Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RacingRalph
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. RacingRalph

    Pirelli superbike banden (2 voor , 3 achter)

    Pirelli superbike sc1 voorband 2x en achterbanden 3x 120 voor 200/60 achter. dotcodes 2021 Banden paar “heat cycles” gehad, paar sessies mee gereden nog goed voor wat trackday kilometers Los of in een koop €150,- voorbanden 2stuks (sc1) en 3 achterbanden (sc1,2&3)
  2. RacingRalph

    Alpinestars Supertech racelaars mt.44

    Supertech racelaars maat 44 Fijne schoen, van binnenschoen is 1 “oogje” door. Mij nooit gehinderd. prijs 50 euro
  3. RacingRalph

    Verkocht, Alpinestars race regenpak mt 2xl

    Race regenpak, nieuw en nooit gedragen. Maat 2xl kaartjes hangen er nog aan Prijs 100,- euro of een fatsoenlijk bod
  4. RacingRalph

    Verkocht, Alpinestars Missile techair (prijs incl airbag) mt56

    Net 1 delige raceoveral, maat 56. Totaal 6 trackdays mee gereden… Inclusief zak om pak in te vervoeren/bewaren. Helaas van dainese, alpinestars heeft geen hoezen
  5. RacingRalph

    Brembo schijven BMW HP4 (s1000rr)

    Nog in goede staat verkerende remschijven. Komen van bmw hp4. Passen ook op s1000rr modellen van nieuwere jaren. Prijs 300 euro of een heel net bod
  6. RacingRalph

    Thyssenkrupp velgenset BMW HP4 race

    Thyssenkrupp Carbon Components Wiel Set BMW HP4 RACE Alleen in demo motor (hp4r) gezeten ! Dus geen km’s gereden! Als nieuw Inclusief Brembo HPK T-drive schijven and abs ringen! Schijven alleen waren al €730,- en de kale wielset + €4000,-. MF prijs (vast) van : €3500,- voor €3000...
  7. RacingRalph

    S1000RR velgenset compleet 2010-2018

    Mijn reserve set wielen mogen weg. Betreft de originele s1000rr velgen in nette staat! Hier zitten evt 2 sessies oude slicks op (Superbike sc 1(120) voor sc1 achter (200/60)) of Bridgestone S22r straatbanden (tegen kleine meerprijs). Schijven zijn 1 trackday oud. Lagers idem. Alles toen...
  8. RacingRalph

    Bihr home track evo 2 bandenwarmers

    2 tal trackdays gebruikt, niet meer nodig ivm verkoop reserve set wielen (zie andere advertentie). En om ze in de kast (tas) te laten zitten is zonde, vandaar in de verkoop. Prijs is €225,- ivm aankoop juni 2021 (paar maanden oud), aanschaf prijs racingproducts is €290,-. Zijn dus als nieuw...
  9. RacingRalph

    Kukko 70-a kogellagertrekkers in L-box 57-delig

    Prachtige kukko set, als nieuw. Slechts een paar keer gebruikt. Van mijn vader geweest en ik gebruik het niet. Nieuwprijs is €1150,- Mag weg van €500,- voor €450,-
  10. RacingRalph

    Agv pista R

    Mooie helm van AGV, superlicht en gemaakt voor snelheid. Ik verkoop hem omdat ik geen straat motor meer heb. En hij ligt hier in de kast in zijn tasje te wachten... En het ziet er komende tijd niet naar uit dat dat veranderd, vandaar. Zowel project 46 sticker als de oakley sticker kunnen...
  11. RacingRalph

    FoldyCar motoraanhanger te koop

    ...
  12. RacingRalph

    Akrapovic titanium ktm exc (my ‘17-19)

    Akrapovic complete titanium uitlaat geschikt voor KTM exc + Husqvarna fe modellen 2017-2019 ... Uitlaat slechts eenmaal gereden (uitlaat is niet eens blauw) als nieuw, geen krassen en geen deuken (zie foto's) Oorspronkelijke prijs: 1270 € Vraagprijs : €750,- (een net bod mag)
  13. RacingRalph

    Ktm Alpinestars B2 carbon Kneebrace

    Ktm powerwear Alpinestars B2 knee brace set. Normaal voor 1 kneebrace al €350,-! Nu €375,- voor 2! Knie brace is nieuw en ongedragen. vr prijs €375,-
  14. RacingRalph

    Alpinestars tech 10 KTM ! (+/- mt43)

    Nieuwe ktm alpinestars tech 10 , zijn alleen gepast nooit mee gereden. Gloednieuw met kaartjes er nog aan! Nieuwprijs is €550,- en zoals ktm bekend staat zijn deze nooit in de aanbieding of opruiming, daarom dit buitenkansje in de maat 10 vraagprijs voor dit moois : 350,-
  15. RacingRalph

    Yamaha R1 rn22 circuitmotor

    Motor is verkocht
  16. RacingRalph

    Alpinestars Stella Sp-8 (mt Xs)

    Handschoenen van de vrouw te koop evenals het bijbehorende pak en laarzen (zie andere advertenties). Achterop zitten bij mij schijnt niet leuk te zijn.. ;( _O-
  17. RacingRalph

    Alpinestars SMX Plus (mt 39)

    Laarzen van de vrouw in de verkoop.. 1 x achterop gezeten en erna nooit meer... Zijn echt als nieuw, evenals de handschoenen en haar pak (zie andere advertenties).
  18. RacingRalph

    Schouderbrace Leatt

    Leatt Schouderbrace voor Rechter schouder. Ik ben al een tijd geleden geopereerd aan mijn schouder en heb deze dus niet meer nodig. In goede staat, uiteindelijk niet lang gebruik van gemaakt. Maat L/XL €50,- of net bod.
  19. RacingRalph

    Alpinestars stella monza 2 delig pak (mt 42)

    Prachtig lederen pak, gekocht voor mijn vrouw maar die vind achteropzitten niets. Dus werkelijk 2 keer gedragen.. Maat 42 Pak vertekend van witheid op foto (met telefoon genomen) maar is smetteloos Vandaar in de verkoop, echt als nieuw!! MF prijs : 250 euro
  20. RacingRalph

    Nissin koppeling (hydrolisch)

    Nieuwe Nissin koppelingspomp, voor project gekocht en niet gebruikt. €125,-
  21. RacingRalph

    Gaerne GP-1 Racelaars mt45, gewoon omdat het kan

    Gaerne gp-1 in maat 45 (heb zelf meestal 44/44,5). Zoals op de fotos te zien is, hele goede staat. Bijna niet gebruikt. Prijs : €125,-
  22. RacingRalph

    Schuuropruiming (Helm, handschoenen, laarzen)

    Mooie helm van een oude held Angel Niëto VERKOCHT! Alpinestars gp pro handschoenen VERKOCHT Laarzen Alpinestars Supertech R te koop, zelf weer nieuwe gekocht. Daarom mogen deze weer in de verkoop. 1 toe-slider ben ik eens kwijtgeraakt en had toen van iemand een andere set...
  23. RacingRalph

    Alpinestars Supertech R (44) laars

    .
  24. RacingRalph

    Alpinestars gp pro (xxl)

    .
Terug
Bovenaan Onderaan