Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Yammie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Yammie

    Windscherm voor een KAWA GTR1000 uit 1991

    Ik ben voor iemand op zoek naar zo'n windscherm. Weet iemand waar hij zo'n ding 2de hands kan vinden en wat dat ongeveer gaat kosten?
  2. Yammie

    Veter of plu

    Constateerde in Deventer dat er een spijker in mijn achterband zat. Toch maar mee naar huis gereden, ook al was dat niet zo verstandig volgens mij. Maar goed. Er zat een spijker van 4cm in. Ik kon kiezen tussen een veter of een paraplu. Heb er een veter in laten zetten, omdat ik weer snel weg...
  3. Yammie

    Onderhoud motor

    Ja ja Yammie leeft ook nog en de motor staat te roepen in de schuur :P Maar nu het volgende. Mijn motor is aan een beurt toe. Voorheen ging ik naar Termaat (daar komt hij vandaan) en ging ik het weekend bij Hellraiser stappen en de zaterdag haalde ik hem weer op. Maar aangezien Hellraiser...
  4. Yammie

    Hottopic HFD-bestand

    Op de site van Hottopic is het hfd-bestand niet te downloaden. Heb nu wel een oude versie, maar het draait niet lekker. Banaantje....doe er eens wat aan :P
  5. Yammie

    Kras in buddy

    Vanmiddag stapte ik van mijn motor af en ging met mijn knee-pad over de zijkant van mijn buddy heen '( Resultaat een aardige kras ;( Nu heb ik wat posts door zitten nemen over Commandant en Drempel, maar ik weet nu nog steeds niet of dit nadelig is voor mijn buddy :? Bananenman had het...
  6. Yammie

    Rijden 7 september

    Fruitschaal a.k.a. Bananeman en ik hebben zin om te rijden. Meer slachtoffers :? :? :?
  7. Yammie

    Omgeving Uden-Oss-Veghel

    Aangezien Hellraiser zich een tijdje geleden verdiept heeft in greppelonderzoek }) en daardoor niet meer in staat is om motor te rijden, staat mijn R1-tje ook maar zielig in de schuur '( Ik kan wel alleen gaan rijden, maar met meer man is het toch leuker! Aangezien ik die site niet aan de...
  8. Yammie

    Yammie goes for it!

    Nou hehe...kan geen kneedowns maken omdat mijn broek dat niet toelaat (textiel) |( Ben uit verveling maar mijn toe-pads aan het verslijten :+ Dus vanmiddag maar ff bij Termaat een nieuw pak aangeschaft :} Was helemaal niet de bedoeling, maar ja...stop Yammie in een motorzaak en hij komt...
  9. Yammie

    Jong geleerd is oud gedaan!

    Vond ik dus ff op internet. Wie is er eerder dan haar bijgeweest :+
  10. Yammie

    Nieuwe versie van Hot Topic

    Ik heb gisteren de nieuwe versie van Hot Topic gedownload en geinstaleerd. Ziet er een stuk gelikter uit moet ik zeggen en het reageert automatisch als je een topic wilt toevoegen. Wel ens waar op een beetje "kinderachtige" wijze, maar toch handig. Wat vinden jullie van de nieuwe versie? Met...
  11. Yammie

    Iemand van ons of een bekende

    Vandaag op Vliegbasis Eindhoven geweest :P Een KDC10 is toch ook best wel groot :+ Cockpit is wat ruimer dan die scheurbeesten van ons, maar ja wat wil je met de F1's onder de vliegtuigen :P Maar om ff op de topic terug te komen: We reden bij Ekkersrijt en ik begon al te vloeken dat er...
  12. Yammie

    Hellraiser is jarig!

    Gefeliciteerd jongen :} En helaas voor deze topic nog geen slotje, want Niels komt deze kant op }) Niels...als je dit leest.....niet te veel zuipen jongen 8-) En die belastende foto's komen nog wel van jou })
  13. Yammie

    Oma koekblik

    Vanmiddag stond ik te wachten op Hellraiser. Die was weer eens zoals gewoonlijk veels te laat |( Komt er een oma-tje aanreden en vroeg mij de weg. Trutje zat achter een gesloten raam en dacht dat ik haar wel kon verstaan |( Dus niet, want ik had voor de verandering eens oordoppen ingedaan...
  14. Yammie

    Tik/klik bij starten

    Nu we toch bezig zijn met een topic over hitte van het motorblok, heb ik de volgende vraag: Als ik een tijdje goed bezig ben geweest met blazen en zet vervolgens mijn motor uit om te tanken of what so ever en ik start mijn motor weer dan hoor ik een duidelijke tik/klik. Het rare is dat hij dat...
  15. Yammie

    500 miles rit naar La France - Routebeschrijving

    EDIT: Terugreis staat er nu ook bij ;) Zoals beloofd hierbij de heen en terugreis die Hellraiser en ik hebben gereden :} Route Dag 1 Maastricht (A2 – E25) altijd rechtdoor tot in stad Luik Tot in Luik (A2 – E25) Volg in Luik HUY/Centre Ri HUY Tout direction Ri Luxembourg Ri Angleur Ri...
  16. Yammie

    500 miles rit naar La France

    Is er nog iemand van MF die komend weekend dit 500 miles rit naar La France rijdt :? Hellraiser en ik zijn van de partij :]
  17. Yammie

    VRO 1 310502

    Eén en al lof over de cursus :} Hellraiser en ik hebben een onvergetelijke dag gehad. En om maar meteen te stoken. Maximum mijn R1 is nog heel }) Een dag waar elke motorrijder van droomt :P Heerlijk zonnetje en een perfect wegdek en ook nog een keer goed in je vel :) Voor de rest heb...
  18. Yammie

    Ik weet niet wie dit is (één van jullie misschie

    Ik krijg van een vreemde via icq het volgende bericht: Hallo motorvriend. Er eens een paar dagen met de motor tussenuit? Het Westerwald in Duitsland is een prima plaats om eens lekker te touren. Kijk op onze site voor meer info www.motorbike-site.com/WesterWald.html Schöne Grüsse Wim & Anja...
  19. Yammie

    Moderators

    Vraagie: Zijn diegene die in het beginscherm staan van MF alle Mod's of lopen er nog onzichtbare rond?
  20. Yammie

    Fuck Fuck Fuck

    |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( Het is dus zo simpel als wat '( Of ik heb geluk of ik ben hem kwijt ;( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |(
  21. Yammie

    PAS OP!!!

    Ik ben vanavond door een MF-virus "overvallen" :( Het virus verspreidt zich door middel van contact onderling alvorens het virus zich naar het bewuste slachtoffer verplaatst :j Er wordt contact gelegd met het slachtoffer d.m.v. bekende chatprogramma's zoals ICQ, MSN of dergelijke andere...
  22. Yammie

    Beste type lesmotor om mee te lessen?

    Ik krijg net via ICQ de volgende vraag binnen: Hey ff vraagje wat is een betere motor om op te lessen een Yamaha Diversion XJ600S of een Kawasaki Er-5, ben me eens een beetje aan het orienteren
  23. Yammie

    Heeft de server weer kuren?

    Ik krijg deze melding nu al 3 keer in een kort tijdsbestek. Het kan liggen aan het feit dat het momenteel druk is, maar ik post het toch maar ff. Expectation Failed The expectation given in the Expect request-header field could not be met by this server. The client sent Expect: */*, nl, gzip...
  24. Yammie

    Je doet het toch in je broek hiervan :-)

    Vrijdag heel de dag op pad geweest om dat gekke ding op de foto te krijgen }) Moet je je voorstellen dat je te hard door de bebouwde kom rijdt. Hoor je achter je ineens een sirene :( Kijk je in je spiegels en dan :? LOL....je doet het haast in je broek van het lachen. Je zou haast die MP...
  25. Yammie

    Login scherm

    http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=4539 Bij bovenstaande link kwam een loginscherm tevoorschijn :? Is dit een foutje van de regie?
Terug
Bovenaan Onderaan