Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ejvl
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. E

    Honda VFR 750 slippende koppeling hoog in de toeren

    Goedemiddag, Ik heb een Honda VFR 750 uit 1993, hartstikke blij mee (nog). Nu is het probleem dat als ik vol gas optrek en voorbij de 6000 toeren ga en ik schakel naar de volgende versnelling, 2 naar 3 bijvoorbeeld, uiteraard volgas daarna weer, de koppeling slipt. Hij pakt hem wel weer op na...
  2. E

    Advies Yamaha YZF 1000R

    Goedenavond, M'n broer is vanavond een motor wezen kijken, het gaat om deze: Yamaha Thunderace YZF1000R € 1.500,00 https://link.marktplaats.nl/m1694207287?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons Een oude motor dus. Is geschorst, geen...
  3. E

    Voorstellen EJvL

    Goedemorgen, Al eerder hier actief geweest maar een tijdje geen motor meer gereden. Nu kreeg ik voor m'n verjaardag van m'n vrouw weer een motor, een Honda VFR 750F uit 1993, uiteraard wel pas definitief nadat ik een proefrit had gemaakt en of ik het wel wat vond. Gekocht bij de Valkenier in...
  4. E

    Vespa 150 1962

    Goedemiddag, Ik heb een Vespa 150 1962 gekocht in onderdelen, deze ben ik aan het restaureren. Nu heb ik een technisch probleem waar ik niet uit kom. De koppeling werkt niet als de motor loopt. Bij het aantrappen slipt hij wel netjes bij ingetrokken koppeling. Maar zodra de motor loopt...
  5. E

    Yamaha FZR 600 1989 start niet meer

    Afgelopen zaterdag een Yamaha FZR 600 uit 1989 gekocht, deze had 2 jaar stilgestaan. Motorisch liep hij goed, alleen zodra je hem in de versnelling zette, sloeg hij direct af, zowel met ingeklapte als uitgeklapte jiffy. Ik heb wat tips gelezen dat het aan de beveiliging van de jiffy zou...
  6. E

    Ducati 900 SS Remschijven busjes

    Hallo, Op een Ducati van 1998, een 900ss zitten zwevende remschijven met flink veel speling. Weet iemand of de busjes met clipjes los te koop zijn, of moet dan de hele schijf vervangen worden? Het lijken hard plastic busjes. bvd
  7. E

    Suzuki GSX-R 750 1987, tanktas? Rugzak? Topkoffer?

    Hallo, Ik heb een Suzuki GSX-R 750 uit 1987 het oude model nog, nu ga ik misschien in het voorjaar af en toe naar het werk rijden, ongeveer 45 kilometer enkele reis. Ik moet ook een laptop meenemen, een 15 of 17 inch, nu is daar al veel over geschreven, maar heeft iemand ervaring met dit...
  8. E

    Voorstellen EJvL

    Hallo, Sinds vorige week zaterdag ben ik in het bezit van een Suzuki GSX-R 750 uit 1987, dus nog het oude model. Dit is mijn eerste motor na het rijbewijs gehaald te hebben. Op dit forum staan interessante dingen dus ik hoop hier plezier te hebben! Foto's heb ik nog niet, deze maak ik...
Terug
Bovenaan Onderaan