Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tommy-G
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Tommy-G

    Wat voor een 10W60 olie, echte kwaliteit of poespas?

    Beste mensen, Het is weer tijd voor me (ook vanwege de nieuwe fiets) om mijn vloeistoffen in te gaan slaan. Maar hoe makkelijk het ook om bij de oliewissels de olie er zo in te mikken, bij het bestellen van zon €200 aan olie, doet dat zeer in den portomonee... ;( Ik heb sinds kort een...
  2. Tommy-G

    120/70-17 band op 3.00x17" velg [goldspeed sm]

    beste mede mf'ers, ik ben erg geinterresseerd in de Goldspeed banden, mede omdat ik lees dat deze door veel mensen als de beste keuze voor je Supermoto worden beschouwd. Mijn keuze valt dan (mede door WW-verkeer met hier en daar wat regen) op de intermidiate front...
  3. Tommy-G

    Laarzen voor supermoto straatgebruik

    Beste mf'ers, Vandaag naar de motorbeurs geweest met als 1 van me doelen daar sm laarzen te kopen. Helaas was het aanbod voor supermoto laarzen daar zo bizar laag, dat ik enkel 1 winkeltje vinden kon die Gearne Supermoto's hadden, welke helaas wat boven mijn budget ligt. Mijn budget is zon...
  4. Tommy-G

    '07 Aprilia MX125 vs '05 Yamaha DT125X

    beste, Ik ben op zoek naar mijn eerste motor, een 125 2T SM. ik heb hiervoor 2 jaar op een Derbi SM gereden (50cc). ik heb nu twee motoren gevonden die aan mijn verwachtingen voldoen. Een aprilia MX125 uit 2007 en een yamaha DT125x uit 2005 nu zit ik echt onwijs te twijfelen tussen deze...
  5. Tommy-G

    Verzoek nieuwe subfora

    Ik heb een aanzoek ingedient om eindelijk de categorieen aan te passen, nadat ik van anderen te horen kreeg dat hier vraag naar was en ikzelf er ook mee eens was. Laat je mening eventueel horen wat je ervan vindt...
  6. Tommy-G

    11kw en 25kw/35kw SUBFORUM

    Beste admin/mod, Het wordt naar mijn en anderen hun mening hoog tijd dat het 25kw subforum wordt opgedeeld in twee nieuwe delen. -het 11kw subforum: voor alles omtrend; 11kw motoren, A1 rijbewijs en de A1 wetgeving -het 25kw/35kw subforum: voor alles omtrend; 25kw/35kw motoren, het...
  7. Tommy-G

    gezocht: KTM 125 EXC

    ik ben op zoek naar een KTM 125 EXC van bouwjaar 2004 of later. vereisten: kenteken, papieren (compleet weglegaal dus) hij moet in goede conditie zijn (werkende elektra/blok) er moet voor gezorgt zijn. (dus onderhouden!) optionele +1's: supermoto wielen/voorspatbord bj '08-'11...
  8. Tommy-G

    125cc Racers/streetfighters (11kw potentie)

    hallo allemaal, even korte intro, ik ben Tommy, en ik wordt 21 Januari 2013 18 (2 dagen na het ingaan van de nieuwe regeling ), en zit dus vast aan het 11kw beleid. ik rijdt vanaf mijn 16e op een schakelbrommer, beetje opgevoerdt, jullie kennen het waarschijnlijk wel. nu het belangerijke...
  9. Tommy-G

    125cc SuMo's/crossers (11kw potentie)

    hallo allemaal, even korte intro, ik ben Tommy, en ik wordt 21 Januari 2013 18 (2 dagen na het ingaan van de nieuwe regeling |( ), en zit dus vast aan het 11kw beleid. ik rijdt vanaf mijn 16e op een schakelbrommer, beetje opgevoerdt, jullie kennen het waarschijnlijk wel. nu het...
  10. Tommy-G

    Enquete: 11kw Rijbewijs. laat je horen!

    goedendag dames en heren, zoals de meesten van u weten gaat hoogstwaarschijnlijk 19 januari 2013 het nieuwe motorijbewijs in. (zoniet kijk dan even hier: http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/rijbewijs/vraag-en-antwoord/wanneer-mag-ik-rijexamen-doen-voor-het-motorrijbewijs.html ik ben...
  11. Tommy-G

    Spiegelfolie op helmvizier

    Goedenavond dames en heren, Ik heb een Airoh S4 helm met een transparant vizier wat ik persoonlijk oerlelijk vind. Na een tijdje te hebben gesearch heb ik geconstateerd dat er geen spiegelvizieren worden gemaakt voor mijn helm. Onderweg kwam ik wel op een topic terecht waar werd besproken dat...
Terug
Bovenaan Onderaan