Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Pvt-Fatbody
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Pvt-Fatbody

    yamaha fj1200 maakt niet genoeg lawaai..

    beste mensen, mijn FJ1200 is voorzien van perfecte originele dempers/pijpen/bochten en zijn nog hartstikke mooi maar er is een probleempje..; er komt TE WEINIG herrie uit! niet alleen vind ik het mooi om wat meer (lees harder/dieper) geluid te maken maar ben er ook van overtuigd dat meer...
  2. Pvt-Fatbody

    kawa gt 550 valt soms uit

    Beste iedereen, mijn kawasaki gt 550 valt "steekproefsgewijs" uit en vaak bij het stoplicht.. ik heb de bougies vervangen en daarmee leek het probleem opgelost. tot van de week helaas en gebeurde het weer B| . De motor wordt voor woon-werk verkeer gebruikt, je kan je voorstellen dat dit niet...
  3. Pvt-Fatbody

    suzuki vs800 intruder

    Ik ben van plan een vs800 te kopen als eerste motor, ik heb mij laten adviseren door mijn instructeur over het feit dat deze modellen cardan-as zijn aangedreven, is dit echt zo onderhouds-vrij en geweldig als word beweerd of valt dat wel mee? en weet iemand of er bekende "kwaaltjes" zijn met...
  4. Pvt-Fatbody

    Pvt-Fatbody

    wazzup motormuizen :W nieuwe gebruiker hier, ik ben (voor het gemak) cheffie en heb rijbewijs A zeer binnenkort behaald haha, het leek mij handig om mijzelf te registreren aangezien iedereen meer verstand heeft van motoren dan ik dus ik ga op me gemak is ff alle topics doorspitten.. en met...
Terug
Bovenaan Onderaan