Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: kardinaal
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. kardinaal

    honda cb zadel uit de jaren 80

    goed zadel voor honda cb, weet zo niet waar dat ie vandan komt maar past zeker op de k en c
  2. kardinaal

    honda zadel uit de jaren 80 ( k of c )

    goed zadel voor de cb uit de jaren 80, weet zo niet waar dat ie vandaan komt maar past zeker op de k en c
  3. kardinaal

    carbtune pro te koop

    amper gebruikt ivm met aanschaf motor met 1 carb nu te koop vaste prijs 60 excl verzenden0 euro excl verzenden
  4. kardinaal

    carburateurs cb750 sohc 1977

    carburateurs cb750 sohc 1977 hebben wel een schoonmaak beurtje nodig maar helemaal compleet foto op aanvraag
  5. kardinaal

    cb750 sohc frame plus kenteken 1977

    zoals titel al doet vermoede , een frame met kenteken van een cb750 uit 1977 met blauwe kenteken plaat doe een leuk bod
  6. kardinaal

    cb750/cb900 blok te koop gevraagd

    goed lopend blok gevraagd, cb 750 of cb900 dohc
  7. kardinaal

    cbr600f pc19

    voorvork of losse poten , recht en niet lek
  8. kardinaal

    cbr 600 f te koop in onderdelen

    was een goeie motor tot ik er mee onderuit ging , voorvork krom, kuipen kapot de rest ie nog goed en word in onderdelen of in z'n geheel verkocht
  9. kardinaal

    siliconen slang 40 mm

    siliconen slang 40 mm doorsnee 70 cm lang olie en benzine bestendig en tot 200 graden hitte bestendig matzwart heb ik over van inlaatrubbers te maken voor mijn mikuni carbs op een boldor blok 25 euro ex verzenden
  10. kardinaal

    uitlaat cb650 sc

    gebruikte uitlaat , helemaal hard , mooi geluid, bochten overgespoten
  11. kardinaal

    mikuni bst 36 te koop

    mikuni bst 36 te koop rijtje van 4 stuks , vraagprijs 125 euro
  12. kardinaal

    cb900 boldore kettingset plus primaire ketting

    hallo ik ben voor een projekt op zoek naar een oude maar nog redelijke ketting en tandwielen van een cb900 en een primaire ketting tis voor een langlopend projekt en ik probeer om het zo goedkoop mogelijk te houden het gaat mij eerst om hem rijdend te krijgen ik heb er nu een 750 blok erin...
  13. kardinaal

    gevraagd onderdelen honda cb500 four

    hallo ik ben bezig met een cb500 four k2 projekt en zoek verschillende onderdelen ervoor, zoals: tank met dop en kraantje, wielen voor en achter,complete uitlaat met bevestiging voor aan de cilinders, zadel, stuur bediening links en rechts als je wat hebt mail me dan ook als het niet in...
  14. kardinaal

    cb650 c en z , cb750f onderdelen

    grote schuuropruiming, meerdere onderdelen voor cb650c en z en ook wat van de cb750f , uitlaten banden en wielen , rode oki's volle kuip zonder frame kofferset van Krauser met frame en knipperlichten carbs van een cb750f van een lopende motor afgehaald en carbs (bouwpakket) van een cb900, een...
  15. kardinaal

    gezocht gsx-r carbs voor boldor 750

    ik ben op zoek naar goede carbs voor mijn slechtstartende boldor naar belezen berichten op het forum kom ik steeds vaker de carbs van de gsx-r tegen die daar het meeste voor gebruikt worden , 36 mm met de juiste rubbers voor de bol dor graag met vraagprijs aanbieden mvg Rene hoeft niet...
Terug
Bovenaan Onderaan