Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: zois
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Z

    Duo valt steeds in slaap

    Hallo... Deze week vertrekken we op reis. Nu is mijn vrouw en mezelf duidelijk geworden dat ze steeds in slaap valt achterop de motor (topcase en zijkoffers). Aangezien we toch ettelijke kilometers moeten afleggen vraag ik me af of dit gevaarlijk is?! Iemand ervaringen? Het zou namelijk...
  2. Z

    Enkel met teensletsen en tanktas..

    Hallo iedereen... Binnen een dikke 2 maanden zijn wij weg naar Griekenland. Ginderachter is het de bedoeling dat we af en toe enkele stadjes gaan bezoeken. Wat ik wel helemaal NIET zie zitten is om met motorvest en motorschoenen en motorbroek een wandeling te maken in 40 graden. Dat...
  3. Z

    Wat is nu de maximum druk?

    Oké... Op een band staat steeds de maximum druk vermeldt. Bv 3,2. Als je vertrekt met bv de opgegeven spanning van 2,9 dan wordt je band warmer naarmate je rijdt. Laat ons even voor de gemakkelijkheid zeggen dat er 0,3 bar bijkomt. Dat geeft dan 3,2 bar. Geen probleem. Stel dat je met...
  4. Z

    Reis naar Griekenland

    Thuis zijn we volop aan het plannen voor een tourrit op het vasteland in Griekenland. We zouden de Peloponessos wat beter willen leren kennen. We gaan in augustus 2013 voor een 14-tal dagen. De vragen zijn: - Zijn hier mensen die al eerdere ervaringen hebben met touren in Griekenland? -...
  5. Z

    Pro oiler vs Osco

    Heeft er iemand ervaringen met de twee bovenstaande kettingssmeerders...?! Doen ze wat ze beloven? Vooral pro oiler dan?
  6. Z

    Bandenspanning op lange reis

    Hey iedereen Even een praktische vraag... Ik rijd met een kawasaki Versys 1000 en ben van plan om deze zomer een toer te maken op het vasteland van Griekenland. En nu komt de vraag i.v.m. de bandenspanning. Stel: Ik laad alle bagage op de motor, mijn partner stapt op en we rijden...
  7. Z

    Reistassen motor/motorscooter

    Sorry voor eventuele onderbelichting e.d.. Ik haat van jeugd af aan foto's trekken. Topcase voor Sym motorscooters. Eénmaal gebruikt gedurende in totaal 4 dagen. Voor de rest droog op het schap. Met bevestiging meegeleverd. Prijs: 90,- EUR Zijtassen: voor motor of...
Terug
Bovenaan Onderaan