Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: stinuswr
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Gezocht : originele uitlaten Honda Cb 750 four

    Dag iedereen, Ik zoek een setje originele uitlaten voor mijn Honda Cb 750 four k0-k6. Iemand nog iets liggen? Dan graag een persoonlijk berichtje! Alvast bedankt! Stinus
  2. S

    Gezocht : frame Cb 500 four

    Voor mijn Cb 500 four weer naar originele staat te restaureren zoek ik een frame (met kenteken) van een Cb 500 four uit de jaren '70 ? Iemand die nog iets liggen heeft ? Alvast bedankt :] ;)
  3. S

    Suzuki gt 250 onderdelen

    Voor de restauratie van mijn 1976 Suzuki gt 250 zoek ik nog de volgende onderdelen : - koplamp - lamporen (Chrome) - toerenteller - ronde reflectoren vooraan En nog een aantal kleine spullen. Iemand die nog iets heeft liggen ? Bedankt !
  4. S

    Suzuki gs 550 1982 motor uitwisselbaar?

    Dames en Heren, Ik heb een klein vraagje. Het motorblok van onze Suzuki gs550 katana uit 1982 is in de soep gelopen. Ik kan een motorblok van een gs550 uit 1978 overkopen. Zijn deze blokjes gewoon te wisselen ? Iemand die hier meer over weet? dan kunnen we binnenkort hopelijk weer...
  5. S

    Crash met gestolen motorfiets-wie is zijn motorfiets kwijt ?

    Vandaag in een Limburgse ( België ) krant : 'vluchtende motorrijder had halve kilo heroïne bij' Iemand van hier die toevallig zijn gestolen motorfiets herkent? Vluchtende motorrijder had halve kilo heroïne bij De Nederlandse motorrijder die zondagnamiddag op de E314 in...
  6. S

    Moto Guzzi V50 café racer project

    Nadat ik de laaste twee jaren bezig geweest ben met mijn versleutelde CB 400n is het ‘helaas’ weer beginnen kriebelen om aan iets nieuws te beginnen ! *O* Zo kocht ik mijn cb’tje : Zo is hij nu : Een aantal maanden kwam ik –geheel onverwacht- een leuke guzzi V50 uit 1985 tegen. De...
  7. S

    Hoeveel AH batterij caféracer ?

    Dag mede forumleden ;) Ik zit met een vraagje.. Ben een caféracer aan het bouwen op basis van een Moto Guzzi V50 1985. Ben volop bezig met de laswerken. Echter zit ik met een probleem wat de batterij betreft... Ik zou de ruimte waar de batterij standaard zit ( tussen de zijkapjes...
  8. S

    Spannigsregulator Suzuki GT 250 1977 te koop gevraagd

    Heeft er iemand nog een spanningsregelaar liggen voor een Suzuki GT 250 1977 ? Betreft het model met een massa aansluiting, een rood groene draad, geel groene draad en rode draad volgens het schema :) ? (http://www.oregonmotorcycleparts.com/Diagrams/GT-250A.JPG ) Vorige eigenaar heeft de...
  9. S

    Honda cb 400 n onderdelen gezocht

    Voor een project zoek ik nog diverse onderdelen voor mijn cb 400 n : - gashendel en gakabels - koppelingshendel en koppelingskabel - bedieningsknoppen voor links en rechts op stuur ( voor verlichting enzo te bedienen ) - de staaf die het achterste rempedaal met de achterrem verbindt...
  10. S

    Suzuki GT 185 vraagjes & werkplaatshandboek

    Hoi ! Ik heb in mijn garage nog twee Suzuki GT 185'ers staan. Eentje draait nog, de andere zijn blok zit vast (maar heb wel nog een reserve blok liggen) Ze hebben al vrij lang stil gestaan, heb eens gelezen dat dan de keerringen van de krukas best vervangen zouden moeten worden na lang...
  11. S

    Onderdelen KTM EXC 1998-2007

    Vandaag mijn werklaats eens 'uitgemest' Prijzen zijn overeen te komen, moet er zeker niet de hoofdprijs voor. WP voorvering KTM EXC past op meerdere modellen. In prima staat. Veert goed en lekt niet. T stuk / kroonplaten KTM exc In prima staat met nog goede lagers (zat geen speling op...
  12. S

    Honda CB 400 N café racer project

    Ben al een hele tijd bezig aan een café racer projectje ! Stilaan tijd dus om een eigen topic te openen ipv enkel mee te lezen ! Zo kocht ik in 2013 een honda cb 400 twin uit 1978 ! Er was een soort van caféracerzitje bij waar ongetwijfeld veel tijd in zat, maar dat was echt niet...
  13. S

    GESTOLEN : Ducati 749 te Tongeren (België)

    Gestolen in de nacht van 11 op 12 september 2013 : Ducati 749 omgebouwd tot S model. Moto stond in een ondergrondse garage van een appartement te Tongeren. ( België ) Een moto die enkele dagen voordien in dezelfde regio gestolen werd, is reeds teruggevonden in Maastricht. Belgische...
  14. S

    Plastiek Yamaha YZ 250 1994

    Ik heb hier nog een grote doos vol met plastiek liggen afkomstig van een Yamaha YZ 250 1994. Indien iemand plastiek nodig heeft mag je contact opnemen via PM. Prijs overeen te komen
  15. S

    KTM EXC koplamp

    Ik ben nog op zoek naar een koplamp (oranje), dus het licht en het kapje :) Iemand nog iets liggen ? Is voor mijn KTM EXC 250 2002 Groeten !
  16. S

    Waarde ktm exc 250

    Dag jongens, een klein vraagje, ik heb de volgende motor op het oog : Ktm exc 250 bouwjaar 2002 +\- 3500 km Nog met originele kappen in hele goede staat Rest van de moto ook in zeer goed staat, weinig gebruikssporen. Banden zijn nog goed, remblokken als nieuw, tandwielen en ketting nog...
  17. S

    Rempomp yamaha yz 250 ?

    Yo de mannen ! Ik heb mij de laatste tijd beziggehouden met het opknappen van een Yamaha YZ 250 uit 1994. Vandaag andere band laten optrekken en nieuwe remblokken gestoken zodat ik kon rijden. Na een uurtje crossen op de weide iets te moedwillig de bochtin gegaan en over de motor...
  18. S

    Verwijderen lak benzinetank

    Hallo, Vandaag ben ik begonnen aan een klein project, een yamaha WR 250 uit 1994. Ik heb een vraagje hieromtrent, Hoe kan ik de lak verwijderen van de benzinetank ? De benzinetank is van kunststof, gezien hier gassen van de benzine doorkomen zou deze eigenlijk niet gelakt kunnen/mogen...
  19. S

    Gezocht : Werkplaatshandboek Yamaha wr 250 1994

    Hallo Ik ben op zoek naar een werkplaatshandboek voor de Yamaha wr 250 1994 (2takt) Iemand die me verderhelpen kan ? Groeten
  20. S

    Yamaha WR 250 of suzuki DR 350 ?

    Goede avond! Ik rij momenteel op een yamaha xt 660 x. In de winter laat ik deze lekker warm in de kelder staan. Maar omdat ik vorig jaar al ondervonden heb dat zo'n hele winter niet rijden is toch lastig is zou ik dit jaar een motor voor willen kopen voor in de winter wat te gaan crossen...
  21. S

    Tomtom bevestigen op stuur

    Hallo ! Ik heb sinds enkele weken een 12volt voorziening in mijn Yamaha XT 660 X. Ik ben in het bezit van een auto gps TomTom One : Ik zou deze graag op mijn stuur bevestigen. Voordien maakte ik deze gps vast met colsonbandjes en ducktape, ben hem nooit kwijtgespeeld maar zou toch...
Terug
Bovenaan Onderaan