Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Koen1962
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Koen1962

    Stroom verlies

    Hallo mede strijders, Sinds kort als de motor een paar dagen stilstaat en ik wil gaan rijden dan zit er totaal geen stroom meer in de accu? Wat kan de oorzaak zijn? Als ik hem 1 avond aan de lader hebt gehad dan kan ik weer gewoon een week rijden. Wie heeft er suggesties?
  2. Koen1962

    Gevaarlijke Teerstrepen

    Goedenmiddag motorrijders, Naar aanleiding van diverse ongevallen met motorrijders op deze gevaarlijke teerstrepen op het wegdek nheb ik de provincie Noord Hollandin kennis gesteld met de vraag of zij met enige spoed hier aan wat kunnen gaan doen. Voor motorrijders elders in het land is...
  3. Koen1962

    Remschijf CBR achter Te Koop

    Te koop 7mm dikte achter remschijf van een CBR. Binnendiameter is 14,4 cm. Buitendiameter is 29,8 cm. Ik had deze voor mijn VF1000F2 maar deze schijf is 5mm te groot voor mijn motor, dan past de remklauw niet. De prijs is 50 Euro.
  4. Koen1962

    Remschijf Te koop of ruilen

    Deze achterremschijf komt van een Cbr die totallos was en zou passen op mijn VF1000F2. Helaas is deze diameter te groot 5 mm, mijn remklauwhouder past niet. Deze remschijf is nog bijna nieuw. Wie heeft er nog een remschijf liggen of eventueel te ruil? :]
  5. Koen1962

    Gestolen motoren Lelystad gevonden

    http://www.politie.nl/nieuws/lokaal/2013/juli/16/03-lelystad-zeven-gestolen-motoren-ontdekt--twee-aanhoudingen.html
  6. Koen1962

    Topkofferrek

    :} Medeformers, Wie kan mij vertellen waar ik een topkofferrek kan kopen? Is voor mijn Honda Vf1000F2 uit 1987. Ik heb al wel een nieuwe GIVI 45L topkoffer in huis maar ik mis nog het rek die achterop de motor moet. :] Alvast bedankt :W
  7. Koen1962

    Winterhandschoenen

    Wie heeft er een tip wat betreft goeie winterhandschoenen? Er is in mijn maat niet veel keus heb maat 5xx :]
  8. Koen1962

    2 Honda CBR 600/1000 koffers

    Deze ook te koop 2 orginele Honda koffers compleet met 3 delig rek
  9. Koen1962

    Krauser 3delige bevestegingsbeugels

    Wie heeft er toevallig nog bevestigingsbeugels voor een HondaVF1000F2 liggen?
  10. Koen1962

    Gevraagd 2 zijkoffers en topkoffer

    Wie heeft er toevallig nog voor een Honda VF1000F2 nog 2 zijkoffers en een topkoffer met bevestigings beugels liggen? :]
  11. Koen1962

    Frame zonder kenteken

    Te koop frame Honda VF1000F2 met achterbrug. Vraagprijs 50 Euro. :]
  12. Koen1962

    Tourrit voor Hoorn en Omstreken

    Ik ga proberen om een leuke tourrit te organiseren. In 1ste instantie 2 datums: 21/22-07-12 28/29-07-12. Eerst even polsen wie er mee wil/kan natuurlijk en kijken waar we heen gaan. Keuze genoeg in Nederland. :]
  13. Koen1962

    Spiegel verlenger

    Ik zoek voor een HondaVF1000F2 voor de rechterkant een spiegel verbreder, links zit er al op. Dit omdat ik steeds tegen mijn rechterarm aankijk en links niet meer. Wie o wie heeft er toevallig nog een verlengstuk liggen? :]
  14. Koen1962

    Frame Honda VF1000F 1985

    Voor 100 Euro dit frame met wielen te koop, ik ben de schuur aan het opruimen en moet weg ivm ruimte, of doe een leuk bod.
  15. Koen1962

    Te Koop Frame Honda VF1000F met kenteken

    Te koop dit frame met kenteken wegenbelasting vrij. Doe een bod :]
  16. Koen1962

    Te koop 2 knipperlichten Nieuw

    Voor 20 Euro deze 2 knipperlichten, zijn niet geschikt voor mijn motor dus gaan ze weer in de uitverkoop. :]
  17. Koen1962

    Knipperlichten

    Mijn knipperlichten gaan heel snel, alles is aangesloten en alle lampjes branden. Wie weet wat dit kan zijn? ik heb de andere spanningsregelaar er ook al op gehad doet hetzelfde. Wie weet raad? :}
  18. Koen1962

    Carburateurs terug in rubbers plaatsen, tips?

    Ik krijg het niet voor elkaar om deze in de rubbers te krijgen, wie heeft er raad?
  19. Koen1962

    Tapeind verwijderaar te leen? (Hoorn)

    Wie o wie heeft er in de buurt van Hoorn een tapeind verwijderaar ff te leen? :} Ik krijg de 2 afgebroken tapeinden er niet uit ze zijn net onder het schroefdraad afgebroken.
  20. Koen1962

    Frame met kenteken

    Te koop frame met kenteken van de rode Honda VF1000F uit 1985. Wegenbelasting vrij. Niemand intresse?
  21. Koen1962

    Renovatie blok VF 1ooo F2

    Zo na een paar uur sleutelen is het blok eruit van de rode Honda VF1000F Waren zoals verwacht natuurlijk weer een paar bouten afgebroken :( Ben precies 3 uur bezig geweest, fotos volgen vanavond hoor :]
  22. Koen1962

    Dim en grootlicht

    Ik ging vanmiddag op weg met de Honda VF1000. Het dimlicht die deed het kon ik zien in de ramen van de buren, Na een tijdje gereden te hebben stond ik in Hoorn achter een auto en zag dat ik alleen nog stadslicht had. Grootlichtschakelaar doet het wel op het dashboard maar de dim/grootlicht...
  23. Koen1962

    Startmotor Honda VF 1000 F2

    Te koop een hele goede startmotor nog geen 53.000 km Mituba SM-2 12 Volt Prijs: 175,- Euro.
  24. Koen1962

    Renovatie blok VF1000F2

    Goedenmiddag iedereen, Foto's volgen vanavond Het volgende, ik ben bezig om het blok uit elkaar te peuteren en ben begonnen bij de achterste cilinder gedeelte, Bij het verwijderen van het kleppendeksel zag ik al wat er loos was (denk ik) De rechter bovenste as is beschadigd ik denk olie...
  25. Koen1962

    Honda VF 1000 F2 Bezitters

    Ik zou graag willen weten hoeveel er nog van deze motoren in Nederland en Belgie rijden en wie er allemaal op het MF forum zijn. :] Als het kan gaarne met een foto. :}
Terug
Bovenaan Onderaan