Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Pink
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Pink

    Opstappen mien jong! Groningen 5 juli 2014

    Van de MAG Facebookpagina: Op zaterdag 5 juli van 12.00 tot 17.00 uur organiseren de MAG en Triumph Motorcycles Groningen een promotiedag. We willen motorrijden speciaal onder de aandacht brengen van jongeren, maar iedereen is welkom! Daarom is er op zaterdag 5 juli de mogelijkheid...
  2. Pink

    Advies gevraagd kettingslot Pro-Tect

    Ik ben op zoek naar een combinatie van schijfrem/beugelslot en lus/loop ketting. Ik kom alleen flinke prijs verschillen tegen tussen bijvoorbeeld een Abus: http://www.slotenonline.nl/sloten/abus-granit-power-xs67-12mm-120cm-loop-p-227.html en Pro-Tect: Pro-tect Kettingslot TOPAZ+ ART-4 met...
  3. Pink

    Uitlaat Africa Twin

    Voor mijn AT RD04 uit 1992 zoek ik een passende uitlaat. Wie heeft er nog eentje liggen?
  4. Pink

    Bagster in weer en wind?

    Ik zoek een alternatief voor mijn rugzakje want eigenlijk hoort dat niet op een motor. Een Bagster lijkt mij een goed alternatief. Maar voor ik daar (veel) geld aan uit ga geven: wie heeft er ervaring met een Bagster tank-cover? En dan met name bij het...
  5. Pink

    Motor mishandeld. Schokkende foto's!

    Ik reed vanochtend mijn motor naar buiten en zette haar in het zonnetje. Ik hoorde haar denken, ha lekker even de tieten laten schudden tijdens een ritje naar nowhere. Na een hele winter door de pekel rijden wilde ze even met haar bandjes schoon en droog asfalt voelen. Ze kon niet weten wat haar...
  6. Pink

    MAG onderscheidt Roadrunner Motoren Velp 6-11-2004

    [[[KNIPENPLAKMODUS]]]] MOTORRIJDERS ACTIE GROEP - belangenvereniging voor motorrijders Persbericht - 27 oktober 2004 Motorrijders onderscheiden Roadrunner Motoren Velp Op zaterdag 6 november reikt een mystery guest een MAG-bordje uit aan motorzaak Roadrunner in Velp. Het MAG-bordje is een...
  7. Pink

    Afsluiting rivierdijken Overbetuwe ter discussie

    [Persbericht-Knip-en-plakmodus] Eck en Wiel, 10 oktober 2004 PERSBERICHT Stichting Meldpunt Wegafsluitingen Afsluiting rivierdijken Overbetuwe ter discussie De gemeente Overbetuwe vraagt zich af of de rivierdijken langs de Rijn en de Waal in de gemeente moeten worden afgesloten voor...
  8. Pink

    BMW boxer zijklepper

    Hallo, Na een korte les op een zijspan kwamen de verhalen van opa weer op tafel. Over BSA's, Ariels, DKW's en meer van dat spul. opa heeft kort na de oorlog (WOII) een BMW met zijspan op de kop getikt en was de koning te rijk. geen hond had vervoer in die tijd maar opa reed op een zwarte BMW...
  9. Pink

    Afsluiting Waaldijk Nijmegen ???

    Wat valt er nu in mijn postvakje? [KNIPPERDEKNIP] Eck en Wiel, 6 september 2004 PERSBERICHT Stichting Meldpunt Wegafsluitingen Afsluiting Waaldijk Nijmegen opnieuw ter discussie De afsluiting van de Oosterhoutsedijk en de Bemmelsedijk langs de Waal bij Nijmegen staat nog...
  10. Pink

    MAG biedt 8 juni petitie aan tweede kamer

    Van de MAG website [knipperdeknip] Om aan te tonen dat motorrijders de MAG steunen in de eis om vangrails op de Nederlandse wegen motorvriendelijk te maken zijn we gestart met een handtekeningactie. De actie heeft tot nu toe meer dan 22.000 handtekeningen opgeleverd! Op dinsdag 8 juni 2004...
  11. Pink

    Ervaringen Suzuki GSX750F

    Ik ga binnenkort een proefritje maken op een GSX750F. Eens kijken of ik mijn 1,98m hierop kwijt kan. Het lijkt me een prima all-round motor. En betaalbaar. En de dealer zit bij mij om de hoek dus dat is ook makkelijk. Ik wil hem gebruiken voor woon-werk (hele jaar), vakantie en verder alles...
  12. Pink

    MAG opent 10 april het Jack Middelburgplein Assen

    Van de MAG website: [knipperdeknip] Motorontmoetingsplek in Assen krijgt officiële naam De Motorrijders Actie Groep (MAG), belangenvereniging voor motorrijders, geeft op 10 april 2004 de motorontmoetingsplek in Assen een officiële naam. De omgeving van het TT Circuit heeft op motorrijders...
  13. Pink

    Dealer met een veer in de r€€t

    Er worden op M-F veel klachten geplaatst over dealers. Er zijn echter ook nog dealers die het woord Service met een hoofdletter schrijven. De Ruiter en van den Bosch Motoren in Utrecht is er een van. Ik sta vanmiddag (zaterdag) om half 5 met pech langs de weg. Motor is onverwacht afgeslagen en...
  14. Pink

    Versnellingsbak BMW R1100

    Mijn R1100RS vertoont een schakelprobleem(pje). Als ik opschakel van 3 naar 4 dan gaat het pookje wel omhoog maar hij blijft in zijn 3. Nu is mijn motor van het beruchte bouwjaar 1993 en de versnellingsbakken uit die tijd hebben een slechte reputatie. Wie kent dit probleem? En wie kent de...
  15. Pink

    Pas op. Het wordt glad

    Je weet natuurlijk al lang dat de eerste regenbui na een droge periode zorgt voor een glad wegdek. Dan kun je nu afhaken. Zo nodig kun je nog even reageren dat het al honderd keer gepost is. Dat weet ik wel. Maar voor degenen die het niet weten of niet meer weten wat een regenbui is: -...
  16. Pink

    MAG regiobijeenkomst Huizen

    De regio midden van de Motorrijders Actie Groep houdt een regiobijeenkomst op zaterdag 5 oktober van 13.00 tot 16.00 bij Koeman Motoren, Handelsweg 15 in Huizen (NH). Wil je weten wat de MAG voor jou doet en wil je eens kennis maken met de mensen die dat doen kom dan even langs. Lid of geen...
  17. Pink

    Brisk bougies voor BMW

    Hallo, Onlangs hoorde ik dat er speciale bougies zijn (Brisk?) voor de 4-kleps boxers van BMW. Deze bougies zouden zorgen voor een betere verbranding bij lage toeren. Wie heeft hier ervaring mee?
  18. Pink

    MAG meeting 2e pinksterdag

    De Motorrijders Actie Groep regio Midden organiseert een meeting bij Charley’s Diner aan de Dammerweg 106 in Nederhorst den Berg (Net boven Hilversum). Lid of geen lid, van 12.00 uur tot 17.00 uur ben je welkom. Wil je weten wat de MAG voor je doet waai dan even langs. Of kijk alvast op...
  19. Pink

    MAG Regiomeeting Almere

    Voor wie nog op zoek is naar een leuke rit op Paasmaandag 1 april: MAG-regio's Midden & Noord-Holland organiseren een gezamenlijke regiomeeting bij Van Basten Motoren in Almere op 2e Paasdag. Het adres: Markerkant 11, tijden: van 12.00 tot 16.00 uur. Alle motorrijders (leden en niet leden) zijn...
  20. Pink

    Tripmeter Africa Twin

    Sinds kort staat er een Africa Twin in de schuur. Deze heeft nogal wat ervaring en de nodige gevolgen hiervan. Nu is de digitale tripmeter kapot. Niet zo heel belangrijk maar toch jammer. Weet iemand of reparatie zinvol is of wat een vervanging kost? Bedankt
  21. Pink

    Tripmeter Africa Twin

    Sinds kort staat er een Africa Twin in de schuur. Deze heeft nogal wat ervaring en de nodige gevolgen hiervan. Nu is de digitale tripmeter kapot. Niet zo heel belangrijk maar toch jammer. Weet iemand of reparatie zinvol is of wat een vervanging kost? Bedankt
  22. Pink

    Tripmeter Africa Twin

    Sinds kort staat er een Africa Twin in de schuur. Deze heeft nogal wat ervaring en de nodige gevolgen hiervan. Nu is de digitale tripmeter kapot. Niet zo heel belangrijk maar toch jammer. Weet iemand of reparatie zinvol is of wat een vervanging kost? Bedankt
Terug
Bovenaan Onderaan