Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: driver
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. driver

    Vroegerrr was alles Beterrrt

    In het Safe topic poste ik dit omdat daar wat nostalgie tevoorschijn kwam zag ik. En met mijn 46 jaar motorrijden nu en inmiddels 65 jaar dacht ik spontaan..Ja vroeger was alles beter (op Motor gebied) Maar waarom? Tsja..Daar gaan we wslijk wel over dim en dammen hier verwacht ik. (Ps..in de...
  2. driver

    De nieuwe 2023/2024 Moto Guzzi Stelvio

    Na de V100 Mandello wordt er nu hard gewerkt om de nieuwe Stelvio op de markt te zetten. De eerste filmpjes zijn er inmiddels en in het V100 Mandello topic wordt er ook al wat over gepost. Dus ik dacht.. Stelvio Topic openen 🔓?mits deze er nog niet is. Als dit topic oké is kan de topic naam...
  3. driver

    Motus motorbike usa

    Motus wie kent dat inmiddels al hier ? Zal wslijk nooit naar Europa komen of toch wel ? Is daar al wat over gepost hier of nog niet . Ik vind het wel weer een aparte en dikke fiets eigenlijk. Motus Motorcycles
  4. driver

    Yamaha xt 1200 Tenere

    Heb hier wel xt topics gezien maar vlgs mij geen xt 1200 topic of zit dat ergens bij in geplakt ? Zo ja...waar dan ga ik daar kijken zo nee...zitten hier mensen met een 1200 Tenere ? gr driver
  5. driver

    Hesketh

    Gisteren gezien bij Twin Performance in Ommen deze nieuwe Hesketh met 0 kms op de teller. Blijft toch een mooie en aparte motor zo,n Hesketh vindt ik
  6. driver

    Gezocht : Voxan / Buell en Moto Morini testen..Flyers...

    Gezien mijn huidige motoren en vrij weinig leesvoer erover hier in huis : Wie heeft er Motorbladen of Folders etc van Voxan en Moto Morini en van Buell waar men verder weinig mee doet ? Waar het om gaat : 1. Alles over Voxan in het algemeen dus zowel motorbladen met testen...
  7. driver

    Welk eenvoudig Navigatiesysteem ?

    Ik zit ook heel voorzichtig mee te lezen in diverse Nav. topics , heb er zelfs 1 geopend over een Becker Krokodil waar niemand op reageert . Blijkbaar is het of Tom Tom of Garmin waar het in Nederland om draait maar als ik alle voors en tegens iedere keer lees van de diverse uitvoeringen en...
  8. driver

    Becker Traffic Assist Z 100 Crocodile

    Hallo. Ook al gevraagt in het Nav. topic maar ook maar even apart. Heeft iemand deze wel eens gehad of gebruikt ? Wordt nu voor rond de 150 euro geleverd door internetshops. --------------------------------------------------------------------------------------- Becker Traffic Assist Z 100...
  9. driver

    .....MF Voxan rijders! ...

    Dit is het MF Voxan rijders topic waar iedereen met een Voxan of interesse in de Voxan welkom is . Ken je het merk niet ? dan ben je hier uiteraard ook welkom . Het merk Voxan : Voxan is een historisch Frans merk van motorfietsen. Voxan Motos, Issoire. Het werd opgericht door de...
  10. driver

    Yamaha xt 600 bj 1993

    verkoch tdus slotje
  11. driver

    te koop...Laverda 750 sf uit 1972

    Deze Laverda verkeert in goede staat is niet opgelapt of gerestaureerd maar gewoon een eerlijke en ook nette motor met wat gebruikskrasjes/sporen maar dat lijkt me vrij normaal gezien de leeftijd, goede banden en nw.kettingset en ook een grote beurt gehad. Bouwjaar 1972 . Ik ben de tweede...
  12. driver

    het algemene M-F Harley Davidson topic

    Tsja....er zitten hier toch diverse Harley liefhebbers/sters en bezitters/sters maar mede doordat men diverse types rijdt of leuk vindt zijn er niet echt veel aparte topics dus ik dacht....misschien slaat een algemeen Harley topic hier wel aan en kan het of hier of ergens anders staan ...
  13. driver

    gevraagt xjr 1200//1300 testen en beschrijvingen ..

    Hallo. Het andere topic hierover is net dichtgegooid omdat Tomaatje reageerde onder het mom..is dit geen spam ? Wat het overigens niet was in mijn visie dus hoe hij er bij komt weet ik niet maar dat terzijde want hij is ook niet per mail te bereiken altijd handig als je hier als anoniempje...
  14. driver

    vergelijkings/Testen van xjr 1200 /1300

    Hallo. Op onze website : www.spam.nl staan inmiddels zo,n 50 vergelijkings testen, rijtesten ect van de xjr 1200 en 1300. Engelstalig/Duitstalig en in onze eigen taal. De eerste uit 1994 en doorgaand tot 2007. We willen graag zoveel mogelijk van testen, beschrijvingen van de...
  15. driver

    Optimate druppellader gezocht...

    Heeft iemand nog een Optimate druppellader liggen waar ie vanaf wil soms ? Ik kan er nog wel eentje gebruiken eigenlijk. gr Driver
  16. driver

    Yamaha XT 660 X bj 2004

    Deze XT 660 x uit 2004 heeft pas 1150 km gereden aantoonbaar. ik kocht hem onlangs met 750 op de teller :) . Heb er dus nog niks mee gereden mede omdat ik nog wat speeltjes heb staan hier. De xt 660 x verkeert in nieuwstaat en mag weg omdat ik eigenlijk nog een winterspeelfiets erbij...
  17. driver

    Harley Davidson XR1200

    Volgens mij valt deze toch ook onder naked bikes en wil ik wel eens weten hoe men daar over denkt. Ik vindt het een gewaagde fiets in navolging van de 750 flattrackracer die ze ooit bouwden. Zwarte dempers erop en tis een fraaie motor vindt ik 19 November....aanvulling...inmiddels is tie...
  18. driver

    Zat.13-10 -XTX meeting(kje) Ede

    Een aantal Yamaha XTX 660 rijders verzamelt Zaterdag 13 Oktober bij Driver in Ede om wat bij te praten en daarna een stukkie te rijden over de Veluwe . Verzameltijd is vanaf een uurtje of 12.30 tot ong. 13.30 daarna gaan we rijden als iedereen er is. iets eerder komen kan ook uiteraard...
  19. driver

    Ede topic weg ?

    Hallo. Bij ....regionaal...Ede topic krijg ik foutmelding dat het niet bestaat oid ,hebben anderen dat ook of alleen ik :? gr Driver
  20. driver

    leren jas van Difi type....Claw...gevraagt

    Heeft er hier iemand soms nog een zwarte leren jas liggen,hangen of staan van : merk: DIFI model:Claw kleur..zwart maat:euro 52 staat in de kraag binnenin. Ze werden o.a via Motoport filialen verkocht en eind 2006 nog nieuw aangeboden voor iets van 125 euro als opruim aanbieding. Toen...
  21. driver

    onderdeel Road Racing spiegel...

    Hallo. ik heb Road Racing spiegels en heb daar een kogelgewrichtje van nodig die in het spiegeltje vastzit en dan gemonteerd zit op de steun die op het stuur zit. kun je hem draaien en dan met een steeksleuteltje vastzetten. kortom.....als iemand toevallig van die spiegels heeft liggen ...
  22. driver

    Draaidop kopp.resorvoir Aprilia Tuono 1000 R

    Tijdens mijn Sauerlandritje afg.Zondag ben ik de zwarte draaidop kwijtgeraakt van het koppelingsreservoir, het afdichtrubber zit er nog wel op . Bij Theunissen hebben ze zo,n dop niet liggen, Tricolore heeft vandaag niks opgestuurd dus ......moet ik naar Theunissen eventueel om iets passend...
  23. driver

    remschijven voor Yamaha xjr 1200 sp

    Voor een xjr 1200 sp uit 1997 kan ik wel een setje goede remschijven gebruiken. Nieuw of gebruikt . Wie iets heeft liggen toevallig mag het zeggen. gr Driver
  24. driver

    Jaarlijks keuren Spy Ball alarm

    Vorig jaar een nieuwe A.Tuono gekocht en gelijk een Spy Ball alarm gemonteerd omdat de verzekering dit zo graag wou. Uiteraard gedaan en geldigheidsduur van 36 mnd. Echter toen ik eergisteren de polis doorkeek viel mijn oog op .... ....verlenging ieder jaar na periodieke controle...
  25. driver

    XJR topic op M-F deel twee

    Zowwww, nu zijn we dan echt de 2500 voorbij zag ik en hebben de anderen blijkbaar gew8cht zodat ikkes nu in navolging van drs Rob onze voorloper en starter van deel een nu dus deel twee mag openen samen met mijn kleinzoon zodat hij over zo,n 15 jaar en 7 maanden deel 7 mag openen O-) Dit gezien...
Terug
Bovenaan Onderaan