Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Snelle Henkie

    Waar gaan de beta rijders heen voor onderhoud/reparatie

    Beta 350 RR uit 2021 met nog geen 20 uur loopt niet goed. Ding draait stationair. Maar niet mooi. Bij gasgeven gelijk uit. Met moeite krijg je hem op toeren. Is niet mee te rijden iig. Het zou de gasklepsensor zijn. Die is vervangen voor een nieuwe. Probleem blijft. Welke motorzaak kan Beta...
  2. Snelle Henkie

    Bering handschoenen maat 11

    Als nieuw. Prijs 40 euro Verzendkosten voor de koper of afhalen in Delfzijl
  3. Snelle Henkie

    Motorlaarzen mt 46 (Passen voor schoenmaat 45)

    Zwarte motorlaarzen IXS. Maat 46. Past goed bij iemand met schoenmaat 45. Vraagprijs 75 euro. Verzendkosten voor de koper. Of afhalen in Delfzijl
  4. Snelle Henkie

    Te koop IXS textiel jas en broek(183cm/100kg)

    Goretex jas en broek met uitneembare binnenvoering. Ik ben 183 en 100 kilo. Pak is als nieuw. Heel weinig gebruikt. Reed bijna altijd met spijkerbroek en doorwaai jasje. vraagprijs 175 euro. verzendkosten voor de koper. Of afhalen in Delfzijl.
  5. Snelle Henkie

    Macna doorwaai jas 3xl

    Te koop. Als nieuwe Macna doorwaai jas. Maat 3xl. Ik was 183 en 100 kilo. Zat strak. Vraagprijs 75 euro. Verzendkosten voor de koper, of afhalen in Delfzijl. 0621404777
  6. Snelle Henkie

    Caberg systeemhelm

    Als nieuw. Systeemhelm met pinlock en ingebouwd zonnevizier. Te koop ivm verkoop motor en overstap enduro. Vraagprijs 150 euro. Nieuwprijs 2 jaar geleden 389 euro. Opsturen kan. Verzendkosten voor de koper. Of afhalen in Delfzijl. 0621404777
  7. Snelle Henkie

    Kaoko cruise control verkocht

    Werkt prima. Komt van mijn FJR uit 2007 af. 50 euro excl. verzendkosten
  8. Snelle Henkie

    Lage ruit voor een FJR

    Komt van een 2007 af. 50 euro excl verzendkosten
  9. Snelle Henkie

    Afdekkapjes FJR grijs Verkocht

    Kapjes voor FJR uit 2007. Voor als je de koffers eraf wil hebben Verkocht
  10. Snelle Henkie

    Motortrailer voor 2 motoren verkocht

    Te koop Knappe motortransporter voor 2 motoren. Met oprijplaat, reservewiel en neuswiel. Trailer is niet geremd. Ligt goed achter de auto. Breedte inclusief spatborden 173 cm. Tussen de spatborden 132 cm. Vraagprijs 400 euro. Bellen 06 21404777. Kar staat in Delfzijl.
  11. Snelle Henkie

    Heftafel te koop

    Verkocht. Heftafel. Vraagprijs € 175,00. Afmeting tafel 205 cm bij 56 cm. Hefsysteem is met het voetje een pedaal op en neer bewegen. Dalen met een ander pedaaltje. 100 procent goed. Gebruikt voor een fireblade.
  12. Snelle Henkie

    Motorkar / aanhanger voor 1 motor - verlaagde vraagprijs

    -De rechter kar op de bovenste foto mag nu ook weg. Heb een kar voor 2 motoren gekocht. Voor 250 euro mag hij opgehaald worden. 06-2140477zeven
  13. Snelle Henkie

    vrijdagtopics

    Ben ik de enige die een beetje zat wordt van die zogenaamd lollige vrijdagtopics? Bougies uit Engeland en links rijden, noem maar op..... :r Van mij hoeft het allemaal niet.
  14. Snelle Henkie

    ventilator tbv koeling aansluiten

    Ivm het warm worden van mijn KTM wil ik een conrad ventilator met een schakelaar op mijn motor bouwen.Hoe sluit ik dat aan. Ventilator achter de radiateur met de dop plaatsen en dan de bedrading naar een schakelaar op het stuur. Maar dan. Moet er een relais tussen en waar kan ik het beste de...
  15. Snelle Henkie

    achterwiellagers sc33

    Kan iemand me vertellen welke lagers er in het achterwiel van een fireblade uit 1996 zitten? Volgens mij zitten er 2 lagers 6204 2RS in, maar er zit ook nog een lager in de tandwieldrager. Deze is groter. Heeft iemand daar per ongeluk een nummer van? Dit lager is bij mij compleet verrot. De...
  16. Snelle Henkie

    plastic honda crf450r 2009

    VERKOCHT Plastic afkomstig van een Honda CRF450R uit 2009. Incl zadelovertrekje. Vraagprijs 70 euro Zooi ligt in Bellingwolde. Opsturen kost geld. 06 21404777
  17. Snelle Henkie

    Crosshelm Arai en crosslaarzen Alpinestars

    Crosshelm Maat 59/60 Vraagprijs €50 Bellen mag op 0621404777 Bezichtigen en af te halen in Bellinwolde Opsturen kan ook, maar passen is wel verstandig. Heb ook nog 2 motoraanhangers voor achter de auto. Zie daarvoor de advertentie bij onderdelen en overige...
  18. Snelle Henkie

    Motoraanhanger(auto), helm en laarzen(cross)

    Te koop motor aanhanger. Aanhangers zijn beide in goede staat. Vraagprijs €225 Crosshelm Arai. Vraagprijs €50 Bellen mag op 0621404777 Alles is te bezichtigen en is af te halen in Bellingwolde. Helm kan ook opgestuurd worden. Maar passen is wel verstandig.
  19. Snelle Henkie

    Gekleurde draden tbv draadboom

    Moet een draadboom maken en ben nogal wat verschillende kleuren draden nodig. Waar kan ik die online bestellen per meter of per 10 meter. Gaat dan om gecombineerde kleuren zoals rood/wit, geel/wit, zwart/wit, bruin/wit, zwart/rood, zwart/bruin, enz. En, hoe dik moeten de draden zijn voor een...
  20. Snelle Henkie

    Kommetje op kogeltje stangetje of zoiets??

    Ik zoek iets, maar weet niet hoe je het noemt. Googlen wordt dus moeilijk. Ik zoek voor een motor een stangetje waar aan beide kanten een kommetje zit die ieder voor zich weer over een kogeltje gedrukt worden. Het geheel is in lengte verstelbaar doordat beide kommetjes met een draadeind...
  21. Snelle Henkie

    Roomboter is zo gek nog niet

    Op onderstaande site kwam ik via www.jeepforum.nl Testje is naar aanleiding van een topic op dit forum gedaan, dus misschien al wel bekend. Ik had hem nog niet eerder gezien. http://www.motorstophelder.nl/anti-corrosie/index.htm
  22. Snelle Henkie

    juli richting de franse alpen

    Gaan al jaren naar Oostenrijk , en willen wel eens wat anders. Is Frankrijk aan te raden? En dan in de buurt van Chamonix? Wie is daar al geweest. En welke pas/weg moet je daar op de motor gereden hebben. Of welke bestemming is mooi en moet je anders gereden hebben op zo'n 1000 km van...
  23. Snelle Henkie

    Laatste wens............

    Onderstaande mailtje kreeg ik via onze motorclub BMC'06 Beste motorrijd(st)er, Vandaag kregen wij het verzoek, om een (laatste) wens van een ernstig zieke patient,te helpen verwezelijken. Dit is ons gevraagd door zijn verpleger. De jongeman waar het om gaat wordt a.s. vrijdag...
  24. Snelle Henkie

    Hier een adres voor banden omleggen in Groningen

    Fietswereld Gerben Kroes in Blijham heeft een bandenomlegapparaat en balanceerapparaat voor motorbanden. Dit is een tip voor mensen die in het Noord Oosten een adresje zoeken voor het omleggen van banden. Nee, ik heb er niks meer of minder om als iemand er heen gaat. Is dus volgens mij geen...
  25. Snelle Henkie

    Dynamo Honda Fireblade SC33

    Te koop: Dynamo Honda Fireblade SC33. Diameter binnenste gat 42 mm. Buitendiameter 107 mm. Dikte 35 mm. Mocht je dus een dynamo nodig zijn, meet dan je oude even op. Er zijn namelijk meerdere types, en in mijn Fireblade zat een andere. Vandaar dat deze weer te koop is. Dynamo komt...
Terug
Bovenaan Onderaan