Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. fighternorrie

    Het grote spuiten en laten spuiten topic.....deel 4

    Na 3 delen is het tijd voor topic 4. Show je spuitwerk, pro, amateur en beunhaas. Stel je vragen of geef tips. Zal binnenkort de OP aanvullen met info, wat begrippen etc, Begrippen: 1K: 1 component product. Harding/uitharding gebeurt door reactie met de buitenlucht. 2K: 2 componenten...
  2. fighternorrie

    Het grote spuiten en laten spuiten topic.... deel 3

    Het 3e deeltje al weer voor en door spuiters, zowel hobbyisten als 'profs' Binnenkort zal ik de startpost vullen met wat 'How to's' en begrippenlijstjes *O*
  3. fighternorrie

    Oxford sports lifetime luggage zijtassen (40/60L en tanktas

    De set bestaat uit 2 zijtassen die makkelijk over de buddyseat van elke(sport)motor gehangen kunnen worden en een tanktas. De tanktas zit vast door middel van magneten op de tank. Zowel de zijtassen als tanktas kunnen door middel van ritsen in volume worden vergroot. De zijtassen zijn 40L en...
  4. fighternorrie

    Gezocht: schadekuipdeel VFR750 of van een andere motor

    Ik ben voor een kennis kuipdelen aan het opknappen van een VFR750 rc36-2 De fiets is onder uit gegaan in de file. Aangezien het niet verzekerd is moeten de kosten zo laag mogelijk blijven. Een nieuw kuipdeel is extreem duur en een 2e hands deel kost minimaal 125 euro (en is bijna niet te...
  5. fighternorrie

    Wat voor carb's zijn dit en waar komen ze vanaf

    Heb hier carburateurs liggen maar heb geen idee waar van af etc. Kan iemand me meer info geven. Info die ik heb: Merk is Keihin Op de zijkant staat VB 52a.tekentje (met een E er in lijkt het).tk (en dan weer een raar tekentje) Spacing= 18-20-18 50mm luchtbox kant 35mm blok kant
  6. fighternorrie

    Aankooptips regenkleding gevraagd

    M'n vriendin en ik zijn van plan regenkleding te kopen voor op de motor. Wat is beter: overall of 2 delig pak? Waar moet je op letten met de maat (we gaan naar de motorbeurs met de auto dus zonder motorkleding) Waar nog meer op te letten? etc? Alvast bedankt voor de info :}
  7. fighternorrie

    Voorvork + remschijf vraag

    Heb vorige week wat spullen gekocht die achteraf wat minder zijn dan verwacht/gehoopt. Verkoper heeft ook nooit gezegd dat het topspul was dus absoluut geen verwijten, had het zelf beter moeten checken dat ik het kocht. Vraag 1: Heb een voorvork die bij uitveren een "sompig" geluid maakt...
  8. fighternorrie

    Velgen set Suzuki, rechte spaak, 5,5j achter

    Mooie velgen set. 17" 120 voor 180 achter Stealth tandwiel Compleet met bussen Geen teller opnemer Goede remschijf achter Geen schijven voor Achtervelg randje geschaaft, velg wel recht. Supercorsa banden, redelijk op. Vaste prijs: €200,- €175,-
  9. fighternorrie

    Nieuwe puntbak/onderkuip fazer 1000./FZ1 '06

    Gloed nieuwe puntbak/onderkuip fazer 1000./FZ1 '06 Nooit gemonteerd geweest. Incl. bevestigings set Verkoop wegens het niet doorgaan van een project. Nieuwprijs €217,- vraagprijs €125,- €100 of een goed bod
  10. fighternorrie

    diverse dingen gezocht voor GSX1100 bj:1980

    Ik ben voor mijn GSX1100 opzoek naar wat dingetjes. 1: Carter deksel links 2: kapjes links en rechts 3: tussen kapjes links en rechts 4: achterlicht pijl: crashbeugel wat over de carter deksel komt(volgens mij niet orgineel) (foto is niet de mijne maar wel een hele mooie ;) ) Wie...
  11. fighternorrie

    Nieuwe puntbak/onderkuip fazer 1000./FZ1 '06

    Gloed nieuwe puntbak/onderkuip fazer 1000./FZ1 '06 Nooit gemonteerd geweest. Incl. bevestigings set Verkoop wegens het niet doorgaan van een project. Nieuwprijs €217,- Doe een goed bod
  12. fighternorrie

    Suzuki SV650S, bj. 2000

    Merk: SUZUKI Type: SV 650 S Aantal cilinders 2 Cilinderinhoud 645 cm3 Vermogen 52 kW Datum eerste toelating (bouwjaar) 01-09-2000 Datum eerste afgifte Nederland 01-09-2000 Datum aanvang tenaamstelling 05-02-2004 Afgelezen km. Stand is 68.197, werkelijke stand is ongeveer...
  13. fighternorrie

    balhoofdplaat SV650N

    Ik zoek een bovenste balhoofd plaat voor een SV650N uit 2000(type 1) eventueel heb ik een balhoofd plaat van een SV650S in te ruilen(met clipons)
  14. fighternorrie

    gratis dynorunnen

    bij de motorzaak waar ik regelmatig kom kun je gratis runnen Dit is alleen de 1e zaterdag van de maand in de winter(op zaterdag 4 februari en zaterdag 4 maart 2006) mijnes er ook op gehad om een nieuwe uitlaat te testen. :} krijg er meteen goed advies bij en je weet wat je motor doet(mijne...
  15. fighternorrie

    gezocht,motorspuiterijen

    ik ben voor iets op zoek naar motorspuiterijen in nederland,dus bedrijven die echt motorfietsen spuiten en niet autoschade bedrijven die af en toe een motor doen. liefst met website en/of adres bij voorbaat :}
  16. fighternorrie

    Fighterama,wie gaat en wanneer?

    fighternorrie is ff benieuwd. wie gaan er allemaal naar Fighterama in duitsland. welke dag adviseer je etc etc linkie naar de fighterama site ik zelf ga op zondag,zaterdag richting Nijmegen,eten/stappen/hotelletje zondag de beurs onveilig maken :+ Ik ga op zondag hopend op wat extra...
  17. fighternorrie

    enkele SM vragen

    Nu ik in zeer korte tijd voor meer dan 400 euro aan boetes heb gehad en ik SM's al jaren onwijs vind(ook voor dat het een hype werd)zit ik er over te denken om over te stappen. Maar ik zit nu nog met enkele vragen. heb natuurlijk wel de search gebruikt maar kwam niet uit alle vragen. ;) Zoals...
  18. fighternorrie

    lagers nakijken na schuiver?

    Tja ook ik ben onlangs onderuit geschoven. Gelukkig met lage snelheid,dus schade valt redelijk mee. Nu kreeg ik van een mede forummer het advies om me lagers van me krukas/big-end na tekijken. Want van een zijdelingse klap kunnen die lagers er uitlopen schijnt het,wat na een tijdje je krukas...
  19. fighternorrie

    sv650 gekocht met schade

    Ik ben dus sinds vandaag in het bezit van een sv650 met schade. Ik zag hem staan op het internet en was direct verkocht :9~ Vandaag wezen kijken en gelijk gekocht,volgende week ophalen Hij heeft schade oa kuip/voetsteun+rempedaal/uitlaat wiel krom en de nodige krassen en schaven,ik heb...
  20. fighternorrie

    ervaring met H&J motorparts???

    Ik ben van plan volgende week te gaan kijken bij H&J motorparts in rijsenhout voor een schademotor. Nu vroeg ik me af of er mensen zijn die ervaring hebben met dit bedrijf. Is het echt een sloperij en heeft hij er schademotors bij,of heeft hij echt een afdeling met schademotors alvast bedankt :}
  21. fighternorrie

    help,kenteken fraude

    Ik heb vorige week een motor gekocht(FZR1000 streetfighter),maar het lukte niet om deze over te schrijven. Wat blijkt:iemand heeft van mijn motor een vermissing van kentekenbewijs gedaan(terwijl hij op naam stond van de laatste eigenaar,waar ik hem van koop),en een nieuw kenteken gekregen(wat ik...
  22. fighternorrie

    effe voorstellen

    Nou ik zal me maar eerst ff voorstellen dan. Ik ben dus norman en 23jaar oud(of is het jong),en al een geruime tijd aan het rondneuzen op MF,en vandaag maar besloten om me aantemelden Ik ben al ruim 2.5 jaar in het bezit van mijn rijbewijs en had al ruim voor het behalen hiervan een kawa ex500...
Terug
Bovenaan Onderaan