Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: cbfrider
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. cbfrider

    (NIEUW) - Show hier je motorGIFjes

    Beste dames en heren, Tegenwoordig heeft echt iedereen een camera. Dat moet veel grappige, spectaculaire en ontroerende momenten opleveren. Niet iedereen heeft zin om een filmpje te maken en op youtube te zetten. Bij deze open ik een topic om al je vette (zelf) gemaakte of gevonden...
  2. cbfrider

    Motor-Forum nieuws bericht - Filedruk blijft dalen

    Filedruk blijft dalen ''De drukte op de wegen is in het derde kwartaal opnieuw fors gedaald. Dat meldde de ANWB maandag. De filezwaarte is afgelopen zomer met ongeveer 40 procent gedaald ten opzichte van de afgelopen 6 jaar. Zowel in de zomermaanden als tijdens de spitsuren in september...
  3. cbfrider

    Achter band slijt snel?

    Goedendag Dames en Heren. Ik heb mijn achterband er nu nog geen 6 maanden onder liggen. Maar het profiel is uit het loopvlak gesleten. Dus ik zeg tegen een maat van mij, hoe komt dat? Hij zegt; dat kan komen doordat je snel optrekt. Kan dat echt? Want zoveel kilometers heb...
  4. cbfrider

    Motor lekt een royaal volume koelvloeistof

    Beste heren en dames. Vandaag was mijn motor 105 graden. Toen kwam er koelvloeistof uit mijn blok. Toen ging mijn ventilator aan. Af laten koelen en verder gereden. Toen geen lekkage meer. Dat is toch als ie overdruk heeft, dan dumpt ie koelvloeistof right? NOTE: Het...
  5. cbfrider

    Motorrijden en regen? Angst voor regen en gladde wegen?

    Even een serieus topic over regen en gladde wegen. Gladde natte wegen, hoe gaan we hier mee om? Hoe gaan jullie met gladde wegen om en hebben jullie tips daarvoor? Hebben jullie ''regen'' angst en wat doe je daar aan? Voor veel mensen is dit een serieus probleem. Daarom helpen de...
  6. cbfrider

    Polyesther airbag body protector prototype

    Ik heb mijn airbag body protector af. Het is een massief geheel van polyester met daaronder een airbag. Mijn streven was om motorrijden zo veilig mogelijk te maken en betaalbaar natuurlijk. Heb hem gemaakt voor nog geen 250 euro. Er zit een laag polyester van een cm dik met...
  7. cbfrider

    Het gaat nu toch echt gebeuren R6 topic gaat het circuit op!

    Dan gaat het toch echt gebeuren, De R6 topic circuit dag. Mogen de beste winnen. Het belooft een prachtige dag te gaan worden. Iets dat je zeker niet wilt missen. Pak je agenda erbij mensen! Tijden en prijzen nog niet vastgesteld, komt spoedig. Circuit Assen: We zijn...
  8. cbfrider

    Geenstijl op bezoek bij de TT camping

    http://www.geenstijl.tv/2012/06/gstt_tom_staal_gaat_buikschuiv.html Altijd informatief.
  9. cbfrider

    Terug ''gevoerde'' motorfietsen topic

    Yo allemaal. Dacht dat het wel leuk zou zijn om onze 25kw terug gevoerde motorfietsen te showen. Ben benieuwd welke terug gevoerde motorfietsen jullie hebben, of je hem op uitdraai hebt of niet. Natuurlijk ook leuk om te vertellen wat je allemaal aan je fiets hebt veranderd. Wat de...
  10. cbfrider

    Vol vermogen

    Hey iedereen, Nu staat op mijn rijbewijs dat ik over 1,5 jaar vol vermogen mag rijden. Ben nu dus gelimiteerd aan een lichte motorfiets 25kw. Maar over 1 jaar word ik 21. Mag ik dan al vol vermogen rijden? of Moet ik de 2 jaar 25kw rijden afmaken? Had ook gehoord dat ik op mijn 21ste zwaar...
  11. cbfrider

    Nederlands Motor Evenement

    Hee beste motorvrienden. Ik had dus een visie op bepaalde organisatorische zaken. Die zou ik hier graag met jullie willen delen en uiteraard om jullie raad en advies vragen. Waar ik dus aan dacht is een evenement met meerdere uitdagende activiteiten. Zoals: -Pionnen parcour, 2 identieke...
  12. cbfrider

    Sterk verhaal of pure realiteit

    Ik hoorde laatst een verhaal en vraag me nu af of het wel echt kan. Iemand reed 50 en viel, hij had een motorjas aan. De motorjas werd bij de arm zo heet dat zijn arm verbrande. De bewering is dat door het schuren van het leer op het asfalt het leer erg heet werd. En dus zijn arm verbrande...
  13. cbfrider

    Kneesliders

    Hey allemaal, ik had ff een vraagje. Ik wil andere kneesliders. Maar ik wil kneesliders die vonken maken als je het wegdek raakt. Een maat van me zegt dat stalen kneesliders dat doen. Maar ik denk alleen titanium. Weten jullie welke ik moet nemen voor een vonken regen? Gr
  14. cbfrider

    Motor opvoeren dmv powerfilter en uitlaatsysteem

    Wie heeft er hier op zijn motor een powerfilter? Zelf heb ik een Yamaha R6 Ik heb gehoord dat het 15pk + een hoop acceleratie kan opleveren. Wil het misschien ook op mijn motor plaatsen. Is het goed voor de motor, en is het waar dat je 15pk + en hoop acceleratie krijgt? Ohja...
  15. cbfrider

    Gezocht: sportieve motorijder in het gooi

    Hey, ik ben Michael en ik zoek iemand of een groep waar ik eventueel mee kan gaan rijden. Mijn motor is een R6 25kw uit 1999, zelf ben ik 20 jaar. Ik kom uit laren Noord-Holland, ik heb mijn motor nog niet zo heel lang en het zou leuk zijn als iemand me kan laten zien hoe je een knie aan...
  16. cbfrider

    Voordringen met de motor

    Voordringen met de motor, asociaal, illegaal of gedoogd? :? Ik heb geen idee. maar ik doe het zelf constant omdat een motor sneller weg is en veel wendbaarder is. Maar mag het nou? Of riskeer ik mijn maandloon? :/ Een filmpje ter verduidelijking van de stelling: Gr michael.
  17. cbfrider

    Show hier jouw 25 kw bike!

    Hey mensen, ik ben heel erg benieuwd naar jullie motorfietsen. Het lijkt me leuk als we allemaal een foto van onze 25 kw fietsen posten. Misschien ook leuk als je vertelt wat je er aan gedaan hebt *O* Ik zal beginnen: Yahama R6, 25 kw, carbon demper en knipperlichten. Gaat rond de...
  18. cbfrider

    Motor filmpje

    Hee allemaal, ik en mijn vrienden hebben een motor filmpje gemaakt. Ik vind het de moeite waard om met jullie te delen ^^. Ik rij op mijn nieuwe aanwinst; een Yamaha Yzf R6 1999, 25 kw. Kijk het filmpje wel in HD, dat is veel mooier. Hieronder 2 foto's uit het filmpje en de link naar het...
Terug
Bovenaan Onderaan