Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mynameisbob
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    VT700C 1984 “schuurvondst” project

    Goedenavond allen, gezien er al een aantal vragen komen bovendrijven- en ik altijd kennis haal uit andermans topics- toch maar eentje geopend. zelf qua rijden vooral ervaring met Kawasakis maar “erbij” inmiddels ook een CB750, VT600, Vulcan800 en XJR1300 (die laatste nog in bezit) gehad en...
  2. M

    Te Koop: Honda VT600 by NL-Bobbers BIEDEN- richtprijs 3.100,-

    Het ultieme motor gevoel- zonnebril op, zon in je nek en ploffen maar! Bij deze bied ik deze ruige verbouwde VT600 Bobber te koop aan. Omdat ik meer op mijn andere motor rijd en deze dus veelal stilstaat mag deze Honda bij een goed bod van eigenaar wisselen. De motor komt uit 1988- en heeft...
  3. M

    Project/herstel 1500 intruder LC

    Goedenmiddag heren/dames, zelf ben ik trotse eigenaar van een supersport, maar ik mag ook graag lekker rond tuffen op een dikke choppert. Nu heb ik een 1500LC intruder van m'n pa met hier en daar wat glij schade. Deze wil ik graag heel basic om toveren tot een kalere editie. (bobber...
  4. M

    1e motorvakantie zomer 2013 / europa?

    Goeie middag allemaal, Nederland ligt momenteel bezaaid met sneeuw, maar toch zat ik met een vriend al te brainstormen over onze komende zomervakantie. beide ongeveer een jaar in het bezit van onze roze pas. we wilden beide eigenlijk wel een weekje naar het zuiden op de motor, en dus...
  5. M

    dag later gebeld worden door politie ivm verkeersovertreding

    Middag heren/dames kreeg net een berichtje van een vriend van me die gebeld was door de politie ivm met een verkeersovertreding. politie vroeg of hij de bestuurder was van auto 'X' die hem gister met hoge snelheid over een doorgetrokken streep voorbij zou zijn gekomen, vriend van mij antwoord...
  6. M

    waar kan je je Motor laten customizen?

    Een goede middag mensen, ik heb een beetje gegoogled en rond gekeken, mijn Vader wil namelijk z'n Suzuki Intruder 1500 LC een beetje laten customizen. Maar ik kon zo gauw niets vinden hij rijd nu gewoon met de standaard kleuren beetje chromen prularia en 2 open pijpen. maar hij zat...
  7. M

    Zx6r Start niet? accu? verzopen?

    eeeen hele goede middag mensen; Ik heb een Zx6r uit 1998 met een heel klein probleempje. als ik nu naar m'n motor loop om hem te starten start hij meteen, met een druk op de knop. Ga ik vervolgens naar bijvoorbeeld de benzinepomp om te tanken, start hij ineens niet meer? op die momenten...
  8. M

    Eerste Motor gescoord op de beurs in Utrecht!!!!

    het is dan eindelijk zoverrr! m'n eigen motor hahaha afgelopen zaterdag op de beurs in Utrecht 'n Kawasaki Zx6r uit 1998 gevonden;)! komende zaterdag even extra keertje kijken en proefrijden, en als 't allemaal goed zit neem ik 'm mee xD! hij is in 'n speciale kleurencombo gespoten, zit...
  9. M

    'starters' motorpak

    Hallo hallo, zoals een aantal van jullie misschien al gelezen hebben ben ik druk bezig met de aankoop van mijn eerste motor (Gsxr600/R6). En bij het berijden van een motor hoort natuurlijk ook de benodigde beschermende kleding. Aangezien mijn Ouders beide chopper modelletjes rijden...
  10. M

    Eerste motor 18 jarige

    hallo hallo, ik wil eigenlijk binnenkort zelf een motor gaan kopen, Ben 18 jaar en moet dus nog 2 jaar 25kw rijden. nu wil ik eigenlijk zelf een R6 kopen en begrenzen, zodat op m'n 20e niet weer een nieuwe motor hoef aan te schaffen. er zijn ok mensen die zeggen, koop gewoon een motor...
  11. M

    Hallo Hallo ikzal me even voorstellen !

    Hee allemaal, mijn naam is Jesse 18 jaar oud, woonachtig in Groningen. Ben in het bezit van mijn A (beperkt) & B rijbewijs, en na aardig wat rondgeneusd te hebben op dit forum toch maar besloten een account aan te maken Binnenkort ga ik natuurlijk zelf een motor aanschaffen, maar heb me...
Terug
Bovenaan Onderaan