Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: wolty
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. wolty

    div onderdelen gsx-r k6 750

    Ik ben mn zolder aan het opruimen en heb nog het e.e.a liggen voor een gsx-r 750 k6 misschien iemand intresse Remus uitlaat(gp) Advertentie 647384084 op marktplaats wave schijven voor en achter Advertentie 647383001 op marktplaats kuipruitje smoke(bublle) Advertentie 647384985 op...
  2. wolty

    Wat krijgen we nou weer???

    Advies: haal snel motorrijbewijs hoorde t net op de radio :( :( :(
  3. wolty

    Hoe is het met Regis Laconi???

    Ik kan niets gevonden krijgen over regis laconi van hoe het met hem is op het moment etc etc... Wie weet meer..
  4. wolty

    r6 1999

    ik zoek voor een r6 uit 1999 topkuip rood/zwart ruitje evt tank topkuipsteun
  5. wolty

    Dames combi EVO zwart/wit/zilver

    Te koop een hele mooie dames combi van evo in de populaire kleuren van nu zwart/wit/zilver.De maten zijn maat 42 voor de jas en 40 voor de broek.Het pak is echt splinternieuw in totaal 5 keer gedragen. Mocht je intresse hebben mail dan naar jmwwouters@live.nl. En de prijs???doe een bod zou ik...
  6. wolty

    GS 500 F

    Voor iemand die nog een mooie gs 500f zoekt Motor is uit 2004 heeft 14000km gereden en is in nieuwstaat. 3500,00 [imgatt]
  7. wolty

    RSV Mille R uit 2003

    Wegens omstandigheden mijn mooie rsv mille uit 2003 met 16000km De motor is in absolute topstaat. Ik heb m van de eerste eigenaar gekocht opties;OZ wielen,Ohlins vering en stuurdemper,datatool alarm met 2 kastjes. De motor is geheel orgineel er liggen nieuwe supercorsa's onder daar is net...
  8. wolty

    slippende koppeling tl1000s 1997

    Hallo ik heb n tl1000s uit 1997 heeft een gemodificeerde koppeling,normaal 10 gevoerde platen maar deze heeft er 11. Ik heb zowel de gevoerde platen als stalen platen vervangen ook de veren zijn vervangen maar hij blijft slippen?? Kan de volgorde verkeerd zijn vd stalen platen?dat ze onderling...
  9. wolty

    Circuitdag assen 10-7 Motorsportschool holland

    Nou het was weer eens een geslaagde dag op assen vond ik zelf,op die ene grote regenbui na dan.Vind zelf alleen de nieuwe strubben niet zon fijne bocht maar dat zal wel wennen zijn.mocht er iemand nog mooie foto's hebben gemaakt lekker plaatsen zou ik zeggen misschien zit er van mij ook nog wel...
  10. wolty

    Shoei Raid erratix

    een splinternieuwe nog in de doos zittende helm van shoei met pinlock vizier erbij nog nooit gebruikt,dus de folie nog op het vizier enz in de kleur zwart/zilver/wit vraagprijs 300,00euro
  11. wolty

    SV 1000 S te koop aangeboden

    te koop mijn hele mooie sv1000s uit 2003 de motor heeft 9000km gelopen en is voorzien van de volgende optie's ERMAX hugger in kleur ERMAX radiator kappen in kleur ERMAX mono seat afdekkap ERMAX undertail met ingebouwde knippers de motorfiets is in algehele nieuwstaat,het duozadel en beugel zit...
  12. wolty

    kofferset gsx 1400

    ik heb nog een splinternieuwe nog in de verpakking zittende kofferset liggen voor een gsx 1400 van het metk SHAD kleur zwart,het zijn 2 zijkoffers
  13. wolty

    SV 1000 S blauw bj 2003

    Te koop een hele mooie sv 1000 s uit 2003 met 11000km voorzien van Bos titanium dempers,monoseat cover,orginele kentekenplaathouder en vorige week 2 nieuwe Michelin Pilot Power banden gemonteerd motor is hagelnieuw geen krassen of beschadigingen 7500 euri :} :} :}
  14. wolty

    rijders omgeving tilburg

    Ken je dat ook,iedereen in de (vrienden)groep heeft een motor maar er word nooit lekker samen een ritje gereden,staat altijd voor iedereen klaar en als het puntje voor t paaltje komt.......,nou via deze weg wil ik eigenlijk een beetje in contact komen met andere mensen die ook wel eens zoiets...
  15. wolty

    TK zeer mooie sv 1000s uit 2003

    een hele mooie sv 1000 s uit 2003 met een km stand van 10.000km,mono seat afdekkap,nieuwe achterband,orginele suzuki kentekenplaathouder,BOS Titanium sportdempers,orginele uitlaten erbij en het orginele achterspatbord ook verder kan ik er weinig over zeggen want het stuurt geweldig en er is geen...
  16. wolty

    eerste circuitdag assen 25-5(foto's)

    zo mijn eerste circuitdag zit erop en heb ontzettend genoten heeft er al iemand foto's gemaakt?post ze dan hier is best geinig lijkt mij,tot de volgende keer!!! :]
  17. wolty

    speciale velgen gsx1400?

    ik wil graag mooie velgen voor mijn gsx en dan chroom en t liefst van die spinning wheels,wie heeft er voor mij een paar adressen waar ik mooie velgen kan kopen voor motorfietsen?
  18. wolty

    Speciale velgen gsx 1400?

    Hallo allemaal ik ben in bezit van een gsx1400 uit 2004 en nou wil ik er mooie liefst chrome velgen onder en dan nog t leifst spinning wheels maar die zullen wel niet te betalen zijn,wie kan mij aan adressen helpen? :9
  19. wolty

    hoe haal ik de foto's van de site af

    heb al een lange tijd geleden mijn vtr sp1 op de t forum te koop aangeboden maar hij staat er nog steeds op hoe kan ik dat hele zooitje verwijderen?
  20. wolty

    undertail gsx 1400

    ik ben van plan om een undertail of tail guard zo sommige t ook wellus noemen te monteren op mijn gsx 1400 en nou wil ik graag weten of t te doen is om zo,n ding te monteren en blijft r dan nog bagageruimte over of moet je t orgineel spatbord helemaat stuk zagen?wie kan me meer vertellen want ik...
  21. wolty

    beste banden voor op sp1?

    ik heb een sp1 met bridgestone bt012 maar ben niet echt tevreden met het weggedrag van die banden nu is mijn vraag zijn er mensen die een sp1 rijden die er andere banden op hebben liggen en hun ervaring daarmee,denk zelf iets van pirelli diablo ofzo
Terug
Bovenaan Onderaan