Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Chrissifumi39

    Yamaha R6 48 tands 520 tandwiel

    Aangeboden: nieuwe 48 tands tandwiel, geschikt voor een 520 ketting. Ik had het tandwiel destijds voor mijn Yamaha R6 uit 2010 gekocht maar zal ongetwijfeld op alle modellen ervoor en erna passen. nieuw: zo’n €50,- doe een leuk bod
  2. Chrissifumi39

    Yamaha R6 Akrapovic demper

    Te koop aangeboden: Titanium Akraprovic demper voor een Yamaha R6 (RJ11 en RJ15). Had deze als reserve demper liggen, zoals op foto te zien zit er een scheur aan de binnenzijde van de demper. Aansluiting: 52 mm. Altijd handig bij te hebben op het circuit voor als je crasht. Inclusief...
  3. Chrissifumi39

    Yamaha R6 YEC ECU en kabelboom

    In mijn laatste volledige racejaar (2015) kreeg ik te maken met een falende ECU. De motor wilde niet meer starten en in mijn display kreeg ik een foutmelding (kan me de code niet meer herinneren). Na het plaatsen van een nieuwe ECU was het probleem verholpen. Echter na een aantal races...
  4. Chrissifumi39

    Infotronic Datatech data logger

    Nog over van mijn vorig jaar beëindigde wegrace carriere: een datalogger van Infotronic. Deze datalogger kocht ik een aantal jaar terug bij Jan Maathuis. Ik heb hem al die tijd met veel plezier gebruikt, de software was erg gebruiksvriendelijk. Zelfs een digibeet als ik kon er mee om gaan...
  5. Chrissifumi39

    bandenrek

    Ivm verkoop racer en (voorlopig) stoppen van de hobby, biedt ik de volgende items te koop aan: Werktafel Prijs: EUR. 275,- Ideale sleutel hoogte, zowel voor in de garage als in de pitbox. Voorzien van een oprij plaat. Verkocht Valter moto bokjes Prijs: EUR. 125,- Altijd...
  6. Chrissifumi39

    Transponder + Starlane Stealth GPS-2

    Ivm (voorlopige) stop in de racerij en verkoop racer, te koop aangeboden: Transponder. Prijs: EUR. 200,- Je eigen transponder, echt ideaal!! Geen gestress om transponder af te halen of einde van de dag weer in te leveren. En op sommige banen moet je een transponder huren (EUR. 25,-)...
  7. Chrissifumi39

    Pitbord

    Te koop aangeboden: pitbord Bord heeft 3 regels en is van nummers en overige benodigde tekens voorzien, zie de foto's. Alle cijfers zijn minimaal 3x aanwezig. Het bord is aan de achterkant licht beschadigt zoals op de 2e foto te zien is. Tevens zijn de bordjes met de 'P' en de '.' geknakt...
  8. Chrissifumi39

    Brembo T-drive schijven voor Yamaha R6

    Te koop: zeer nette Brembo T-drive remschijven. Hier heb ik 2 seizoen mee geracet en ze zijn nog perfect en recht. Het gaat om: BREMBO HPK T-DRIVE DISC KIT 310MM, gebruikt op een Yamaha R6. Op de schijf staat 5mm, maar waar dit voor staat weet ik niet goed aangezien de schijven 5,5mm dik...
  9. Chrissifumi39

    Kuipwerk Yamaha R6

    Na de verkoop van mijn R6 had ik nog wat JVP kuipdelen in bestelling liggen. Deze zijn inmiddels binnen en mogen evenals wat andere delen die ik nog over heb nu weg: - 1 nieuwe topkuip. - 2 nieuwe zijpanelen. - 2 zijpanelen. Rechts: als nieuw. Links: mee gecrasht maar met polyesther aan...
  10. Chrissifumi39

    Zeer goede banden

    Voor dit race seizoen had ik alle banden van het 2015 seizoen bewaard waarmee ik slechts 1 of 2 sessies gereden had. Dit zijn dus banden waarmee je in de Supercup 600 tijden van onder de 1.45 zou kunnen rijden. Helaas heb ik dit jaar nauwelijks races gereden en is de motor inmiddels verkocht...
  11. Chrissifumi39

    ONK / Supercup Yamaha R6, helemaal compleet!

    Te koop aangeboden: Complete en competitieve Yamaha R6 RJ15 uit 2010, blok uit 2012. Afgelopen 2 seizoenen heb ik hiermee in de Supercup 600 gereden en afgelopen weekend nog de 501km van Assen. De motor rijdt echt perfect, met reeds gebruikte banden begon ik de endurance race en totaal heb...
  12. Chrissifumi39

    TK gevraagd: paddock stand MV Agusta

    Ik heb een paddock stand nodig voor mijn MV Agusta, de as heeft een binnen diameter van zo'n 42mm. Wellicht dat een paddockstand voor een Ducati ook voldoet? Als iemand toevallig wat heeft liggen dan hoor ik dat graag per PB.
  13. Chrissifumi39

    TK: Pirelli en Metzeler banden

    Te koop aangeboden, verschillende setjes Metzeler/ Pirelli banden. Banden zijn per stuk te koop of per setje. Bij een setje krijg je 5 euro korting. Hele partij te koop voor 200 130 euro. Prijs is uiteraard gebaseerd op de staat van de band. Hoe duurder de band, hoe beter die is. Alle...
  14. Chrissifumi39

    Te koop Yamaha R6 RJ15

    Eigenlijk min of meer impulsief bied ik mijn Yamaha R6 uit 2010 te koop aan. Prijs: EUR. 8000,- Afgelopen 2 jaar heb ik hiermee in de OW Supercup 600 gestreden. De motor is goed genoeg om voor het kampioenschap te gaan, dat was dan ook mijn doel en daar zijn de specificaties dan ook naar...
  15. Chrissifumi39

    Velgenrek

    Te koop aangeboden: velgenrek voor 4 en voor 6 velgen Rekjes zijn zelf gefabriceerd en netjes in elkaar gelast Rek voor 4 velgen: 300 euro Rek voor 6 velgen: 330 euro Graag reageren per PB
  16. Chrissifumi39

    TK: Pirelli en Metzeler banden

    Te koop aangeboden: Pirelli en Metzeler banden, allemaal dit jaar gebruikt tijdens de voorjaarstraining en supercup 600 races. Betreft zowel de zachte (SC1 / K1) als harde (SC2 / K2) compounds. Alle banden in 1x opkopen: 80 euro. Band A1: Metzeler K2 verkocht Band V1: Metzeler...
  17. Chrissifumi39

    [TK] 3 SGT sessies 5 juni 2015

    Ivm drukte op werk bied ik mijn 3 SGT sessies voor vrijdag 5 juni te koop aan. Het gaat om de 3 middag sessies: F-G-H Kosten: 155 euro Ik heb reeds contact gehad met de CRT. Zodra ik de sessies verkocht heb geef ik de naam van de koper door zodat ook alles administratief geregeld wordt.
  18. Chrissifumi39

    pitbox Assen 3 & 4 april

    Wie wil er komende 2 dagen graag droog staan? Wij staan nu met 3 man en hebben 1 plek over. Even pb sturen aub.
  19. Chrissifumi39

    Spuitcabine

    Voor het nieuwe seizoen ben ik mijn kuipen in orde aan het maken. Ik spuit mijn kuipen altijd zelf middels een compressor en kan hiervoor mooi gebruiken van een oud-papier loods in de buurt. Het meeste stof haal ik daarbij met een brandspuit uit de lucht. Helaas is de temperatuur erg laag en...
  20. Chrissifumi39

    TK: velgenrek(jes)

    Te koop aangeboden: Velgenrek voor 6 velgen (geschikt voor zowel supersport als superbike velgen). Prijs: 350 euro Dit velgenrekje is geschikt voor een extra profiel van 100mm hoogte voor een stopcontactendoos in het midden. Op speciaal verzoek kan dit wellicht gerealiseerd worden...
  21. Chrissifumi39

    TK: diverse Pirelli banden

    Het seizoen is weer voorbij en ik heb weer een hoop bandjes liggen. Nog zeer goed geschikt voor menig Sport-cup of recreatief circuit-rijder. Ik heb per setje een foto gemaakt, uiteraard kunnen andere setjes samengesteld worden. Er zitten bandjes tussen die ik zelf nog had willen...
  22. Chrissifumi39

    OW-CUP race 8 & 9 Hockenheim

    Wie zijn er allemaal bij in Hockenheim en gaan er nog mensen trainen voorafgaand? Ik heb voor vrijdag een extra dagje geboekt *O* Voor zaterdag en zondag hebben we reeds een pitbox gereserveerd mete 3 man. Weet iemand hoe groot de boxen daar zijn? Ga ervan uit dat we er zeker wel met 4...
  23. Chrissifumi39

    TK gevraagd: dynamo + dynamo deksel R6

    Zoals de titel al aangeeft ben ik op zoek naar een compleet standaard dynamo setje voor een Yamaha R6. Is voor 2008 + model, maar 2006/7 is hetzelfde meen ik. Mocht iemand een heel setje of alleen dynamo hebben liggen hoor ik dat graag!
  24. Chrissifumi39

    pitbox vloer

    Ik ben op zoek naar een vloertje voor onder mijn motor in de pitbox. Ik denk daarbij aan tegels van Swissdeck of een ander type vloer. Uiteraard kan ik ook bij de Kwantum een stukje tapijt kopen voor 40 euro. Wellicht heeft iemand die gestopt is met racen toevallig nog een vloertje liggen of...
  25. Chrissifumi39

    Pirelli race banden te koop

    Ik heb verscheidene Pirelli banden te koop. Ik heb hier afgelopen jaar en dit jaar mee gereden, allemaal recente DOT codes dus. Het gaat om 9 achterbanden en 5 voorbanden. Deze hebben allemaal de volgende afmetingen: Achter: 180/60/17 Voor: 120/70/17 A1: Verkocht SC2 DOT...
Terug
Bovenaan Onderaan