Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Richardus
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Richardus

    Stormtroopers! VTR1000F topic deel 14

    Welkom in het VTR topic, deel 14 alweer! Het Honda VTR 1000 Firestorm topic van, voor en door Storm rijders op het Motor-forum! Uiteraard ook voor iedereen die er van plan is er een aan te schaffen. Het kan niet op vandaag, want dit topic is er ook voor iedereen die (nog) geen Firestorm rijdt...
  2. Richardus

    The Eye Of The Storm! VTR1000F deel 13

    Welkom in het VTR topic deel 13! Het Honda VTR 1000 Firestorm topic van, voor en door Storm rijders op het Motor-forum! Uiteraard ook voor iedereen die er van plan is er een aan te schaffen. Het kan niet op vandaag, want dit topic is er ook voor iedereen die (nog) geen Firestorm rijdt en deze...
  3. Richardus

    Ex-lessersrit Noord 19 April

    Naar het idee uit het lestopic Motorrijles: Kletsen over lessen #10, 'Gaan voor de tien!' is hier een topic om een rit aan het begin van het seizoen te plannen *O* Dus bij deze de interesse eens even peilen :P Voor wie? De rit zal specifiek voor diegenen zijn die pas vrij recent hun...
  4. Richardus

    Zeepmuur rit 10-Augustus

    EN WE ZIJN WEER TERUG Opnieuw een leuke zondagsrit door uw gastheren Thyrif, Stayv en Richardus. Waar? Naar aanleiding van feedback vertrekken wij ditmaal vanuit het buitenland (lees Friesland :P ) dus houd die paspoorten maar gereed! We beginnen in Drachten en zullen opnieuw eindigen in...
  5. Richardus

    Ex-Lessers-Rit Noord 29 Juni

    Dames en heren, vanwege het succes van de vorige rit hebben Stayv, Thyrif en Richardus besloten NOG een rit te organiseren! Ook dit keer kunt u genieten van een middagje toeren met maximaal 15 andere motorrijders uit hoofdzakelijk de drie noordelijke provincies. Waar? Wij beginnen...
  6. Richardus

    SV 650 problemen met opstarten

    Aangezien er kennelijk SV650's in overvloed te koop staan, het volgende voor de verkopers: Ik heb niets tegen particulier kopen, maar realiseer wel dat ik mijn 25kw motor op jouw motor zal willen inruilen. Hallo allemaal, vanmiddag ben ik 2 Suzuki SV 650's wezen kijken, mooie machines...
  7. Richardus

    Reflecterende rimstriping

    Hallo mensen, ik zat een tijdje te surfen en kwam reflecterende velg stickers tegen: Lijkt me wel een leuke optie, ze zijn er in verschillende kleuren, en het helpt ook de motor zichtbaar te maken vanaf de zijkant. Ik zat te denken aan rode rim striping voor mijn motor, maar wat...
  8. Richardus

    Vereisten voor uitlaatdemper

    Hallo mensen, ik was net bij een dealer aan het proefrijden op een suzuki gsf 600 25kw, Heerlijke motor. :) Stuurt goed 8-) Maakt lekker geluid }) Staat op de demper: COMPETITION USE ONLY -O- Met de sound heb ik geen probleem, maar van oom agent mag dit natuurlijk niet. Nu...
  9. Richardus

    GPZ 500 op 25kw?

    Hallo mf'ers, Had een vraagje over de GPZ 500 van Kawasaki Er staat bij de lijst van typegoedkeuringen van RDW dat ze pas na 2002 25kw op kenteken kunnen, ik zie er alleen af en toe modellen van voor 2002 op 25kw kenteken staan... Is dit mogelijk? Is er iets verandert? Vind GPZ...
  10. Richardus

    Welk merk motorkleding?

    Hallo mensen, ik ga morgen voor een pak kijken, thuis ook al gekeken in een catalogus van kleding. Ik zit te kijken naar een twee-delig pak, waarschijnlijk van leer vanwege veiligheid, maar ik ga eerst nog kijken hoe de pakken zitten dus wie weet. Het pak is bedoeld voor normaal gebruik...
  11. Richardus

    Onderhoud verschillende motoren

    Hallo, zit een beetje in het rond te kijken wat ik straks wil gaan rijden, heb al een paar modellen in mijn hoofd. Heb alleen een paar vragen over het onderhoud e.d.: 1: welke motoren zijn moeilijk(er) en welke zijn makkelijk(er) te onderhouden? 2: welke motoren zijn duur(der) en welke...
  12. Richardus

    Nog een nieuwe gebruiker

    Ik ben dus Richard, 18 jaar oud, afgelopen woensdag (11-01) m'n rijbewijs A gehaald, en dus werd het na rondneuzen als gast tijd om hier maar eens een profiel te maken. Heb nog steeds genoeg vragen over na mijn opleiding en zal hier dus nog wel genoeg topics aanmaken :) Op het moment mis...
Terug
Bovenaan Onderaan