  6. klapdeurdokter

    Politie bekeurt NL-stickers op kentekens

    Mf stikkers ook aan de beurt?? :X Wat een KUT land word ut hier :r http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/10/fuck_the_eu.html#comments
  7. klapdeurdokter

    102 octaan racebenzine overal te koop

    :o Gelijk maar eens proberen :9~ Rode uitlaat en + 50 peekaaas erbij *O* competition 102® | Salland Olie *O*
  8. klapdeurdokter

    Honda Bougies vs gewone

    Kun je een normale bougie monteren in een honda vfr750 ipv die rare dingen die honda voorschrijft, op de foto is dat de oude bougie.. :)
Terug
Bovenaan Onderaan