Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: BMWAndre
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. BMWAndre

    Fanclub Suzuki GSX-S 1000GT

    Al een tijd volg ik alles rond Suzuki's GT. De beschrijvingen over het soepele, moeiteloze leveren van vermogen, de perfecte quick shifter, z'n fraaie uiterlijk, de goede toereigenschappen. Een opvolger van m'n huidige BMW R1200 RS? Een zelfde doelgroep, maar dan een heel andere benadering. Er...
  2. BMWAndre

    Tanktas BMW R1200/1250 R/RS

    Te koop originele BMW tanktas, passend voor de modellen R/RS 1200/1250. Zo goed als nieuw. Vraagprijs E 30,--
  3. BMWAndre

    Tanktas BMW R/RS 1200/1250

    Te koop de originele BMW tanktas voor de R/RS 1200/1250 modellen. Als nieuw, 100 % waterdicht, 5 tot 9 liter inhoud.
  4. BMWAndre

    BMW R1200R/RS Handgrepen achter

    Wie heeft op z'n BMW R1200 of 1250 R of RS de handgrepen achter eraf gehaald om een bagage- of topkofferdrager te monteren en wil nu die handgrepen verkopen? Aan mij bijvoorbeeld?
  5. BMWAndre

    Kapotte Garmin 550 te koop

    Overgestapt op Tomtom omdat het scherm van mijn trouwe 550 niet meer reageerde. Voor drie tientjes te koop de complete navigatie met de officiële BMW steunen en aansluitingen voor zowel de oude als de laatste luchtgekoelde R1200R. Bel mij op 0648627371 André
  6. BMWAndre

    Levensduur Angel GT

    Pirelli Angel GT. In het voorjaar met 31.040 km er op gekomen, nu, met 41.830 km is het einde genaderd. Stabiel rechtuit, willig en stabiel de bocht in, goed in de regen en dus ook een goede levensduur. De laatste 1.000 km werd het gevoel dat-ie altijd alleen maar dat doet wat jij wilt...
  7. BMWAndre

    Grondspeling

    Op mijn R1200R van 2009 zaten de plastieken BMW klepdeksel-beschermers en zelf heb ik later ook nog valbeugels er op gezet. Toen kwamen er in het Duitse forum berichten van kwalijk aan de grond komende beschermers die ook ongevallen hebben veroorzaakt. Vooral geldt dit voor de oudere 1200’s. De...
  8. BMWAndre

    Schermen BMW R1200R

    Drie schermen, zo goed als nieuw, compleet met bevestigingen, voor R200R's van 2006 tot 2010. De kleinste is de mooiste, maar geeft de minste windbescherming. De middelste is een goed compromis tussen looks en bescherming. De grootste geeft behoorlijk wat windbescherming. Nieuwprijs totaal...
  9. BMWAndre

    Vlakke sturen

    Wilde op mijn R wat meer naar voren gebogen zitten. Van dat rechtop zitten zak ik na een tijdje in. Een rechter en lager stuur ziet er ook stoerder uit, de zwarte uitvoeringen al helemaal! Als zo'n recht stuur smaller is dan 760 mm, dan is het gevaar groot dat de aansluiting van het remhandel...
Terug
Bovenaan Onderaan