Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Wat een ouwe bak

    Front wheelie :-)

    :} http://www.vkmag.com/videos/videos_caterpillar_chauffeur_doet_een_kunstje/ :}
  2. Wat een ouwe bak

    Alternatief contactslot Ural zijspan

    Hoi allemaal, Hier weer een vraagje van een (hoofdzakelijk) meelezer op dit forum. Voor de tweede keer in 1,5 jaar tijd is mijn contactslot naar de *^%#&^#, ik wil nu een ander (auto?) contactslot monteren. Heeft iemand daar ervaring mee? En wat is de aansluit volgorde? Overgens rijd Olijfje al...
  3. Wat een ouwe bak

    Ghostrider vs BMW M3 M Coupe

    :9~ http://video.google.com/videosearch?q=m+coupe :} *O* Vet gaaf
  4. Wat een ouwe bak

    En het deed Boem

    Och arme Olijfje..... ;( Gister in amsterdam, bij de westerkerk was er een idioote blikker die vondt dat ik niet mag toeteren naar hem, als hij idiote streken uithaald :r De l*l reed al een tijdje voor me, en had duidelijk haast. Dat schiet niet op in Amsterdam, haast hebben. :? Plots stopt...
  5. Wat een ouwe bak

    Vesnellingsbak zit vast

    Hoi luitjes, Ik had even een vraag. Ik was gister lekker aan het :] , blijft bij het in z`n 1e versnelling schakelen, mijn versnellings pedaal naar beneden hangen :? . Ik rustig kracht zetten naar boven (z`n 2e), en klik, daar gingen we weer zonder problemen :? Later op de avond in ene weer...
  6. Wat een ouwe bak

    Ural wielen revisie, wie doet dat?

    Hoi luitjes, Ik heb sinds juli een andere Ural, een groene, en hij rijd uitstekend :] . Uiteraard de nodige probleempjes, oa nieuwe bak, nieuwe ontsteking, en het afstellen van die ontsteking B| . Nu heb ik ook een probleem met de wielen, van mijn reserve wiel past de "flens?" niet meer (die...
  7. Wat een ouwe bak

    Afstelling carbs en kleppen Ural zijspan......

    Hoi luitjes, Zal vast al eens langs gekomen zijn, maar met zoeken kon ik het niet terug vinden: Ik wil mijn gasmengsel wat rijker zetten, maar moet de luchtschroef dan in of uit gedraaid worden. Verder ging mijn bakie gister opeens gek doen bij het toeren, er lekte olie uit het gat waar de...
  8. Wat een ouwe bak

    Ural op een pit in Ijmuiden...

    Hoi Luitjes, Ik rij een Ural zijspan, en die liet mij vandaag in Ijmuiden helaas in de steek ;( , ik denk dat de carburateur (rechts) verstopt zit. de rechter boegie vonkt goed, het span loopt (op een pit), en het mondeling door blazen heeft niet geholpen.... Is er iemand in die buurt die een...
  9. Wat een ouwe bak

    Mag ik me even voor stellen?

    Wied is de naam, en ik rij sinds vorrige zaterdag ook (weer) met een bakkie rond :9 . Een Ural (Da) uit de stal van Gossie. Ik lees al een tijdje rond op dit forum, maar heb me net pas ingeschreven, vandaar dat ik nog nooit iets van me heb laten horen ;) .
Terug
Bovenaan Onderaan