Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Michgsxf600
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Prachtige Triumph street triple R 2011 35d km

    Te koop. Prachtige Triumph street triple r Bouwjaar 2011 Kilometerstand 35000 vraagprijs 5495 Geweldige 3 cylinder met geweldige rij eigenschappen Gaat weg vanwege aanschaf Triumph Tiger De motor heeft de volgende opties Orgineel zwarte Triumph aluminium koppeling hevels Zwart aluminium rem...
  2. M

    ..

    ...
  3. M

    Prachtige Honda Hornet 600

    Te koop vanwege de aanschaf van een andere motor. Prachtig Mooie Honda Hornet CB600F Bouwjaar 2005 Km stand 56400 vraagprijs 2950 euro Zeer fijne en mooie motor met een zeer betrouwbaar en overwoestbaar motorblok welke ook nog eens erg zuinig kan rijden. Prachtige kleur. De motor is...
  4. M

    BMW R1200ST. 2005 orgineel Nederlandse

    Hierbij wil ik mijn BMW R1200ST te koop aanbieden Het gaat om een orgineel Nederlandse motor Km stand 46740 wordt nog heel af en toe mee gereden dus kan nog iets oplopen Met complete onderhoudshistorie Zitten sinds vandaag nieuwe banden op 0km nog mee gereden Verder de opties Hyperpro...
  5. M

    Rukka Armarina gelamineerde dames motorjas maat 46

    Te koop Vraagprijs 195 euro Rukka Armarina gelamineerde goretex jas Materialen: • Gore-Tex Pro Shell 3-laags laminaat met Armacor producttechnologie, combinatie van hightech vezels aramide (Kevlar) en Cordura • TFL Cool Black-systeem in zwarte kleur. Beschermers: • RVP-luchtbeschermers...
  6. M

    Nieuwe Rukka Airall doorwaai jacket Silver maat 56

    te koop Prijs 225 euro Nieuwe Rukka jas incl bon voor garantie! zie hieronder de specificatie's Zeer ademende mesh structuur van cordura AFT. Materialen: Cordura AFT en AFT plus Cordura AFT twee laag stretch op ellebogen Beschermers: Rukka D3O Air ledemaat beschermers voldoen aan de...
  7. M

    Zgan sinisalo jas made by rukka maat 56 goretex

    Te koop Prijs 175 euro Zgan sinisalo motorjas. Niet van nieuw te onderscheiden Voorzien van een vast gore-tex membraan Gemaakt in dezelfde fabriek als rukka Zachte neopreen kraag Uitneembare thermo voering Diverse ventilatie ritsen Rukka air protectie Aan elke rukka broek te ritsen...
  8. M

    Zgan rukka motorbroek maat 56 C3 goretex

    Zgan rukka motorbroek maat 56 C3 lang model Vraagprijs 225 euro Goretex vast membraan . En met een uitneembare thermo voering Broek is niet van nieuw te onderscheiden Incl protectie op de heupen en knieën Nieuw prijs 529 euro 1
  9. M

    Rukka Vauhti Gore-tex motorjas maat 50

    Mooie rukka vauhti motorjas Weinig gedragen. En in goede staat Voorzien van D30 protectie. Fijne warme jas. Met uitneembare thermovoering Gore-tex Onlangs gewassen met speciaal goretex wasmiddel. Zodat het goretex membraan actief blijft af te halen in Heerhugowaard opsturen is ook altijd...
  10. M

    Goede rukka motorbroek type allroad maat 52 c3

    Te koop Mooie rukka motorbroek. Type allroad De broek is voorzien van een uitneembare gore-tex voering welke is voorzien van Outlast En de broek is voorzien van het fijn air cusions systeem wat het zitcomfort erg verhoogd Broek gaat weg omdat ik deze niet meer pas. Deze broek is aan elke...
  11. M

    Triumph Sprint ST1050

    Te koop Prachtige complete Triumph Sprint ST 1050 vraagprijs 3500,- euro De motor heeft onlangs een grote beurt gehad bij Blom motoren. de motor staat op verse Michelin pr4 banden en heeft een kettingset welke nog ruim mee kan gaan verder is de motor uitgerust met een 3 delige kofferset 2...
  12. M

    bijna nieuwe Leo Vinci uitlaat Triumph Tiger 800

    Te Koop Een bijna nieuwe Leo Vinci sportuitlaat voor de Triumph Tiger 800. Gaat weg wegens verkoop motor, Ik heb de uitlaat gelijk van de motor afgehaald omdat ik graag met een stille motor rondrij de uitlaat is niet van nieuw te onderscheiden 299 euro of een goed bod
  13. M

    Mooie Richa Bonneville motorjas maat xl

    Hierbij verkoop ik mijn Richa Bonneville motorjas kleur is donkergroen en de jas is voorzien van een verwijderbare thermovoering. Ook is de jas wind en waterdicht Maat XL Motorforum prijs 75 euro
  14. M

    Nieuwe HJC Rpha 90 systeem helm maat Large

    Hjc R-PHA 90 prijs 350 euro motor forum prijs HJC RPHA 90 white maat Large De conditie is zo goed als nieuw, is 2x gedragen. Ik verkoop dit omdat de helm niet zit zoals verwacht en niet terug kan naar de winkel. Wordt geleverd met beschermtas en doos En nieuwe donkervizier Aankoopdatum van...
  15. M

    triumph Tiger 800 2012 geweldige reis motor veel opties

    hierbij bied ik mijn Triumph Tiger 800 Wat krijg je allemaal bij deze Tiger 800 Prijs incl alle opties 7239.- prijs is bespreekbaar om de motor met minder optie's af te nemen. Orginele valbeugels oxford handvatverwarming Leo vinci uitlaat carter beschermer zwarte aluminium Triumph Koppeling...
  16. M

    Nieuwe lazer helm maat Xs kleur zilver incl pinlock

    Te koop Nieuwe lazer integraalhelm incl pinlock. Nieuw in doos maat XS kleur mat zilver Enige minpunt aan de helm is de matte laag deze is door de zon plakkerig geworden. Verder een top helm voor een top prijs 40 euro incl verzendkosten. Dus gratis verzending binnen nederland
  17. M

    Motorbroek Rukka maat 52 goretex

    Motorbroek rukka helaas ben ik uit de broek gegroeid hierbij te koop een zeer fijne motorbroek waarmee je zelfs met de grootste regenbuien droog overkomt. prijs 150 euro of een goed bod
  18. M

    Mooie Rukka Motorjas Goretex maat 52

    Hierbij bied ik te koop aan mijn Rukka motorjas Ik ben eruit gegroeid en de jas is nu opzoek naar een nieuwe bezitter de jas is voorzien van een uitneembare thermo liner Zeer fijne jas om heerlijk en vooral droog te rijden met fikse regenbuien. prijs 175 euro
  19. M

    2 Nieuwe Lazer helmen Lazer Osprey engelse flag Large en Osprey Africa Small

    Hallo allemaal Ik heb nog 2 nieuwe lazer helmen liggen het gaat om de volgende Lazer Osprey Engelse flag Maat large En de Lazer Osprey Africa Small prijs per helm 129 euro de helmen hebben beide een pinlock voorgemonteerd zitten beide helmen zijn nieuw en komen in de orginele...
  20. M

    Zo goed als nieuwe Leo Vinci uitlaat voor de tiger 800

    Te koop een zo goed als nieuwe Leo vinci uitlaat met carbon end tips vaste prijs 250 euro uitlaat ziet er uit als nieuw ik rij liever met de standaard uitlaat rond voor dagelijks verkeer ≥ Zo goed als nieuwe Leo Vinci uitlaat voor de tiger 800 - Onderdelen | Overige - Marktplaats.nl
  21. M

    Op zoek naar Transalp 650V (2002) recheter voorpaneel. Blauw

    Hallo allemaal. Heeft iemand nog een rechter voorpaneel voor de Transalp 650V bouwjaar 2002 in het blauw voor mij liggen?
  22. M

    Op zoek superbike-stuur voor Yamaha Thundercat YZF600R

    Beste allemaal. Ik ben op zoek naar een superbike-stuur en stuurset voor mijn motor de Thundercat YZF600R. Heeft iemand deze liggen?
  23. M

    halvarssons hi-art motorhandschoenen maat 12 XL Rukka

    Mooie halvarssons hi-art motor handschoenen Ik heb de motor verkocht en heb alleen nog wat kleding en of accessoires liggen prijs 39 euro MF prijsje deze mooie handschoenen zijn gemaakt om elk weer type te doorstaan van warme zomderdag tot koude winterdag 100% droge handen...
  24. M

    Zo goed als nieuwe Halvarsson Dryway handschoenen Maat XL

    Te koop Prijs 39 euro mf prijs! Halvarsson Dryway motorhandschoen maat 12 dus vergelijkbaar met XL De handschoenen zijn gebruikt maar dat is niet te zien, er zijn geen gebruikers sporen zichtbaar en deze handschoenen houden je perfect droog! Zeer aan te raden met het nerderlandse weer...
  25. M

    Te koop Nieuwe HJC IS-MAX 2 systeemhelm Maat XS

    Leuke nieuwe HJC IS-MAX 2 systeemhelm Vraagprijs 149 euro helaas toch te klein gekocht, en moet ik deze helm weer verkopen 1x gedragen dus de helm is nog helemaal als nieuw zie hier de specificatie's van de helm Sportief gelijnd en rijk uitgerust, dat kenmerkt de IS-Max II van HJC...
Terug
Bovenaan Onderaan