Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: cb400man
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. cb400man

    frame met kenteken honda 400 four

    zoek een frame met kenteken voor een honda 400 four hoeft geen achterbrug enz bij te zijn aub reactie met telnr mijn mail cb400man@hetnet.nl
  2. cb400man

    betere rem op je cbtje

    om te beginnen neem je een immitatie remzuiger van RvM die dingen zijn van massief alu want dat plaatje waar het remblok tegenaanduwt heeft de neiging om te buigen
  3. cb400man

    honda 400 cilinders

    zoek honda 400 four cilinders defect geen bezwaar zijn te herkennen aan het opschrift voorkant rechts 408cc
  4. cb400man

    draaibank

    te koop een klein draaibankje op een tafel geen draadsnijmogelijkheid aub niet mij mailen of vragen stellen is verkocht vrpr=€950 =nieuw
  5. cb400man

    cilinders voor honda 400 en 500 four [1972-1980]

    gevraagd cilinders van een honda 400 [408cc] versleten of defect geen bezwaar als de koelribben maar aanwezig zijn cilinders van een honda 500 het gaat om de cilinderbussen dus de buitenkant is niet belangrijk cb400man@hetnet.nl
  6. cb400man

    honda 400 super sport

    voor de 400 liefhebbers een topic over het maken van een 528cc honda 400 waarom je zoiets maakt [hobby] de 400 [std] staat nu eenmaal niet bekend om soepelheid beetje gebrek aan koppel en de makkelijkste manier om...
  7. cb400man

    kawasaki 305 framenummer

    ik wil nieuwe zuigerveren bestellen van een kawa 305 maar het reviesiebedrijf moet een frame nummer hebben om dit te kunnen het gaat om een 2cilinder cilinderinkoud 305cc ik gebruik die zuigers in een andere motor ik heb dus alleen de zuigers mijn vraag ; wie helpt mij aan een frame nummer...
Terug
Bovenaan Onderaan