Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jopperman
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Motorcamera met of zonder display

    Al een tijdje ben ik aan het kijken voor een action cam voor op de motor. Het valt mij op dat er veel zijn zonder display. Is dit wel makkelijk met instellen, dat je weet wat je filmt? Mij lijkt een met display namelijk makkelijker. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ik was eigelijk...
  2. J

    Motorrijder Bergen zwaargewond door losbrekend wiel

    Een 20-jarige motorrijder uit Bergen is ernstig gewond geraakt bij een ongeval in Groesbeek. Hij was dinsdagavond met een vriend aan het toeren toen hij met zijn motor viel. De beide motorrijders reden richting Groesbeek. Op een gegeven moment brak het wiel van de motor van de man uit Bergen...
  3. J

    Motor valt uit tijdens rijden en start niet meer

    Vanmiddag was ik aan het rijden met mijn vriendin. Toen ze het knipperlicht aan zette stopte de motor ermee. Er gingen geen lampjes meer branden. Ook was de motor niet meer te starten. We waren ongeveer 2km van huis. Toen we thuis waren en hem aan de acculader hingen startte hij meteen. Maar...
  4. J

    Instellingen zumo 220

    Ik heb een vraag over de instellingen van de garmin zumo 220. Laatst moest ik van Asten naar Amsterdam, hiervoor wilde ik gewoon over de snelweg gaan. (A67 en dan de A2 tot in Amsterdam). (Ik gebruikte hem omdat ik het laatste deel niet wist en even wilde uitproberen) Echter lukte het mij...
  5. J

    extra controles op motorrijders

    Jacht op motorduivels AMSTERDAM - Motorracende wegpiraten zijn gewaarschuwd: wie met exorbitant hoge snelheid over de Nederlandse wegen scheurt, zal worden geconfronteerd met stevige sancties. De politie gaat de komende dagen extra controleren op snelheid en wil zo motorduivels van het...
  6. J

    Trillingen in stuur GSX600F

    Sinds enige tijd merk ik, vooral op de snelweg, dat mijn stuur een beetje trilt. Het rechterhandvat wat meer dan het linker. Wat zou dit kunnen zijn? Ik heb tijdens het rijden al de veerpoten, frame gevoeld, maar daar voel ik geen trilling in. Als ik rond de 80 rijd voel je het ook een...
  7. J

    Carburateur kawasaki el250

    Ik ben op zoek naar een goede carburateur van een kawasaki el 250. Alvast bedankt.
  8. J

    Kawasaki EL250 start niet

    Laatst heb ik een kawasaki EL 250 D gekocht. Echter zei de vorige eigenaar dat deze het niet deed omdat de accu leeg was. Omdat deze ruim een jaar had stil gestaan. Thuis de accu opgeladen, maar dat bleek niet te helpen. Zelfs de knipperlichten deden het niet. Uiteindelijk heb ik maar een...
  9. J

    KNMV of ANWB

    Komende zomer wil ik op vakantie gaan met de motor, en dan wil ik toch een pechhulp voor onderweg achter de hand hebben. Nou zie ik dat je hiervoor lid kunt worden bij de KNMV en de ANWB. Wat is de beste optie? Wat zijn jullie ervaringen? enz enz
  10. J

    seatcover honda cbr600fs 2004

    Ik ben op zoek naar een seatcover voor mijn honda cbr600 fs, of cbr600 f4i. zoiets al op onderstaand plaatje
  11. J

    Moertjes voor kuipruit

    Ik heb een nieuwe donkere kuipruit voor mijn honda cbr600fs gekocht. Maar daar zit niet de schroefdraad in voor deze vast te zetten. En in de originele wel. Ik heb geprobeerd om deze van de originele uit te halen maar dat lukte me niet. Hoe heten deze moertjes? Zijn deze los te krijgen of...
  12. J

    Communicatie op de motor

    Nou wil ik komend seizoen met z'n tweeen gaan rijden. Hoe kan ik het beste met mijn collega communiceren? Via portofoon? of wat anders? Waar moet je verder op letten?
  13. J

    stekkertje druppellader, navigatie aansluiten

    Ik heb voor mijn motor een optimate 4 druppellader. Hier zit een stekkertje (TM-71), welke gebruikt wordt om te laten zitten op de motor, voor het makkelijk en snel aan kunnen sluiten van de lader. Nu is mijn vraag of ik deze stekker ook kan gebruiken om de navigatie van stroom te voorzien...
Terug
Bovenaan Onderaan