Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: -Z-ander
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. -Z-ander

    Yamaha R1 2004-2006 open exhaust inserts

    Mooi alternatief voor een setje vervangende dempers: Inserts om de originele dempers -welke overigens behoorlijk lichtgewicht en mooi afgewerkt zijn- wat meer sound te geven, zeker als je de katalysator nog vervangt of leeghaalt. Set is nieuw en nooit gemonteerd geweest. Vanche & Hines...
  2. -Z-ander

    kort van stuk! welke allroad?

    Hallo! Na al vele motoren gehad te hebben heb ik sinds enige tijd een honda transalp welke me enorm goed bevalt! Feit is alleen dat ik daardoor nog maar erg weinig op m'n andere bikes rijd. (R1 en CRF450 met kenteken) Daarom zit ik er aan te denken om alles weg te doen en hier voor in de...
  3. -Z-ander

    Op reis, alleen de bestemming is nog onbekend!

    Hallo, Aangezien ik binnenkort vakantie heb en al jaren graag eens een flinke trip wil maken op de motor, heb ik besloten dat het er dit jaar maar van moet gaan komen! De motor waar het allemaal mee moet gaan gebeuren is een honda xlv600 transalp. Heb ook nog een R1 en CRF450 staan maar...
  4. -Z-ander

    Carburatie probleem Bandit

    Hallo, Vorige week heb ik een suzuki bandit gsf 400 gekocht voor mijn vriendin maar deze loopt niet helemaal lekker zoals dit zou horen. Dit zijn de symptonen: * Bij onbelast gas geven zakt het toerental te langzaam, het toerental blijft hangen en zakt vervolgens te langzaam terug...
  5. -Z-ander

    Powercommander R1 2006

    Gezocht: powercomammander en O2 sensor eliminator voor yamaha R1 2006.
  6. -Z-ander

    Georganiseerde off-road ritten/vakantie in het buitenland

    Hallo, Zijn er hier mensen die ervaring hebben met off-road rijden in het buitenland? De reden dat ik hier benieuwd naar ben is omdat ikzelf dit jaar offroad wil gaan rijden ergens in het buitenland. Waar ikzelf naar opzoek ben is iets waarbij een motor te huren valt zodat ik niet mijn...
  7. -Z-ander

    Supermotard Zeeland

    Hallo, Een topic voor SM'ers in Zeeland is er nog niet maar omdat het wel leuk is om met meerdere SM'ers samen te gaan rijden bij deze het Supermotard in Zeeland topic! Zou leuk zijn als er via hier bijvoorbeeld afgesproken zou kunnen worden om eens een dagje te gaan knallen met de SM's of...
  8. -Z-ander

    2006 Yamaha R1 versnellingsbak

    goedendag, Is er iemand die mij meer kan vertellen over mogelijke versnellingsbakproblemen van een 2004/2006 model yamaha R1? Ik heb namelijk wel eens gehoord dat er een lager van de versnellingsbak onvoldoende gesmeerd zou worden en deze kabaal zou gaan maken en mogelijk problemen zou...
  9. -Z-ander

    gsx600f schademotor

    te koop: gsx600f met schade. Motor reed voor het incident prima, zonder mankementen of problemen. Op dit moment draait de motor nog wel en is hij rijdbaar als je er een nieuw remhendeltje en voetsteuntje op zet.(schetsplaat is niet afgebroken, enkel het voetsteuntje, bij de voorrem...
  10. -Z-ander

    Fireblade

    te koop: Een in hele nette staat verkerende honda fireblade 929, met 39.xxx km van het jaar 2000 De motor is door de eerste eigenaar(een bekende van me) net een stuk dikker gemaakt als standaard. Wat er zoal aan gebeurd is: knippers in stadlichten knippers achter in achterlicht...
  11. -Z-ander

    180/55 - 120/70 circuitbanden

    te koop gevraagd: Goede gebruikte circuitbanden. dienen wel nog in goede staat te zijn en goedgekeurd voor op de openbare weg, bv een setje supercorsa's oid.
  12. -Z-ander

    DRZ400 supermotard 2005

    Te koop: suzuki drz400sm uit 2005 26000km net nieuwe banden (goldspeed, 300km oud) nieuwe kettingset(300km oud) motor is in goede staat, al heeft een SM van een aantal jaren oud altijd wel wat gebruikssporen natuurlijk, maar niets ernstigs, geen valschade ofzo in ieder geval...
  13. -Z-ander

    Z1000DP HH+ (sport) remblokken + smoke headlight cover

    Hallo, Ik heb enige tijd geleden mijn Z1000 verkocht mnaar had hier nog wat onderdelen voor liggen. Het gaat om een gloednieuw in de verpakking zittende setje (4 stuks) remblokken aan de voorzijde van DP(HH+) Zijn sportievere remblokken en spreken duidelijk beter aan dan de originele. Heb...
  14. -Z-ander

    compacte geremde trailer voor crossmotor, 100 euro

    goedendag, Wegens aanschaf nieuwe aanhangwagen met bak verkoop ik mijn trailertje wat ikzelf heb gebruikt voor het vervoer van mijn crossmotor. Het onderstel is geremd en afkomstig van een vouwwagen, onderstel is gegalvaniseerd. Het is geen prachtige trailer maar perfect voor het...
  15. -Z-ander

    extra rempomp plaatsen

    Hallo iedereen, Ik wil op mijn suzuki DRZ graag een extra rempomp plaatsen op het stuur zodat de achterrem zowel te voet als met de hand te bedienen is. Nu vraag ik mij af of ik gewoon een rempomp van bv een scooter oid kan gebruiken, en een lange remleiding gebruiken welke ik ook op de...
  16. -Z-ander

    DR-Z400SM supermotard

    te koop: suzuki DR-Z400SM supermotard uit 2005. 26.000km Motor verkeert in goede staat zonder gebreken, op wat gebruikssporen na uiteraard. Net een beurtje gehad met nieuwe remblokken, olie en filter vervangen en kleppen gesteld. Banden die er nu onder zitten zijn ver versleten...
  17. -Z-ander

    Kawasaki z-650 projectbike met veel spec. ond

    Aangezien ik binnenkort verhuizen ga en minder plek over houd ben ik genoodzaakt mijn projectbike weg te doen. zal beginnen een linkje te plaatsen naar het topic waarin alles te zien is: Zed 650 motor reed goed toen ik hem uit elkaar gehaald heb. zo zag hij er toen uit: wat ik er...
  18. -Z-ander

    oud hok voor 250 euro

    Hallo, mijn garage komt wat vol te staan en daarom verkoop ik mijn oude suzuki DR500S uit 1983. Motor staat gewoon op kenteken en is verzekerd. Verlichting werkt echter niet, heeft een paar trappen nodig om te starten, en er zijn een stuk of 3 spaken los van het achterwiel zag ik van de...
  19. -Z-ander

    twinshock schokbrekers 38cm

    gevraagd: 2 twinchock schokbrekers, hart-hart ongeveer 38cm, onderzijde moet een beugel zijn, bovenzijde mag beugel of oog zijn. mocht je wat hebben liggen hoor ik het graag, kijk ik of ik het wat vind of niet, is voor een project maar weet niet welke schokbrekers er in aanmerking zouden...
  20. -Z-ander

    Z1000 03-06 PC3

    te koop: powercommander 3 usb voor een kawasaki z1000 model 03-06 tevens een amper gebruikt K&N luchtfilter en opengewerkt luchtfilterdeksel, deze combinatie moet voor behoorlijke vermogenswinst zorgen. Loopt er echt wel een stuk giftiger door. 225 euro voor de hele set.
  21. -Z-ander

    Z1000

    te koop: hele dikke kawasaki Z1000 uit 2003. 20.000km Gaat weg ivm aanschaf supermotard. Motor heeft oa de volgende extra's: akrapovic carbon dempers rizoma spiegels, mooi en duur spul dus. achterlicht met geintegreerde knippers kleine knippers voor headlight cover...
  22. -Z-ander

    tips voor weekend ardennen / luxemburg

    Goedenmiddag iedereen, ik ben van plan om het laatste weekend van mei een weekend met een groep van ongeveer 15 personen op de motoren richting belgische ardennen of luxemburg te gaan om daar een huisje voor zn allen te huren of bij een leuk hotel de 2 nachten te verblijven. Ben al een...
  23. -Z-ander

    900RR fireblade

    te koop: cbr900RR fireblade uit 94. Ligt net een nieuwe ketting op nieuwe koppelingsplaten nieuwe remblokken voor en achter klepspeling gecontroleerd nieuw balhoofdlager verse olie en filter nieuw luchtfilter voorband is nog zeer goed(bt016) achterband is bijna versleten maar...
  24. -Z-ander

    van 16" naar 17" voorwiel blade sc28

    goedenmiddag!! ik heb een fireblade sc28 uit '94, en deze heft dus een 16" voorwiel, mar ik zou er graag een 17" wiel in willen hebben zodat ik er supercorsa's op kan leggen. Wie kan mij vertellen van welk model ik een voorwiel kan gebruiken en hoe het zit met afstandbussen en...
  25. -Z-ander

    kleppen stellen fireblade sc28

    goedendag, morgen was ik van plan mn kleppen te stellen van mn 94'er 900rr fireblade sc28. weet er misschien iemand een online werkplaatshandboek waarin ik de klepspelingen en de markeringen in kan terugvinden?
Terug
Bovenaan Onderaan