Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: chillozz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. chillozz

    shoei neotec + cardo scala rider G9

    TE KOOP shoei neotec Maat: S 55-56 CM. Samen met een cardo scala rider G9 Ik heb hier in werkelijke nieuwe staat liggen een shoei neotec met een cardo scala rider G9. Ik heb de helm zelf nieuw gekocht. Kleur Glanzend antracite Er zit momenteel een cardo scala rider G9 communicatieset in...
  2. chillozz

    trial.. Ossa tr280i [werkplaatshandboek, liefste digitaal]

    Hallo, ik wou graag even informeren of iemand een werkplaatshandboek [digitaal] heeft van een trial motor van een Ossa TR 280i
  3. chillozz

    Te koop: Aanhanger voor motoren

    Hierbij biedt ik mijn aanhanger te koop aan aanhanger heeft recent een beurt gehad, Hierbij is alle verlichting nagekeken en defecten vervangen. Ook is er een nieuwe [7polige] ijzeren stekker aan gekomen. Verder is er gecontroleerd op de lagers. Die zijn nog in goede staat. Net zo als de...
  4. chillozz

    motor-forum onderhoud vraag

    Hallo motor-forum leden. En dan met name aan de moderaters van MF. Sinds de laatste onderhoud van MFnl krijg ik steeds als ik op motor-forum wil een melding vooraf. Dat is nu dus al een hele tijd. ik vroeg me af of hier wat aan gedaan kon/gaat worden. En/of andere deze melding ook elke...
  5. chillozz

    Cross Country Venlo (training)

    Nederland begint langzaam en zeker wat meer met cross country te doen. Venlo wilt ook dit gaan proberen en ook om te zien of hier genoeg animo voor is. (onze thuis club MSV overloon is hier ook voor geintresseerd en wij willen daarom eerst venlo afwachten hoe het zit met de opkomst voor dit...
  6. chillozz

    Offroad, Techniek-Training (Limburg) DEEL 2

    Wat eraan vooraf ging: off-road rit,techniek trainingen. hallo mede off roaders, ik wil via deze topic andere off road rijders die eens een leuke off road dag willen in noord-limburg,of het onderste randje van brabant uitnodigen. zelf heb ik 20 jaar gemotorcrosst op inter niveua. heb...
  7. chillozz

    communicatie set

    Ik ben opzoek naar een setje waarmee ik samen met mn broer tijdens enduro ritten kan communiceren voor tips aanwijzingen en evt. gevaren te wijzen. Liefste het beste en goedkoopste offcourse :P zoals altijd heb je wat liggen voor een mooi M-F prijsje laat dan maar even wat weten
  8. chillozz

    digitale kilometer teller's

    heey, de titel luidt al digitale kilometer teller's wat zijn jou ervaringen met km tellers merk/kwaliteit levensduur enz enz enz. kortom alles wat met kilometer tellers te maken heefd kun je hier droppen. waarom open ik dit topic. Nou om het volgende je leest nooit wat kwa informatie...
  9. chillozz

    intercom

    heey mensen, ik ben op zoek naar een intercom, niet zo'n dure a.u.b. wie heefd er hier ervaring mee?? wil het gaan gebruiken voor enduro/offroad gebruik en moet dus in een motorcross helm kunnen.
  10. chillozz

    beta OFF road event 2012

    http://www.motocrossplanet.nl/nieuws/id13807-Beta_Off_Road_Event_Mei.html zijn dr nog mensen die er hieraan mee doen ?? wou m samen met mn broer gaan doen als ik dan helemaal opgelapt ben en van de chirurg weer groen licht heb gekregen:P meer mensen hier die dr aan mee gaan doen dus ...
  11. chillozz

    ervaringen met een EVS R4 nekbrace

    de titel luidt het al iemand hier ervaring met de evs r4 brace?? ik ben wel benieuwd hoe deze brace is,zit. alle - en + punten graag ;)
  12. chillozz

    vragen over (web)shops

    de titel luidt het al ik dacht hier is volgens mij geen rubriek van. voor vragen betrefd shops betrouwbaarheid enzo kun je dan dus hier terecht.
  13. chillozz

    volgeveerde moutainbike (x-trail)

    te koop aangeboden x-trail volgeveerde moutainbike type - (betreft een custom handmake bike) is dus ook maar 1 exemplaar van. de fiets is reeds goed nagekeken en waar nodig onderdelen vervangen. de fiets heefd er nu de volgende onderdelen op gemonteerd staan.: -velgen - rigida...
  14. chillozz

    zwarte tank voor een ktm 450 exc BJ. 2004

    bij deze zoek ik een zwarte tank voor een ktm exc 450 met bouwjaar 2004. de gewone 8.5 liter tank (dus waar het gat van de choke ook in zit) heb je er 1 liggen laat me ff wat weten m.v.g. chillozz
  15. chillozz

    drop je filmpjes

    ik zal er zelf maar mee beginnen, zag zo snel geen topic met filmpjes ofzo wat toch wel altijd mooi is om te zien. hier een klein stuk van wat bijna mijn wekelijkse route was gefilmd met een gopro hero hd (die ik overigens kwijt ben geraakt/is al een nieuwe gopro hero hd2 onderweg)...
  16. chillozz

    new member :D

    hallo ik ben vanaf vandaag bij jullie clubje gekomen. had hier wel al eens vaker rondt gekeken, en vandaag besloten om toch maar een account te maken om zowel mijn kennis en meningen te delen met jullie en zo nodig mijn vragen te stellen. hoe kom ik hier en wat rijdt ik. ik ben bij deze...
Terug
Bovenaan Onderaan