Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: 76er
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. 76er

    Suzuki - SV1000S - SV 1000

    Volledige SV1000 in onderdelen te koop (muv motorblok (vastgelopen)) en kuip/voorlamp; Wat is er nog wel en je mag ook altijd een bod doen: Volledige voorvork inclusief t-stuk en spatbord - verkocht Compleet frame met (Belgische) papier (2004) - 200 euro Achtervork - 50 euro Voorwiel...
  2. 76er

    SV 1000 startproblemen

    Hmmm - Ik weet het niet meer; nu pas tijd gemaakt om te kijken naar het probleem van twee weken geleden en ik kom er niet uit. Wat is er gebeurd, ik rijd naar het werk, op een gegeven moment valt de motor uit, niet leuk, naar de pechstrook en ik start weer zonder problemen. Bij het...
  3. 76er

    SV 1000 Voorvork

    Voorvork compleet te koop, clipons, vorkpoten, t stuk, kroonplaat, spatbord, remklauwen. Een poot lek.... Spatbord in het grijs, foto volgt later. Alles samen en apart te koop. Voorvork 215 euro nu 175 Remklauwen 105 euro nu 80 Spatbord 35 euro Clipons 35 euro
  4. 76er

    SV1000 onderdelen te koop

    Ivm ombouw naar naked voorlopig volgende te koop alles weg... Dit alles ligt momenteel in het mooie Belgie (tussen Leuven en Hasselt)! Maar in overleg kan er ook afgesproken worden in de omgeving Den Bosch. Foto's op aanvraag. :]
  5. 76er

    Even voorstellen

    Goeiemiddag - ik ben dus op dit moment dan, de laatste aanwinst voor dit forum, mijn account op mijn geboortejaar, origneel is anders, maar goed. Een sinds 10 jaar in het mooie vlaamse brabantse land woonachtige 'hollander. De motorpassie is er altijd wel geweest, maar pas sinds dit jaar heb...
Terug
Bovenaan Onderaan