Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. WimWillemWimbo

    Achterste carburateur Suzuki Intruder VS1400

    Achterste carburateur van mijn 1993 Suzuki VS1400 intruder is stuk (pen in de aluminium behuizing gebroken), dus ben op zoek naar een ter vervanging.
  2. WimWillemWimbo

    TomTom slaat tussenstops over (Route Tyre)

    Hallo allemaal, Vergeef me als de vraag al vaker is gesteld, maar ik kan zo gouw niets vinden met de zoekfunctie. Ik heb net een tomtom urban rider aangegschaft. En natuurlijk gelijk in tyre een routetje maken. Dit gaat echter niet zoals ik het wil... Even een screenshot: (blauw is de...
  3. WimWillemWimbo

    Garmin Zumo210 CE vs. TomTom Urban Rider

    Hallo allemaal, Ik sta op het punt 1 van deze 2 aan te schaffen. En je raad het al, ik kan niet kiezen... :P Ik heb even de punten voor mezelf op een rij gezet: - Interface: TomTom heeft naar mijn mening een duidelijkere interface, vooral de kaart. - Kaarten: TomTom heeft meer kaarten...
  4. WimWillemWimbo

    Zwitserland: Basel naar Saas-grund

    Hallo allemaal! Ik ga deze zomer met mijn klimvereniging klimmen bij Saas-Grund in Zwitserland (vlakbij Saas-Fee). Nu is mijn plan daar op de motor heen te gaan :] . Ik ben echter nog nooit in Zwitserland geweest (op één keer gotthard tunnel na, maar dat telt niet...). Dus ik kan wel wat tips...
  5. WimWillemWimbo

    Ervaringen Jacks Bikes te Elburg?

    Hey allemaal, Ben nieuw hiero. En sta op het punt een eerste motor te kopen (als ik donderdag voor mn examen slaag ;) ) Ik zag op marktplaats een advertentie voor een Suzuki Marauder 800. Bouwjaar 2000. Hij staat geadverteerd voor bijna 3000 euro. Had maar een (veel te laag) bod gedaan, je...
Terug
Bovenaan Onderaan